verkoper 2e hands.be

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jules95
Lid
Berichten: 351
Lid geworden op: 02 apr 2013, 10:54
Locatie: midden Limburg

verkoper 2e hands.be

Bericht door Jules95 »

Onlangs op 2e hands.be een britse tankoverall te koop gezien. Nadat ik de verkoper had gemaild of deze nog te koop was en zijn verkoopprijs gevraagd te hebben, kreeg ik netjes reactie en de prijs deze was voor mij oke . Daarop had ik besloten om voor extra fotos te vragen. Daarop kreeg ik een hele tijd geen reactie. Na nogmaals voor fotos gevraagd te hebben gaf hij aan niet bij de overall te kunnen op dat moment en in het weekend fotos te maken. Dit is 6 maart geweest en heb nog altijd geen reactie gekregen. Gisteren heb ik gevraagd of hij me de fotos nog zou kunnen doorsturen.

Wat zouden jullie hiermee doen?
utmi
Lid
Berichten: 805
Lid geworden op: 17 jan 2006, 15:01
Gegeven: 1 keer
Ontvangen: 19 keer

Re: verkoper 2e hands.be

Bericht door utmi »

in ieder geval niets betalen!
Their name liveth for evermore
Gebruikersavatar
Jules95
Lid
Berichten: 351
Lid geworden op: 02 apr 2013, 10:54
Locatie: midden Limburg

Re: verkoper 2e hands.be

Bericht door Jules95 »

Dat was ik ook niet van plan haha :lol: als het tot een koop zou overgaan zal ik hem terplekke nog eens bekijken en dan evt kopen, verkoper woont niet zo ver van de grens.
Gebruikersavatar
Tim98
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 jul 2013, 00:14

Re: verkoper 2e hands.be

Bericht door Tim98 »

Als die reageert gewoon vragen of je langs mag komen dan weet je genoeg.
Gezocht spullen en foto's uit omgeving Deventer ook informatie over waar ik met de detector zou kunnen zoeken
Gebruikersavatar
jellebb
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 mar 2015, 23:10

Re: verkoper 2e hands.be

Bericht door jellebb »

Kan je de naam van die verkoper is zeggen? Want Onlangs wou ik ook een ek 2de klasse kopen van de eerste wereldoorlog. De verkoper zei dat het gemerkt was en ik wou weten welk cijfer er in stond. In het begin verliep de communicatie oké maar toen ik bleef aandringen om het nummer te weten te komen en hij het niet wou geven heb ik gezegd dat de verkoop niet door ging. Misschien dat het om dezelfde persoon gaat.
Gebruikersavatar
Jules95
Lid
Berichten: 351
Lid geworden op: 02 apr 2013, 10:54
Locatie: midden Limburg

Re: verkoper 2e hands.be

Bericht door Jules95 »

jellebb schreef:Kan je de naam van die verkoper is zeggen? Want Onlangs wou ik ook een ek 2de klasse kopen van de eerste wereldoorlog. De verkoper zei dat het gemerkt was en ik wou weten welk cijfer er in stond. In het begin verliep de communicatie oké maar toen ik bleef aandringen om het nummer te weten te komen en hij het niet wou geven heb ik gezegd dat de verkoop niet door ging. Misschien dat het om dezelfde persoon gaat.
De naam van de verkoper is Erwin *******

Modbreak: achternaam geanonimiseerd uit privacyoverwegingen. Gelieve persoonsgegevens via pb te communiceren. MMR
Gebruikersavatar
jellebb
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 mar 2015, 23:10

Re: verkoper 2e hands.be

Bericht door jellebb »

Nee dat was hem niet. Spijtig genoeg heb ik alle e-mails al verwijderd.
Plaats reactie