Opmerking: Gaat dit forum achteruit?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Haha......hoe meer posts men plaatst hoe belangrijker ze denken te zijn :wink:
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Tim is inderdaad op vakantie, skylighter weet ik niet.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ik werk haast standaard van 1200 tot 2000. Dus ik ben wel degelijk van de computer.

ik neem aan dat het een geintje was, jacob?
Als jullie het vervelend vinden, zeg het dan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Dodo schreef:ik werk haast standaard van 1200 tot 2000. Dus ik ben wel degelijk van de computer.

ik neem aan dat het een geintje was, jacob?
Als jullie het vervelend vinden, zeg het dan.
Ik zei dat, nee zeker niet erg! Totaal geen problemen mee. :)
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Dodo schreef:ik werk haast standaard van 1200 tot 2000. Dus ik ben wel degelijk van de computer.

ik neem aan dat het een geintje was, jacob?
Als jullie het vervelend vinden, zeg het dan.
Hap hap hap...je kon wel honger hebben met dat gehap, en je moet idd niet te zwaar opvatten :wink:
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Bij Babbelbox, vinden jullie die topic van dat café niet een tikkeltje overdreven?
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Een beetje humor moet toch kunnen op dit forum.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Giel schreef:Bij Babbelbox, vinden jullie die topic van dat café niet een tikkeltje overdreven?
Je vraagt aan ons wat wij ervan vinden, maar wat vind je er zelf van? Stoort het je?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Ikzelf zit hier gewoon te genieten van mijn rooibosthee en pinda's, dus ik vindt het cafe-topic best goed. Wel lange wachttijd... 24 uur :D
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Persoonlijk vind ik het een beetje kinderachtig, maar ik heb er niet echt problemen mee
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Giel schreef:maar ik heb er niet echt problemen mee
Dan is 't opgelost :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Giel schreef:Bij Babbelbox, vinden jullie die topic van dat café niet een tikkeltje overdreven?
Nee.
Dat topic stamt nog uit de tijd dat we hier net begonnen waren en de activiteit veel lager was.
Er waren misschien nog maar een handvol leden en is pure nostalgie.

In dat topic hebben mensen van het eerste uur op een relaxtere manier met elkaar om kunnen gaan.
Een basis-fundament om als een team aan de verdere ontwikkeling van dit forum te kunnen werken.

Wellicht heeft het die functie ondertussen verloren en worden de fundamenten nu onderhouden in de "staff-room" (in de begin-periode was er slechts een hele kleine staff en de staff-room bestond nog niet eens...), het is echter een stukje forum-geschiedenis dat niet zo maar even zal worden verwijderd.

Veel op dit forum draait om geschiedenis en veel users hebben daar een affiniteit mee.
Derhalve vind ik het niet vreemd dat het topic niet wordt verwijderd of gesloten door een Administrator of (super-)Moderator.
Ik ben in ieder geval niet degene die daarvoor verantwoordelijk wil zijn :wink:

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

En zolang iedereen gewoon de regels naleeft kan ik geen zinnig argument bedenken om het dicht te gooien, het is gewoon een gezellig topic, zoiets als het recentelijke 'off-topic' topic. :)
En zoals al eerder is vermeld, is het goed om de mogelijkheid te hebben om ook eens over andere dingen te praten dan alleen maar geschiedenis.
En aangezien binnen het redelijke in de Babbelbox over van alles gesproken mag worden ben ik er niet echt happig op om topics 'zomaar' dicht te gooien, het is niet de bedoeling om te gaan 'over-modereren'. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ok, ik ga ook eens in dat café binnenspringen dan hé :wink:
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Ben ik even op vakantie en dan vind er zo'n discussie plaats.

Ik ga niet alle posts doorlezen, dat zijn er teveel. Dus als ik iets ophaal wat al behandeld is mijn excuses.

Persoonlijk vind ik de kwaliteit over het algemeen juist toenemen op dit forum. Er zijn inderdaad onderwerpen die laag scoren in kwaliteit maar dat brengt een groot en openbaar forum als dit met zich mee. Bij STIWOT hebben we jarenlang een forum van ditzelfde formaat gehad en kenden we precies dezelfde "problemen". Als je een groot en open forum wil behouden dan kan je hier werkelijk waar niets aan doen. Ik spreek uit ervaring. Als je puur de inhoud wil verhogen zal je strakkere regels moeten handhaven en als moderatoren strenger moeten optreden. Er zuillen dan onherroepelijk mensen weglopen.
Bij STIWOT is ooit de keuze gemaakt om de tour meer op de inhoud te gooien en minder op het aantal forumleden. Resultaat een kleiner forum met een relatief hoge kwalitetisgraad (inhoud van de posts).

Het is een keuze die je maakt. Als je een groot forum wil handhaven, gewoon zo doorgaan. Je zal zien dat de kwaliteti zich toch gaat concentreren in een aantal topiconderwerpen op het forum. Je zou ook een deel kunnen afschermen waar je mensen alleen voor uitnodigd die in jou ogen een bepaalde inhoudelijke kwaliteit leveren. Of je gooit het roer om. Wat je ook doet, je zal bepaalde mensen wegsturen en andere aantrekken.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Plaats reactie