wat is je grootste wens om toe te voegen aan je verzameling?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

antwerpx schreef:Ik stel mij reeds tevreden met een compleet uniform van de Vlaamse Wacht.
Zo eentje van voor 1943, zo met een stijlvolle hollandse helm :?

Geef mij toch maar liever een uniform van de DM/ZB met alles erop en eraan, een infanterie uniform van een Oberscharführer van de Langemarck en een uniform van de Germaansche SS Vlaanderen...daar ben ik wel effe vet mee :P
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

geen foto's dervan? zou leuk zijn
Gebruikersavatar
Michael
Lid
Berichten: 867
Lid geworden op: 19 feb 2004, 20:00
Contacteer:

Bericht door Michael »

Afbeelding

Maar goed dat ze die lilleke dingen in '43 vervangen hebben.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

welke lelijke dingen? die helmen? die zijn mooi
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Michael schreef:
antwerpx schreef:Ik stel mij reeds tevreden met een compleet uniform van de Vlaamse Wacht.
Zo eentje van voor 1943, zo met een stijlvolle hollandse helm :?
Nee, ik zou gaan voor de post-43 uitvoering (M42 stahlhelm) of gewoon ineens een officier (kepie) :)

Ik zou een M28 toch geen uniform laten ontsieren :lol:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ik vind de M28 NL helmen erg mooi. De M42 Duitse vind ik minder, doe dan een M35/40 :D afijn, ga verder
Gebruikersavatar
kokstok
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 feb 2004, 20:00
Locatie: Amstelveen

Bericht door kokstok »

antwerpx schreef:Niet wanhopen kokstok! Een goede kennis van mij heeft er overlaatst een opgerakeld (zonder etui) voor 85EUR!
Kijk, ik blijf altijd hopen op een buitenkansje je moet altijd je ogen en oren openhouden.
groeten kokstok
COUNT YOUR BLESSINGS.
Gebruikersavatar
Timmeke
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 27 jun 2004, 22:50
Locatie: Oost-Vlaanderen/België
Contacteer:

Bericht door Timmeke »

Ik zou heel graag een Duitse motor of Kubelwagen ooit in m'n bezit krijgen..
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

nu ik al 2 complete Britten heb, zoud ik graag nog een Brit willen hebben :P van de MP lijkt me leuk, of officier, of eens een infanterist uit 1944, das leuk
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Harsha schreef:nu ik al 2 complete Britten heb, zoud ik graag nog een Brit willen hebben :P van de MP lijkt me leuk, of officier, of eens een infanterist uit 1944, das leuk
Nog zeer bescheiden wensen, lijkt me toch te realiseren :wink: .
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

tja, ik weet dat ik het in een jaar/ 2 jaar kan hebben. Als ik nou zoiets moeilijks en duurs zeg, maak ik mijzelf pissig omdat ik dat toch niet afkrijg in een jaar ofzo. Ik wil bijvoorbeeld een Britse para hebben, alleen weet ik daarvan dak die niet echt af kan krijgen, tenzij ik 1000 euro spaar voor jas en helm. En ik heb geen werk dus kan dat ook niet.. zo kankk door gaan. Ik probeer binnenkort mijn inkomen te krijgen als webdesigner en natuurlijk men zakgeld

afijn, deze 3 dingen zoud ik graag willen hebben :P
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Harsha schreef:tja, ik weet dat ik het in een jaar/ 2 jaar kan hebben. Als ik nou zoiets moeilijks en duurs zeg, maak ik mijzelf pissig omdat ik dat toch niet afkrijg in een jaar ofzo. Ik wil bijvoorbeeld een Britse para hebben, alleen weet ik daarvan dak die niet echt af kan krijgen, tenzij ik 1000 euro spaar voor jas en helm. En ik heb geen werk dus kan dat ook niet.. zo kankk door gaan. Ik probeer binnenkort mijn inkomen te krijgen als webdesigner en natuurlijk men zakgeld

afijn, deze 3 dingen zoud ik graag willen hebben :P
Je bent nog jong, dus er is in de toekomst nog van alles mogelijk :wink: .
En wat zo'n para betreft, met enig geduld is dat ook zeker mogelijk, het derde model parahelm behoeft nog niet zo duur te zijn, verkocht er een jaar of twee geleden een voor 300 euro die ik eerlijk gezegd niet een twee drie kwijt raakte :? .
Je kan iets zo duur of goedkoop maken als je zelf wil :wink: .
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

2 jaar geleden is lang geleden in de verzamelwereld. Nu heb je zo'n derde model voor ong. 400/500 euro. Eerst moet i kdat geld maar zien te krijgen! Dus als iemand nog designs wil hebben :P en der wel voor willen betalen :P
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ik zou nog een RK met eikenloof, zwaarden en diamantjes hebben. En dan nog een IAB of PAB in cellophaan. Die kosten niet zo veel.
Dat zijn mijn "wensen",
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Voor mij is het ideale het pistool waarmee Hilter zelfmoord pleegde.
(weet trouwens iemand waar zich dat bevind?)
Plaats reactie