Tiger II vs tankjagers

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nathan2552
Lid
Berichten: 278
Lid geworden op: 07 dec 2013, 02:29
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: Tiger II vs tankjagers

Bericht door nathan2552 »

Hahahaha ik stuur je wel een pb :D
"Een sterfgeval is een tragedie, honderd sterfgevallen is een statistiek."

"Vermoord één man en je bent een moordenaar, vermoord er een heleboel en je bent een held."
Uncle Goose
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 22 jul 2009, 20:41
Locatie: Gentbrugge (België)
Contacteer:

Re: Tiger II vs tankjagers

Bericht door Uncle Goose »

Een tank hoefde een andere tank niet te doorboren om hun buiten dienst te stellen, gewoon een kritieke beschadiging toebrengen was al genoeg (zoals de ketting kapot schieten). Vaak bliezen tank crews hun eigen tank op om te voorkomen dat ze in handen vielen van de vijand nadat ze niet meer konden wegkomen door beschadigingen.

World of Tanks in plezant en leerzaam om de tanks te leren herkennen. Als ik nu een docu zie met tanks uit WO2 dan weet ik direct aan de vorm over welke tank het gaat. Maar qua kanonnen die je er op kan plaatsen is het niet helemaal realistisch, zo had bijv. de Ferdinand (Elefant) in praktijk alleen maar de 88mm en niet de 105 of 128mm. Maar das natuurlijk de game hé, er moet een soort van upgrade zijn in de tanks. Momenteel de Engelse FV215b 183 aan het uitproberen, een tank waarvan er enkel een prototype is van gebouwd.
Verzamelaar van gasmaskers, alle landen en alle tijden. Momenteel ongeveer 400 verschillende gasmaskers in de collectie.
Plaats reactie