Oplichter marktplaats?

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Gesloten
Gebruikersavatar
nathan2552
Lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 07 dec 2013, 02:29
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Oplichter marktplaats?

Bericht door nathan2552 »

Hallo Allen,
ik heb een tijdje contact gehad met verkoper ''Hida'' op marktplaats. (http://www.marktplaats.nl/verkopers/7069143.html)
Deze persoon verkoopt spullen uit de Wo2 etc.
Ik heb daarbij 2 boekjes gekocht en Maandag om 15:00 het geld overgemaakt
Ik heb gevraagd om mij een mail te sturen als mijn mail aangekomen zou zijn, maar ik heb nu nog niets vernomen, terwijl Hilda wel nieuwe advertenties heeft geplaatst nadat ik mijn mail heb gestuurd. Enkele advertenties, waaronder de boekjes zijn verwijderd.
Heeft iemand enig idee, of ervaring met de verkoper Hilda van marktplaats, of tips om hiermee om te gaan?
Ik hoor het erg graag
Mvg Nathan
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."

"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
Gebruikersavatar
Jim
Lid
Berichten: 2057
Lid geworden op: 09 aug 2004, 03:56
Locatie: Budel
Ontvangen: 25 keer

Re: Oplichter marktplaats?

Bericht door Jim »

Geduld!
Ik heb in het verleden ook een groot aantal zaken tegelijk verkocht op MP. Het gebeurd wel eens dat een verkoper niet dezelfde avond reageert.
Sommige verkopers hebben overdag ook werkzaamheden. En pas in de avond kunnen ze reageren. En soms schiet een antwoord er bij in doordat je nog andere zaken te doen hebt.
Daarbij heb ik ook wel eens gehad dat kopers in de middag (zeggen) geld over te maken en dat dat pas een paar dagen later bijgeschreven is (of helemaal niet). Ik probeer altijd direct te reageren maar helaas lukte mij dat ook niet altijd. En mogelijk deze verkoper ook.

Ik antwoordt altijd naar verkopers dat ik reageer als het bedrag daadwerkelijk is bijgeschreven.

Wie weet deze avond of de avond daarop? Je bent mogelijk niet de enige die iets te vragen te melden of zegt iets betaald te hebben.
And not all the monkeys are in the zoo.
Every day you meet quite a few. (Swinging on a Star) Anne Shelton 1944
Gebruikersavatar
nathan2552
Lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 07 dec 2013, 02:29
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Oplichter marktplaats?

Bericht door nathan2552 »

Ik wacht wel af :(
Dank u voor uw reactie!
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."

"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Oplichter marktplaats?

Bericht door zjopske »

Komt wel goed denk ik, niet iedereen kan 24/7 achter de mailbox zitten. Ik heb vaak genoeg dat ik een halve week of langer wacht op een pakketje.

Mocht het echt te lang gaan duren stuur dan even een pb, ik heb wel een idee wie het is.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
nathan2552
Lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 07 dec 2013, 02:29
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Oplichter marktplaats?

Bericht door nathan2552 »

Het is binnen, alleen heeft hij mij toch geen mailtje gestuurd,
niet heel beleefd, maar oke het is binnen.
Mag een slotje op. Dank voor jullie hulp!
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."

"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
Gesloten