lonsdale,hooligan,bulldog

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Geen dank

je hebt ongelijk

Wie zijn 'wij' wat zijn 'goede voorbeelden'
ik denk niet dat alle gabbers of iets dergelijks neo-nazi's zijn, maar als je hen eerst ziet dan is het eerste wat je te binnen schiet dat ze racisten of iets dergelijks zijn.
Ik ben niet degene die discrimineert,ik zeg wat in mijn ogen en mijn gedachten de waarheid is. Kortom een mening waar ik niet lang over hebben moeten nadenken toen ze mij het ziekenhuis in hebben geslagen, toen ze mijn neefje inelkaar sloegen, toen ze het hok van men oom in de fik staken, toen ze men oom bedreigden, toen ze me slagen, toen ze me uitschelden.
Dus je kan niet zeggen dat ik hier flink zit te discrimineren, of dat ik hier gflink zit te liegen

Bedankt
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

Harsha schreef:Geen dank

je hebt ongelijk

Wie zijn 'wij' wat zijn 'goede voorbeelden'
ik denk niet dat alle gabbers of iets dergelijks neo-nazi's zijn, maar als je hen eerst ziet dan is het eerste wat je te binnen schiet dat ze racisten of iets dergelijks zijn.
Ik ben niet degene die discrimineert,ik zeg wat in mijn ogen en mijn gedachten de waarheid is. Kortom een mening waar ik niet lang over hebben moeten nadenken toen ze mij het ziekenhuis in hebben geslagen, toen ze mijn neefje inelkaar sloegen, toen ze het hok van men oom in de fik staken, toen ze men oom bedreigden, toen ze me slagen, toen ze me uitschelden.
Dus je kan niet zeggen dat ik hier flink zit te discrimineren, of dat ik hier gflink zit te liegen

Bedankt


jij zegt steeds ZE daarmee bedoel je gabbers,londalers begrijp ik
ik ben ook een lonsdale gabber ik heb nog nooit iemand in elkaar geslagen of wat dan ook dus ik vind WEL dat jij hier flink zit te disrimineren omdat je steeds zegt dat ZE je inelkaar hebben geslagen ZE zijn dus alle lonsdalers????
jij discrimineert
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

mauser schreef:
Harsha schreef:Geen dank

je hebt ongelijk

Wie zijn 'wij' wat zijn 'goede voorbeelden'
ik denk niet dat alle gabbers of iets dergelijks neo-nazi's zijn, maar als je hen eerst ziet dan is het eerste wat je te binnen schiet dat ze racisten of iets dergelijks zijn.
Ik ben niet degene die discrimineert,ik zeg wat in mijn ogen en mijn gedachten de waarheid is. Kortom een mening waar ik niet lang over hebben moeten nadenken toen ze mij het ziekenhuis in hebben geslagen, toen ze mijn neefje inelkaar sloegen, toen ze het hok van men oom in de fik staken, toen ze men oom bedreigden, toen ze me slagen, toen ze me uitschelden.
Dus je kan niet zeggen dat ik hier flink zit te discrimineren, of dat ik hier gflink zit te liegen

Bedankt
jij discrimineert
kzal met je mee praten; En heb je de reden nog steeds niet ontdekt?

Mijn ervaring met lonsdale freaks zijn zeer slecht. Ik weet dat er wel mensen zijn die het voor de lol doen om of er bij te willen horen
Ik noemen lonsdale freaks; nep nazi's of nep racisten. De ene haten ze de andere is hun beste vriend, de ene mogen ze de kogel geven de andere zouden ze een moord voor willen doen
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Ik ben een Drenth :) .....is dat ook hip?....en ik draag geen luchtschoenen maar gele klompen.....DAS pas koud gaaf joepie... :wink:
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Oke ik zie dat de laatste paar berichten een beetje persoonlijk worden. Ik vraag iedereen daar rekening mee te houden dit niet te doen.

Gabbers met kale kopen zijn geen neo-nazi. Neo nazi zijn neo nazi.

Gabbers zijn mensen die men onder de muziek style hardcore plaatst.

Dat neo-nazi ook van deze muziek style houden is helaas jammer. Er zullen vast ook wel neo-nazi klassieke muziek concerten bezoeken. En sommige zullen meer de jazz kant kiezen.

Ik wil nu iedereen nogmaals vragen. Ga niet persoonlijk en neem niet alles persoonlijk op. Zo krijgen we geen discussie maar een ruzie.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik draag geen Lonsdale of geeneen van die merken die aanzet geven tot racisme helemaall niks maar als ik in mij uppie door een wijk fiets waar veel '' zwarte '' staan voel ik me onveilig je hoeft alleen in hun richting te kijken en het is al van wat jij kijken nou ik jou dadelijk slaan/steken ect je moeder is hoer enz enz


Ik luister ook Hardcore soms is mooie muziek op een feest
en toch loop ik niet overstraat met kalle kop

Jij kan dan Lonsdale ''FREAKS'' noemen maar je zegt zelf jij hebt iets tegen hun om hun kleding en gedachten ect daarom moeten ze jou waarschijnlijk ook niet.

Ik voel me in ieder geval stuk veiliger door een groep kale gabbers te fietse dan door groep marokannen/molukkers enz
Starting up again
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

je kunt er beter omheen fietsen inplaats van er doorheen........ik denk dat niemand dat leuk vind dat je door ze heen fietst
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef: Jij kan dan Lonsdale ''FREAKS'' noemen maar je zegt zelf jij hebt iets tegen hun om hun kleding en gedachten ect daarom moeten ze jou waarschijnlijk ook niet.
Zij weten niet eens wat ik van hun gedachten noch kleding vind. Ze zien me fietsen, dieuwen me van de fiets af en dan krijg je dat gezeik!
Wat ze men familie aan doen, wat ze men vrienden aan doen, wat ze mij aan doen. Is dat geen reden om hen, degene die zo zijn, te 'haten'?

Agh, ******* ik ***** ook geen ***** reactie meer, want ik vat het *** persoonlijk op. En ben bang dat ik zometeen nog **** persoonlijke opmerkingen maak.
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

Is dat geen reden om hen, degene die zo zijn, te 'haten'?

nee want ik ben ook een gabber dus mij haat je ook
heb ik ooit jouw van de fiets geduwt of je familie lastig gevallen?


timo ik vind dat jij gelijk hebt ze beginnen vaak met schelden
maar bij ons op school toch niet. wij (onze groep met lonsdalers en gabbers) hebben een vaste groep die elkaar helpt hij gaan niet zomaar iemand lastig vallen maar als er iemand problemen heeft dan staan wij er klaar voor (als hij het tenminste niet zelf heeft uitgelokt) daarom worden wij zelden lastig gevallen.
mauser
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

jah daarom
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

mauser schreef:Is dat geen reden om hen, degene die zo zijn, te 'haten'?

nee want ik ben ook een gabber dus mij haat je ook
heb ik ooit jouw van de fiets geduwt of je familie lastig gevallen?
Toch reageer ik nog :/ Ik zeg niet dat ik jou haat, ik zeg degene die zo zijn. Lees men teksten om te achterhalen wie ik bedoel
Ik heb in mijn eerdere ding gezegt dat natuurlijk ook 'goede' mensen zijn met lonsdale of iets dergelijks. Met gabbers heb ik nooit problemen gehad, toch vermijd ik hen liever. Het betrefd de Lonsdale Freaks die zo zijn.
Gebruikersavatar
mauser
Lid
Berichten: 195
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:11
Locatie: horst

Bericht door mauser »

ok
It's not about dying for your country. It's about lettig your enemy's die for theirs!!
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Sjongejongejonge, al dat gezeur vanwege mensen hun klederdracht.. Moesten we nu eens allemaal in hetzelfde grijze saaie pakje rondlopen...zou er ni veel minder gezaag zijn? :|
War is something human...
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Zelfs de politie in duitsland houd zich keurig aan de wet


Afbeelding

closeup politie helm

Afbeelding

en kijk

Afbeelding
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

dat ze een agent met dit embleem laten lopen!!!! En dan ook nog in Duitsland, schande@
Gesloten