Nieuw hier, mijn verzameling.

Laat je collectie en aanwinsten van asmogendheden (en marionettenregimes) militaria zien
Opgeheven account 8153

Re: Nieuw hier, mijn verzameling.

Bericht door Opgeheven account 8153 »

Mooi gedaan met die kogels in die obus,zeer origineel !
Zoals je zei zitten er weinig onder de 18 op dit forum (in vergelijking met de andere tenminste want er zullen er wel opzitten dat zeg ik niet)...
Maar gelukkig zijn we er want ik wou dat andere van mijn generatie ook er wat meer in geintreseerd zijn , want niemand mag vergeten wat er in die verschrikkelijke oorlog is gebeurt ...
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 8153 op 28 mar 2015, 10:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Opgeheven account 8153

Re: Nieuw hier, mijn verzameling.

Bericht door Opgeheven account 8153 »

En de meeste van mijn leeftijdsgenoten die ik ken weten niet eens waar WO2 voor staat.. Thanks![/quote]
spijtig genoeg ...
Wesley92
Lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 nov 2014, 00:47
Gegeven: 2 keer

Re: Nieuw hier, mijn verzameling.

Bericht door Wesley92 »

toen ik op school zat ging het gerucht dat er nooit geen tweede wereldoorlog heeft plaats gevonden, maar dit ze dit alleen vertellen om er geld op te verdienen en films etc over kunnen maken.
Op basis van dit gerucht kregen we al snel een geschiedenis les over de tweede wereldoorlog.
Het is nu 70 jaar geleden maar nog altijd een zeer interessant onderwerp.
Ben het ook met veel plezier aan het verzamelen.
Ben iets ouder dan die gene die dit topic heeft geplaatst, maar ben ook pas 22. (23)

Je hebt een mooie verzameling.
De meeste objecten zijn niet de dingen die ik in mijn collectie wil omdat ik meer persoonlijke spullen verzamel.
Maar het is zeker al een top collectie.

Dit forum is zeer leuk om dingen te kopen en informatie op te doen.
Zo weet ik dat ik diverse keren replica heb gekocht voor teveel geld, dit is niet leuk om te horen maar je leert er van.

Succes met verzamelen.
Gebruikersavatar
Königstiger
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 jan 2015, 10:47

Re: Nieuw hier, mijn verzameling.

Bericht door Königstiger »

Bedankt voor de positieve feedback mannen!
Verzamelaar van Wehrmacht/SS
Plaats reactie