frisianmilitariasellers

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
chrisje110
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 20 sep 2013, 22:33

frisianmilitariasellers

Bericht door chrisje110 »

Hallo beste mede-forumgebruikers,

Ik post niet veel, maar ik wil toch graag dit even kwijt. Ik zit met stijgende verbazing te kijken naar de rotzooi die frisianmilitariasellers aanbied.

1: Ridderkruis van Rudolf Sigmund: Toevallig doe ik research naar deze piloot, en weet ik wie de echte grouping van deze piloot in zijn bezit heeft gehad. De gehele grouping is verkocht aan een verzamelaar in Amerika, en de foto's op frisianmilitariasellers van de gehele groep zijn gestolen van de vorige eigenaar. De losse foto's van het ridderkruis laten een fake zien. (ter bevestiging van mijn *expertise* http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ht=Sigmund)

2: Vorlaufiges Besitzzeugnis das Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes van Oberfeldwebel Franz Schlund, Wehrmacht: Ik zat vanochtend eens rustig te kijken op de bovengenoemde site, en zag dit document. Ik vermoede al dat de stempel erop nooit correct voor die periode konden zijn. Even op WA geplaatst en zie hier het resultaat, http://www.wehrmacht-awards.com/forums/ ... ost6693228

Ik wil iedereen uit de grond van mijn hart waarschuwen voordat je zaken doet met deze individueel. Misschien heeft hij in de wat goedkopere prijsklasse leuke items, maar er zit enorm veel fake zooi bij.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee :yes:
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door michiel01 »

niks nieuws helaas, er zijn al vaker waarschuwingen geplaatst over deze verkopers. Goed dat men er weer eens op word geattendeerd dat het boeven zijn.
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door Kevinbes »

hun hebben een vreemde site er staat nergens waar je moet bestellen
Always be happy!! :)
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door Cas »

Verkoopt deze persoon waar jullie het over hebben ook op Catawiki ?
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: frisianmilitariasellers

Bericht door Kevinbes »

Volgens mij wel
Always be happy!! :)
Plaats reactie