amateurarcheologen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Opgeheven account 8153

amateurarcheologen

Bericht door Opgeheven account 8153 »

pas 2 kogels gevonden
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: amateurarcheologen

Bericht door Kugelblitz »

Beste Kaylen,

Aan zo'n bericht hebben we niet zoveel zonder foto's of een uitgebreidere beschrijving.
Het valt me op dat je erg fanatiek reageert in diverse topics en ook zelf nieuwe topics aanmaakt. Dat is leuk en ook de bedoeling van een forum, maar let er wel een beetje op dat het ook relevante berichten zijn, waar anderen ook wat aan hebben.
Ook is het soms niet slecht een beetje voorzichtig te zijn met het geven van je mening als je niet 100% zeker bent van de juistheid ervan.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Opgeheven account 8153

Re: amateurarcheologen

Bericht door Opgeheven account 8153 »

beste kugel ik ben vanplan fotos op het forum te zetten maar hebhet nog ni gedaan (onthoud ook dat ik maar 12 jaar ben
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: amateurarcheologen

Bericht door Kugelblitz »

Kaylen schreef:beste kugel ik ben vanplan fotos op het forum te zetten maar hebhet nog ni gedaan (onthoud ook dat ik maar 12 jaar ben
Zorg dan maar dat ze er snel op komen te staan. :) In het vervolg kun je beter even wachten met het openen van een topic, totdat je de foto's ook hebt. Dan kun je in een keer alle informatie geven en hoeven mensen niet dagen te wachten.
Dat je pas 12 bent is geen probleem, maar houd je dan ook een beetje op de achtergrond. Je komt net kijken op het forum en veel mensen stellen het niet op prijs wanneer iemand die nieuw is direct de wijsneus gaat uithangen en op alles wat los en vast zit reageert.
Verder niet onaardig bedoeld, maar vroeg of laat gaan mensen zich daaraan storen.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Opgeheven account 8153

Re: amateurarcheologen

Bericht door Opgeheven account 8153 »

ok tnx voor de tips
Plaats reactie