lonsdale,hooligan,bulldog

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Zoals ik al eerder zij, ik heb veel problemen met deze gasten, ze bedreigen mij, ze slaan mij, men oom zijn schuur is in de fik gestoken, men neefje inelkaar gereld, deze waren overigens in Brabant. Niet dat ze het op men familie gemunt hebben, maar wij hebben te veel last van hen. Ik was de eerste week van mijn vakantie (4 weken gelee) net uit het ziekenhuis gekomen, ivm licht gekneusde rib

Ik heb er nooit last van soms zitten ze weleens bij ons in de pauze op school
wel beetje sukkels met raisme maar dan nog


Ik denk dat je toch iets fout doet dat je zo vaak word geslagen want je bent tenslotte niet zwart
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik draag verkeerde kleren volgens hen, boeit mij dat, ik gaat niet naar hen luisteren
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Wat voor kleren? :?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

zwarte lange jas (gothic)
of skate achtig,zwart staat hen niet aan ofzo
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

wat een mongaloen zeg!!! Alleen omdat iemand andere kleren heeft...zucht echt kansloos. Als ik bij je in de buurt had gewoon had ik je graag geholpen!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

mjah boeiend

Ik vind van die half dode mensen ook vreemd
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:mjah boeiend

Ik vind van die half dode mensen ook vreemd
nou bedankt :/ lkekker boeiend dat ze me inelkaar slaan he, maakt niet uit dat ik zulke kleding draag, mogen ze me dus wel slaan

Lekker ben jij zeg

Maar om ons dan nog te slaan
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

vind jij jezelf dan half dood?

Nee het is dus wel dom dat ze je slaan ect omdat hun kleding ze niet aanstaat

Maar ik zeg alleen dat ik van die mensen met straatles zwart bloed uit de ogen enz wel vreemd vind
Starting up again
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

bij mij in het school zitten er ook veel en we noemen ze ook zoals harsha zegt: lonsdale freaks's :lol: de meesten hebben witte truien met lonsdale op :)
paar kerels met hooligan kleren (vooral mutsen) proberen beetje relletjes te stoken maar ze worden genegeerd
lonsdale freaks hebben daar meestal nog een lange broek onder (maakt niet uit of het winter of zomer is) en dan nog air-nikes eronder
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Zijn die laatsten niet de zg. "Gabbers"?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

gabbers hebben ook nike-airs en uiteindelijk zijn ze bijna hetzelfde als lonsdale freaks
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

En ik heb ook Nike-airs en ik ben geen van de 2 :P
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

saimen schreef:gabbers hebben ook nike-airs en uiteindelijk zijn ze bijna hetzelfde als lonsdale freaks


Hier ben ik zeer mee bedankt. De reden waarom ik dit topic geopend heb is omdat ik wil weten wat jullie ervan vinden, omdat veel mensen tegenwoordig tegen lonsdale zijn.

Ik draag Lonsdale, ik draag een neophyte pet en nikes.
Ik ben geen neo nazie, ik ben een gabber.
Er zit een groot verschil tussen neonazies en gabbers.
Gabbers zijn de mensen die van hardcore houden net als gothics van hun muziek houden, en skaters van hun eigen muziek houden.
Neo-nazies zijn een apparte groep.
Mijn mening is dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren.
Omdat ik genoeg Lonsdalers ken die helemaal niets met het Neo-Nazistisch gedrag te maken willen hebben, die net als ik vrienden hebben van alle groepen zoals skaters en hiphopers.
En wij zitten altijd bij elkaar in de jop en dat is dus ook onze jop geworden.
Maar hierin staan geen nazie teksten of wat dat ook.

Wat ik wel spuug zat ben is dat sommige jongeren (van buitenlandse afkomst) zich zeer irritant gedragen in Nederland. Ruzie zoeken, diefstal
ze menen dat ze hier de baas zijn. Dat ben ik wel zat, maar dit is niet
een neo nazistische gedachte, maar puur omdat ik het zelf zie en ik niet alle buitenlanders klote vindt, maar alleen deze groep die deze dingen uithaald zoals wat ik zelf mee heb gemaakt in Venlo:
we liepen over straat met een paar lonsdale gabbers (zoals mijzelf) en er stond 1 marokaan/turk/what ever aan de zijkant tegen een muur en begon tegen ons te schelden:' stomme witte gabbers jullie moeders zijn hoeren' en verder blablablablabla dus wij van:' wat is dit??'
Toen we erheen liepen gaf hij een signaal en kwamen er ineens nog een boel van deze tjappie's aan lopen en waren we ineens sterk in de minderheid en is het bijna een klop partij geworden....
Ze doen het er gewoon om.
NIET ALLE natuurlijk, maar buitenlanders die dit doen zijn het niet waard om Nederlanders te worden maar Nederlanders die dat doen zijn het ook niet waard.
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

racistisch dus
Wat wil je ook, groep lonsdale freaks, of iets dergelijks zie je meteen aan als neo-nazi's of stelletje racisten. Rassen-haat of gabbers. Er is al jaren in Nederland strijd van buitenlanders tegen gabbers, lonsdale freaks en racisten. Toevallig niet met ons, gothic/skaters.
Alsof de buitenlanders alles stelen of ruzie zoeken; Wie zoeken met mij ruzie? Wie stelen in mijn buurt?
Ik zie er altijd tegen op om langs een groep als jullie te lopen ivm mijn style, ik ben duidelijk in de minderheid en word altijd uitgeschoilden. Laat me niet zeggen dat jullie de enige groep in Nederland zijn die andere mensen niet openbaarlijk uitlachen of uitschelden.
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

bedankt dat je mij van zulke praktijken beschuldigt.

maar hier is niets van waar.
wij laten ons niet in met vecht,treiter of scheld partijen
omdat wij de oudste groep gabbers zijn van onze school,
moeten wij het goede voorbeeld geven door normaal met elkaar
om te gaan. En goed laten merken aan diegene die jonger zijn dan ons
dat het niet stoer is om andere lastig te vallen en te pesten.
en als jij dus denkt dat alle gabbers, lonsdalers, of hardcore liefhebbers
neo nazie's zijn
dan ben jij diegene hier die discrimineert
zeg het als ik ongelijk heb....
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gesloten