Grote munitievondst in schuur Brabant

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4861
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: Grote munitievondst in schuur Brabant

Bericht door asjemenou »

Der Blitz schreef:Het ging dus niet om de regels, maar om het feit dat de zoekers hier plots met de vinger gewezen werd, ik ben ook een zoeker dus voelde mij terecht wel aangesproken.
Ik voel mij ook aangesproken, vandaag zelfs nog. "Ooh, verzamel jij spullen uit de oorlog! Heb jij ook van die opgegraven granaten in je huis liggen?!"
Blijkbaar ben ik niet de enige militaria verzamelaar die hier een soort van imago schade door lijd.
De meneer in het nu volgende filmpje is bij de meesten van ons wel bekend. Zijn mening; http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=164002 .

(Sorry voor het wederom gebruiken van de citeer functie. Ik had 'm echt even nodig om een citaat uit te kunnen lichten :oops: )
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
jappie
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 05 mei 2010, 17:09
Locatie: klazienaveen

Re: Grote munitievondst in schuur Brabant

Bericht door jappie »

Ben het inderdaad met asjemenou eens dat het wel in zekere zin het imago van verzamelaars schaadt.
HONOR IS THEIRS WHO KNEW THE PATH OF HONOR
Gebruikersavatar
Der Blitz
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 09 mei 2014, 19:59

Re: Grote munitievondst in schuur Brabant

Bericht door Der Blitz »

natuurlijk schaad dat het imago. Heb ook nooit anders beweerd! Maar het zijn niet alleen de zoekers die dat kunnen hebben. Dat het niet hoort uiteraard mee eens.
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
Plaats reactie