Heroes and Generals

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Heroes and Generals

Bericht door Mr Mojo Risin »

Dag iedereen

Ik speel sinds kort het spel Heroes en Generals, dat gratis te downloaden is via Steam. Het is een first person shooter met een zeer goede kwaliteit voor een gratis spel. Uiteraard kan je als je ongeduldig bent meer wapens en content unlocken door echt geld op tafel te leggen. Zo gaat dat tegenwoordig, dat weten jullie vast ook wel. Maar met genoeg geduld komen alle wapens etc. op termijn ook wel vrij.

Steeds worden er oorlogen uitgevochten en bij het begin van elke nieuwe oorlog kan je kiezen tussen ofwel het Amerikaanse of het Duitse leger. Naarmate je opklimt in rang kan je voor andere legertakken kiezen zoals tanker, piloot of paratrooper. Uiteindelijk kan je officier worden en uiteindelijk general. Dan is het gedaan met de FPS-gevechten en geef je op een hoger niveau leiding aan eenheden in de oorlog die op dat moment aan de gang is. Het is niet zomaar een kill-to-win spel. Je moet strategisch te werk gaan en samenwerken om zoveel mogelijk doelen te veroveren en vast te houden.

Zijn er nog forumleden hier die het spel spelen? Ik hoor het graag.

http://www.heroesandgenerals.com/commun ... e-overview
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Gebruikersavatar
Blastmaster1972
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: 31 dec 2012, 08:44

Re: Heroes and Generals

Bericht door Blastmaster1972 »

Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar m'n laptopje draait het niet zo goed. (10fps)
Prepare for the unknown by studying how others in the past have coped with the unforseeable and the unpredictable. George S. Patton
Laurens van D.
Lid
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 apr 2014, 14:17

Re: Heroes and Generals

Bericht door Laurens van D. »

Ik heb het ook een tijdje gespeeld maar ik werd een beetje gek van de tanks en snipers waar je vrij weinig tegen kunt doen.
Gebruikersavatar
Mr Mojo Risin
Lid
Berichten: 1524
Lid geworden op: 15 jun 2006, 15:45
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Re: Heroes and Generals

Bericht door Mr Mojo Risin »

Laurens van D. schreef:Ik heb het ook een tijdje gespeeld maar ik werd een beetje gek van de tanks en snipers waar je vrij weinig tegen kunt doen.
Kan je wel wat tegen doen hoor: dekking zoeken. :P Ik geef toe, het is niet eenvoudig, maar dat heeft ook wel zijn charmes.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Plaats reactie