lonsdale,hooligan,bulldog

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

lonsdale,hooligan,bulldog

Bericht door mauser »

ik wil jullie mening over lonsdale, hooligan, bulldog
wat vinden jullie van deze merken?
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik heb nix tegen deze merken omdat het geen merken zijn die gemaakt zijn voor neo-nazi's e.d. Denk maar aan Lonsdale en Everlast, zijn van oorsprong boxkleding en geintroduceerd door veelal donkere boksers.
Waar ik me wel aan stoor is als mensen het dragen om gezien te worden als nazi ofzo, dat vind ik wel erg lomp.
Is toch eigelijk te gek voor woorden dat als je een mooie trui ziet hangen van Lonsdale bv. en je wilt hem graag kopen, maar dat in je achterhoofd moet houden dat mensen dit kunnen associeren (?) met negatief gedrag en of gedachte en het problemen zou kunnen opleveren!
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Wat zijn dat voor merken? Kledingmerken? Ik zal wel een nitwit zijn dat ik het niet weet, maar het zegt me eerlijk gezegd niets.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Inderdaad Okke, staat vaak in de krant van "lonsdale jongeren" deze worden geassocieerd met Neo-Nazi's vanwege een hoog percentage van de mensen die dit dragen ook deze denkbeelden hebben. Ik snap dan ook wel dat veel mensen mensen vergelijken met nazi's als zij met lonsdale etc en een kale kop, zwarte kisten met witte veeters etc etc
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ik begin niet ik houd men mond.. oke, toch

LONSDALE freaks, kortom zuigen. Vaak problemen met hen gehad! Te vaak, bedreigingen, geslagen, etc etc. Lonsdale mensen zijn hier in Burgum echt te veel

ik stop, kwil niet te veel zeggen, kan lang over door gaan
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Harsha wat heeft dit te maken met Neo Nazi's of wat dan ook.. ik vind dat je ze beetje allemaal over 1 kam scheert hoe je dat zo zegt
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

nope,
Je hebt zowel goede als verkeerde lonsdale dingen, net zo goed met andere groepen. Maar degene met wie ik last heb, zijn allemaal van die streep in wenkbrauw figuren, swastika figuren. Deze figuren zijn er ook in Engeland waar veel nieuws over is. In Zuid Nederland valt het mee, maar in verscheidene dorpen/steden int noorden heb je er flink last van
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Harsha schreef:In Zuid Nederland valt het mee, maar in verscheidene dorpen/steden int noorden heb je er flink last van
hier zijn ze echt erg hoor.. dus zal overal wel zijn maja wat betekend zown streep in je wenkbrauw dan?
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

2 streepjes is tegen gekleurde mensen 1 streepje volgens mij ook. Racisten enzo (stevige racisten)
Gebruikersavatar
Maximus
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:46

Bericht door Maximus »

Als iemand londsdale wil dragen (of andere merken) moeten ze het doen.

De gedachte die sommige hebben (nazi's )vindt ik erger.

Ik denk niet als iemand een londsdale trui aan heeft da hij nazi is (of niet).
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

dat zeker niet!!! maar je ziet het wel aan het uiterlijk van de persoon of hij nazi is of niet.. soms zie je het niet als hij/zij het wel is dat zijn de ergste
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Maximus schreef: Ik denk niet als iemand een londsdale trui aan heeft da hij nazi is (of niet).
Het eerste wat ik denk is oppassen uit de weg, en nog wel meer dingen
Gebruikersavatar
Maximus
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:46

Bericht door Maximus »

Guido schreef:dat zeker niet!!! maar je ziet het wel aan het uiterlijk van de persoon of hij nazi is of niet.. soms zie je het niet als hij/zij het wel is dat zijn de ergste
Idd je kan het heel goed zien.

Een bekende van mij (sinds een aantal weken nazi geworden) en draag ook londsdale kistjes ect. ect) en het totale beeld zie je gewoon nazi).
Gebruikersavatar
Maximus
Lid
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:46

Bericht door Maximus »

Harsha schreef:
Maximus schreef: Ik denk niet als iemand een londsdale trui aan heeft da hij nazi is (of niet).
Het eerste wat ik denk is oppassen uit de weg, en nog wel meer dingen
waarom oppassen en uit de weg??
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Zoals ik al eerder zij, ik heb veel problemen met deze gasten, ze bedreigen mij, ze slaan mij, men oom zijn schuur is in de fik gestoken, men neefje inelkaar gereld, deze waren overigens in Brabant. Niet dat ze het op men familie gemunt hebben, maar wij hebben te veel last van hen. Ik was de eerste week van mijn vakantie (4 weken gelee) net uit het ziekenhuis gekomen, ivm licht gekneusde rib
Gesloten