Luftwaffe soldbuch.

Vaststellen van echtheid en de waarde van asmogendheden militaria
Plaats reactie
Jonasj
Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2012, 18:02

Luftwaffe soldbuch.

Bericht door Jonasj »

Hallo allemaal,
ik heb enkele maanden geleden een Luftwaffe soldbuch weten bemachtigen. Nu wil ik deze graag verkopen want ik richt me meer tot de heer de laatste tijd. Maar om die te verkopen heb ik er wat meer informatie over nodig.
Ik weet ondertussen reeds dat deze bij een luftnachrichtenkompanie op het vliegveld van Dusseldorf heeft gediend. Hij is onderscheden op 30/1/1945 met een kriegsverdienstkreuz 2de klasse. Maar tot daar loopt mijn kennis over dit soldbuch, ik kan er niet echt aan uit. Bij het soldbuch zitten ook twee papieren van zijn ontslag uit het leger.

Ik heb dus een aantal vragen:
- Alle nuttige info die bij een verkoop nodig is mag worden mede gedeeld.
- wat zou voor een dergelijk soldbuch een redelijke prijs zijn?

Uiteraard volgen nu een aantal foto's.
IMG_5873.jpg
IMG_5877.jpg
IMG_5878.jpg
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Jonasj
Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2012, 18:02

Re: Luftwaffe soldbuch.

Bericht door Jonasj »

vervolg foto's
IMG_5879.jpg
IMG_5880.jpg
IMG_5881.jpg
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Jonasj
Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2012, 18:02

Re: Luftwaffe soldbuch.

Bericht door Jonasj »

vervolg...
IMG_5882.jpg
IMG_5883.jpg
IMG_5884.jpg
Laatst gewijzigd door Jonasj op 17 sep 2014, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Jonasj
Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2012, 18:02

Re: Luftwaffe soldbuch.

Bericht door Jonasj »

vervolg...
IMG_5885.jpg
IMG_5886.jpg
IMG_5887.jpg
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Jonasj
Lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 28 dec 2012, 18:02

Re: Luftwaffe soldbuch.

Bericht door Jonasj »

de laatste foto's.
Alvast bedankt voor de hulp.
IMG_5888.jpg
IMG_5875.jpg
IMG_5876.jpg
"je mag elkaar beschermen, maar doe dit zonder wapens en helmen" een vredesboodschap van een leerling uit het eerst middelbaar waar ik stage heb gelopen...
Plaats reactie