Website Militaria Relics

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Website Militaria Relics

Bericht door Kugelblitz »

Allen,

Hebben jullie ervaring met de website Militaria Relics: http://militariarelics.com/
Is schijnbaar van een Nederlander en zet direct hoog in met zijn slogan 'The Reliable Militaria Site'.

Ik kende deze site eigenlijk nog niet, is het een goede en betrouwbare kerel? En hoe zit het met het mailcontact en snelheid van levering?
Heeft geen iDeal als ik het zo zie?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Website Militaria Relics

Bericht door D_Dutch »

Ik heb er verschillende keren materiaal gekocht, goede ervaringen mee gehad. Bij vragen werd snel gereageerd en verzending vond altijd snel (en goed verpakt) plaats. :)
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Website Militaria Relics

Bericht door panzer lehr »

Ik heb er een keer iets gekocht zonder problemen. Mail contact was vlot en verzend redelijk snel. :)
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Website Militaria Relics

Bericht door Kugelblitz »

Bedankt, goed om te horen! Ik vind de prijzen wel redelijk hoog, of ligt dat aan mij?
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Website Militaria Relics

Bericht door D_Dutch »

Kugelblitz schreef:Bedankt, goed om te horen! Ik vind de prijzen wel redelijk hoog, of ligt dat aan mij?
Het verschilt, ik heb meerdere Wehrpäße en setjes op het oog op die site welke veel te hoog qua prijs liggen zonder dat er enige bijzonderheden zijn of waarvan de prijs niet in verhouding is met de conditie van het materiaal. Er is ook genoeg materiaal wat wel normaal geprijsd is maar "koopjes" kom ik daar niet gauw tegen. :P
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Website Militaria Relics

Bericht door Kugelblitz »

D_Dutch schreef:
Kugelblitz schreef:Bedankt, goed om te horen! Ik vind de prijzen wel redelijk hoog, of ligt dat aan mij?
Het verschilt, ik heb meerdere Wehrpäße en setjes op het oog op die site welke veel te hoog qua prijs liggen zonder dat er enige bijzonderheden zijn of waarvan de prijs niet in verhouding is met de conditie van het materiaal. Er is ook genoeg materiaal wat wel normaal geprijsd is maar "koopjes" kom ik daar niet gauw tegen. :P
Ja, er zijn vooral bij de documenten vrij 'overprijste' setjes inderdaad. Heb je hem weleens gemaild over de prijzen?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Website Militaria Relics

Bericht door D_Dutch »

Kugelblitz schreef:
Ja, er zijn vooral bij de documenten vrij 'overprijste' setjes inderdaad. Heb je hem weleens gemaild over de prijzen?

Groet, Kugel! :mrgreen:
In het verleden heb ik nog weleens naar dealers gemaild over de prijs maar ik ontving vaak weinig verhelderende mails terug waarna ik maar gestopt ben daarmee. Ik kijk bijvoorbeeld al jaren(!) naar een (redelijk simpel) HJ-fotoalbum met een prijskaartje van $8500.00 waarvan de verkoper weigert ook maar iets aan de prijs te doen. :P
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Website Militaria Relics

Bericht door Kugelblitz »

Tja, niet alle dealers zijn inderdaad even aangenaam wanneer het op de prijs aan komt. Heb zelf gelukkig wel twee handelaars waarmee ik soms wel een mooie prijs kan maken, maar de meeste zijn inderdaad nog te beroerd om er 50 cent vanaf te doen...

Ik zie ook wel wat mooie setjes op Militaria Relics staan, maar zoals gezegd redelijk aan de prijs voor niet echt bijzondere items. Jammer.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Plaats reactie