Splinter pop

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
Plaats reactie
Oorlogsvarken
Lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 30 jan 2013, 16:45

Splinter pop

Bericht door Oorlogsvarken »

Splinter pop gemaakt winter broek (omkeerbaar) had ik al liggen in mint staat en jas komt uit amerika ook zo goed als mint met een m 43 garbodine jas eronder 42 helm met netje. Een van de weinige poppen die ik helemaal compleet heb uitgerust. broek en jas zijn niet kleurgelijk jas niet omkeerbaar wel wheermacht gestempeld.
Bijlagen
image.jpg
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Splinter pop

Bericht door Kugelblitz »

Ziet er weer goed uit.
Als je zoveel items in je collectie hebt kun je elke dag wel weer een nieuwe pop opbouwen en een andere weer afbreken. :wink:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
seinpistool
Lid
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 sep 2014, 08:36

Re: Splinter pop

Bericht door seinpistool »

Leuke pop, jammer van het kleur verschil. Holster is super.
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Splinter pop

Bericht door martinus »

Heel netjes! Mocht je nog een gebruikte witte (eventueel reversible) Duitse broek weten dan hoor ik het graag. Ik zoek er één voor een dergelijke set-up.
Oorlogsvarken
Lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 30 jan 2013, 16:45

Re: Splinter pop

Bericht door Oorlogsvarken »

Misschien stel ik je teleur kugel maar alle spullen die ik laat zien zijn nieuw ik had nog geen splinter in mijn collectie. Maar idd ik zou veel kunnen veranderen en ombouwen als ik zou willen. Het is wat mij betreft ook de bedoeling om er meer te maken en af breken en opbouwen heb ik een bloehekel aan. Stressvol baantje. Ik ben bijna aan de dertig poppen en dat vind ik een mooi getal.op de vraag of ik nog een winterbroek heb liggen voor de verkoop kan ik nee zeggen want alles zit wel in een complete collectie verwerkt. Maar als ik er een weet voor een redelijke prijs kan ik je wel tippen natuurlijk. Zoek eigenlijk elke dag wel naar spullen als ik savonds thuis ben. Doe ik liever dan tv kijken.


Mvg willie
Laatst gewijzigd door Oorlogsvarken op 31 okt 2014, 11:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Splinter pop

Bericht door Erik S. »

Mooie Ardennen pop zo!
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Oorlogsvarken
Lid
Berichten: 448
Lid geworden op: 30 jan 2013, 16:45

Re: Splinter pop

Bericht door Oorlogsvarken »

Ja vind ik ook erik, het is altijd mooi om zoiets in een kleurgelijke set te vinden maar zo was het in het in het echt natuurlijk ook niet altijd. Was natuurlijk niet zo als een duitse soldaat bij de foerier stond en deze kreeg een compleet pak en de broek was weer uit een andere rol gesneden ze protesteerden en daar wat over zeiden.
Denk dat ze blij waren als ze zon warme uitrusting kregen. Wat ik wel belangrijk vind om het in dezelfde kwaliteit te verzamelen. Hoeft niet mint te zijn maar flink gedragen kan niet op de andere helft als die mint is vind ik daar moet je wel naar kijken.
Plaats reactie