Kan op slot

Vaststellen van echtheid en de waarde van asmogendheden militaria
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Kan op slot

Bericht door patrickh »

Julian, we proberen hier allemaal elkaar te helpen. Soms krijg je ook antwoorden die minder leuk zijn. Wil je aub de foto's nog terugplaatsen, kunnen we er allemaal van leren. Dank.
julian_013
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 aug 2014, 21:16

Re: Kan op slot

Bericht door julian_013 »

Ja sorry hoor, maar ik heb bij een hele goede kennis de dolk vergeleken. Die dolk van hem is echt en die heeft m ook echt laten testen door een taxeur. de dolk is gewoon precies hetzelfde hij zei ook alleen dat het adelaartje waarschijnlijk ooit is vervangen. Maar ik kan dan niet tegen de reacties van De mensen die zeggen dat die nep is. De dolk had ik erop gezet voor dat ik naar hem toeging toen wist ik nog niet dat die echt was. Maar dat al die mensen hier heel wijs gaan lopen reageren die er blijkbaar niks geen verstand van hebben kan ik echt niet tegen..
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Kan op slot

Bericht door patrickh »

Het probleem is dat er toch enkele punten zijn die niet kloppen, daarom vragen wij meer info om dingen uit te sluiten. Deze dolken worden nu eenmaal zeer zeer veel nagemaakt. Daarom ook graag foto vd achterzijde.
Gebruikersavatar
Der Blitz
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 09 mei 2014, 19:59

Re: Kan op slot

Bericht door Der Blitz »

Man man, het gaat hier weer goed...

Ten eerste is het tegen de forum regels om de eerste post leeg te maken en zo het hele topic vernield.

Ten tweede kan ik flugel wel ergens begrijpen, nog niet zo lang geleden, heb ik in een reactie van bobdussen gelezen dat hij enkel vragen stelt omdat hij er niet veel van kent, en nu komt hij over als een expert die zijn ervaring wil delen, niks op tegen hoor, maar erg serieus komt dat dan ook weer niet over.

Verder, zijn de reacties op flugel zijn uitspraken over zijn afmelden helemaal niet netjes, trolling noemt men dat, evenzeer tegen de forum regels.

Mvg, der blitz
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
Bobdussen
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 02 mei 2014, 19:19

Re: Kan op slot

Bericht door Bobdussen »

Blitz, ik had gezegd dat ik zou reageren als ik ergens iets van af wist. Zeg heb ik ook zo'n dolk in mijn bezit gehad, maar wegens geldgebrek moest ik hem noodgedwongen verkopen. Vandaar dat ik hier mijn ervaring over deel
Fuglesang
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 17 mei 2012, 13:10

Re: Kan op slot

Bericht door Fuglesang »

Der Blitz schreef: Verder, zijn de reacties op flugel zijn uitspraken over zijn afmelden helemaal niet netjes, trolling noemt men dat, evenzeer tegen de forum regels.
Het is pas trolling op het moment dat ik bewust probeer andere mensen kwaad te maken, voor mijn eigen vermaak.
Dat is niet het geval en het is dan ook een welgemeende boodschap.

In het geval je niet mijn reactie bedoeld, dan zal ik daar verder over zwijgen..
Geïnteresseerd in SA en (Alg.) SS, NSB, Germaanse en Nederlandse SS
Gebruikersavatar
Der Blitz
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 09 mei 2014, 19:59

Re: Kan op slot

Bericht door Der Blitz »

Ik had het eerder over deze reacties:
Doe dat maar snel ja, de groeten
Houdoe hé
Je zegt het net zelf. Heel knap bepaald van je
Genoeg gehuild flugel. Moderators sluit deze topic, en flugel veel plezier met afmelden
;)

Groeten
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
Gebruikersavatar
Der Blitz
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 09 mei 2014, 19:59

Re: Kan op slot

Bericht door Der Blitz »

Bobdussen schreef:Blitz, ik had gezegd dat ik zou reageren als ik ergens iets van af wist. Zeg heb ik ook zo'n dolk in mijn bezit gehad, maar wegens geldgebrek moest ik hem noodgedwongen verkopen. Vandaar dat ik hier mijn ervaring over deel

Ok, dat is mogelijk. Dat wisten we natuurlijk niet. Maar ja, aangezien je dus eerst in een topic zei dat je er zelf niet veel van af wist, om dan hier het totaal tegenovergestelde te beweren dan wat verschillende andere personen zeggen, komt dat nogal vreemd over. Ik denk dat fuglesang zijn reactie dat eerder op een komische manier wou zeggen, en niet meteen om u belachelijk te maken. Denk dat we allen toch volwassen genoeg zijn, om zulke akkefietjes achterwege te laten.

Je moet dit niet verkeerd opnemen he, ik wil niemand op de vingers tikken, ben ook maar een gewone forum gebruiker dus heb ook dat recht niet.

groeten
Wir müssen zurück zu unseren traditionen
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

SS Dolk

Bericht door patrickh »

Bobdussen schreef:Blitz, ik had gezegd dat ik zou reageren als ik ergens iets van af wist. Zeg heb ik ook zo'n dolk in mijn bezit gehad, maar wegens geldgebrek moest ik hem noodgedwongen verkopen. Vandaar dat ik hier mijn ervaring over deel

Hoi Bob,

Het is gewoon een feit dat deze dolken bij het leven worden nagemaakt. De kans dat je er een tegenkomt voor €75 die goed is, is net zo groot als het winnen van de loterij. Al helemaal met de ketting eraan. Tel maar gauw op enkele duizenden euro's. Er zaten verschillende minpunten op de dolk, die ik graag duidelijker bekeken had. Had toevallig de foto's al opgeslagen, maar helaas zijn die de slecht voor een goede beoordeling, maar nogmaals, het zag er op het eerste gezicht niet goed uit. Nogmaals een oproep aan Julian om de foto's terug te plaatsen, en enkele nieuwe te plaatsen. Dit was een vd meest leerzame topics vd laatste weken Is het risico van enkele duizenden euro's toch wel waard zou ik zeggen! Desnoods start een nieuw topic!

Gr. Patrick
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Kan op slot

Bericht door michiel01 »

gesloten en maatregelen tegen het leegeditten genomen.
Gesloten