Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd!

Algemeen over het verzamelen van militaria: o.a. beurzen, nieuws, wapenwet, dealer feedback
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd!

Bericht door NickG. »

Hallo iedereen,

Ik heb al meerdere slechte dingen gelezen over MC4U.
De laatste berichten die ik daarvan gelezen heb, waren van 2014.. Nou hier is een update van 2015!
Een aantal jaren geleden heb ik al meerdere problemen gehad bij deze site.
Een paar voorbeelden zijn : een originele M42 helm die ik een paar jaar geleden daar besteld heb, was totaal onveilig verpakt.
Dat wil zeggen, een krant links, een krant rechts.. en voor de rest kon de helm alle kanten op vliegen in die doos..
Ook heb ik ooit een replica kriegsfahne besteld, die kreeg ik.. maar dan zo klein als een A4 papiertje, voor hetzelfde geld!
Toen kon ik hem terug sturen om de grote vlag te krijgen, maar moest wel zelf de verzendkosten betalen.
Zo zijn er nog veel meer punten van jaren geleden.

Maar nu even over 2015.

28-5-2015
Ik had interesse in een paar items die ik op de site zag.
Ik dacht, na al die slechte reacties zullen ze toch wel wat geleerd hebben..
Maar het begon al met een helm die op de site stond waar geen foto's van waren.

Dus ik stuurde deze mail :

28-5-2015 14:52
Beste,

Ik heb interesse in de gerestaureerde M40 helm met maat ET64 maat 57 van 175 euro.
Hier zijn geen foto’s van, dus ik wilde bij deze vragen of jullie die voor mij hebben voordat ik hem bestel.

Groetjes Nick

Ik kreeg binnen 3 minuten antwoord met,

Hallo Nick, zie de bijlage. Met vriendelijke groeten, Frank.

Ik kreeg dus een mail met allemaal foto's binnen 3 minuten...

De helm was wel erg bekrast, daarom stonden er volgens mij geen foto's van op de site..
Maar ik mailde in ieder geval dit terug om 15:04

Hallo Frank,

Ziet er goed uit!
Ik wil deze dan bestellen, en nog wat items.
Zal ik dat dan via de mail doen, of via de website?

Groetjes Nick

Toen kreeg ik direct antwoord met,

Hallo Nick, Doe maar via de website. Je krijgt exact deze.

Toen heb ik dus direct alle spullen besteld met een totaalbedrag van 284,90.
Ik had dit bericht nog bij de bestelling gegeven :

Hier is dan de bestelling van de replica helm en andere items waarover ik je gemaild had.

Groetjes Nick

ik kreeg direct een factuur en een bevestiging dat het geld door hun ontvangen was.
Het pakketje zou zo snel mogelijk opgestuurd worden.
Zodra het pakketje opgestuurd zou worden, zou ik een bevestiging krijgen dat dat gedaan was.

Die avond tegen half 6 had ik gemaild :

Beste Frank,

Heb je al enig idee wanneer het pakketje verstuurd zal worden?
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groetjes, Nick

Toen kreeg ik op 1-6-2015 om half 1 (3 dagen later) pas antwoord met :

Hallo Nick, Ik verwacht uiterlijk morgen.

Groeten Frank
MC4U

2 dagen later nogsteeds geen bevestiging dat mijn pakketje verzonden is.
Ik besloot maar te mailen met :

3-6-2015 12:45
Beste Frank,

Aangezien ik nog geen mail ontvangen heb dat het pakketje verzonden is, neem
ik aan dat dat ook niet het geval is.
Maar voor de zekerheid vraag ik het bij deze toch nog even aangezien ik
straks even weg moet en niet wil dat ik de levering misloop.
Kun jij even nakijken voor mij of het gisteren misschien verstuurd is?
Ik hoor het graag.

Groetjes Nick

Ik kreeg de hele dag geen antwoord, dus besloot nogmaals in de avond te mailen :

3-6-2015 23:07
Beste Frank,

Ik zou het op prijs stellen als je mijn email even zou beantwoorden.

Nick

Nou, een dag later kreeg ik dit antwoord:

4-6-2015 10:31

Hallo Nick,

Als hij onderweg is dan krijg je een mail eind van de middag en zonder die bevestiging is de order niet onderweg. Ik kan dan niet blijven mailen wat ik verwacht, want daar heb je toch niets aan.

Het is erg druk, dus niet alle orders zijn nog verzonden. Jouw order nog niet.

Groeten Frank
MC4U


Ik vond dit nogal een onprofessionele mail, maar wachte de bevestiging af.
Nou, de dag erna kreeg ik eindelijk de bevestiging dat mijn pakketje verzonden was naar mijn adres.
Dit is de bevestiging die ik kreeg op 5-6-2015 om 21:14,

Hiermee bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer 16719 door ons naar het door u opgegeven adres is verzonden. Briefpost versturen wij met PostNL en pakketpost met DPD. Van pakketpost kunnen wij indien gewenst de tracingcode doorgeven.

Post binnen Nederland en pakketpost naar Belgie komt meestal de volgende werkdag aan, maar wees niet ongerust als het een dag langer zou duren.

Wij vertrouwen er op dat de afhandeling van de bestelling naar wens is en zouden het op prijs stellen als u, na ontvangst van de bestelling, een korte reactie zou willen achterlaten in ons gastenboek (http://www.militarycollectibles4u.nl/?menu=guestbook). Wij plaatsen alle feedback van klanten, zonder het aan te passen. (ook verbeterpunten)

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de bestelling, mail dan direct naar info@mc4u-store.com, of bel ons op tel. nr. 0031 316242905 (vast nummer) , dan zullen wij er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Wij bedanken u vriendelijk voor uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Frank

Military Collectibles 4U

Ik dacht dus, ik zal het binnenkort wel krijgen.
Maar omdat het er de volgende dag nog niet was, wilde ik graag de tracingcode hebben aangezien dit in de bevestiging staat :

Van pakketpost kunnen wij indien gewenst de tracingcode doorgeven.

Dus mailde ik dit :

6-6-2015 10:55

Frank,

Ik zou graag de tracingcode van mijn bestelling ontvangen.

Nick

Ik kreeg geen antwoord..
Later mailde ik weer om 14:09 met dit :

Frank,
Ik zou nu toch wel graag de tracingcode ontvangen.
Nick

Ook hebben we nog 2 keer gebeld maar er werd niet opgenomen.
De dag erna NOG een keer gemaild met dit :

7-6-2015 20:55
Frank,

Bij deze vraag ik je nogmaals om de tracingcode even door te mailen.

Dit is nu al de derde keer dat ik dat ik dat vraag, en het lijkt mij een kleine moeite om dat even te doen.

Sterker nog, in je mail geef je het zelfs zelf aan dat dit mogelijk is indien gewenst.

Het is dus erg gewenst, maar je reageert niet erg snel.

Eigenlijk vind ik dit een erg slechte service.

Ik hoop dus nu op een reactie.

Nick

Nou op 8-6-2015 kreeg ik eindelijk mail met dit asociale antwoord :

Hallo Nick,

Ik was gesloten op zaterdag en zondag. Natuurlijk reageer ik dan niet. Of je nou 1 of 10 emailtjes stuurt.

Ik lees ze alleen maandag 09.00 a 10.00 , tot en met Vrijdag 18.00 en soms op zaterdag als ik geopend ben. Ik zag je code even zoeken en dan mail ik die zodadelijk nog.
Groeten Frank

MC4U

En dan staat er op de site dat ze buiten die tijden altijd telefonisch of met de mail bereikbaar zijn.
Nergens staat dat ze niet antwoorden.
Wij zelf hebben 3 bedrijven en alle mails worden door 1 of 2 personen van alle 3 de bedrijven direct beantwoord.

Nou, hij zou hem dus zodadelijk doormailen..
Je raadt het al... anderhalf uur verder en nog geen code!
Toen hebben we gebeld.
We kregen een aardige medewerker aan de telefoon met veel excuses.
Hij ging kijken of hij Frank kon vinden..
Nou, raad eens? Hij kon hem niet vinden, maar vroeg wel waar het over ging.
We hebben toen gezegd dat het om de tracingcode ging.

Toen we opgehangen hadden kregen we binnen 5 minuten een mail met dit :

Hallo,

De tracingcode is:

**************

Zie dpd.nl

Er staat niet uitleveren bij nog, dus ik denk dat ze niet bezorgen vandaag.

Groeten Frank
MC4U

Nou, wel gek dat hij er opeens weer is als de telefoon opgehangen is..
In ieder geval hebben we de code ingevoerd en het pakket kwam nog niet in de database voor.. vreemd.

Tegen de avond nog een keer geprobeerd en, ja daar stond dat hij aangemeld was.
Dus ging ik er vanuit dat hij vandaag wel zou komen.
Maar vanmorgen was er nog niets veranderd, dus besloten we maar DPD te bellen.

Een hele aardige mevrouw wist ons te vertellen dat het pakketje daar nog helemaal niet afgeleverd was.
Met andere woorden : het staat nu nog steeds bij Frank...
Hij heeft dus glashard gelogen dat het pakketje verzonden was.
Waarom zou iemand dat in godsnaam doen met zo'n bedrijf?
Zojuist heb ik hem weer gemaild met :

Frank,

Het verbaasde mij gisteren dat er op de site van dpd.nl stond dat het pakket aangemeld was.
Vanmorgen was er nog steeds verder niets gebeurt, en ik had nog wel de goede hoop dat het vandaag zou komen, dus besloot ik dpd zelf maar even te bellen.
En wat blijkt?
Het pakketje is nog niet eens bij hun binnen!
Dat zal jou wellicht niet verbazen, maar mij des te meer.
Hoe kun je dan tegen mij, als klant, zeggen dat het verzonden is?
Sterker nog, de bestelling zou volgens jouw mail afgelopen vrijdag al verzonden geweest zijn.
Waarom doe je dit in godsnaam?
Volgens jezelf ben je nu op dit tijdstip geopend, dus ik neem aan dat je me wel even terug kunt mailen met een eerlijk antwoord.

Nick

En raad eens, we zijn nu 2 uur verder en we hebben nog steeds geen antwoord...

Nog even een samenvatting :

Frank van Military Collectibles 4U is nog steeds niks veranderd.

Hij liegt, laat mensen wachten, beantwoord geen mail, neemt de telefoon niet op, en stuurt pakketjes op wanneer hij er zin in heeft.
Hij heeft het geld dan toch al binnen.

Dit wordt nog vervolgt!
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door NickG. »

Weer een update!

Vandaag de hele dag op een antwoord gewacht.
Ook hebben we weer gebeld maar er werd niet opgenomen.
We hebben zojuist deze mail naar hem toe gestuurd :

9-6-2015 15:42
Frank,

En wéér reageer je niet even op mijn mail, ondanks het feit dat ik je toch keurig onder openingstijd gemaild heb. (Vanmorgen dus al.)

Ik stel je een vraag, en daar behoor je, mijns inziens als bedrijf, toch wel op te reageren.

Als dit nog langer gaat duren, zie ik mij helaas genoodzaakt om met mijn klacht over deze gang van zaken naar de ConsuWijzer te gaan. (https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in)

Zij geven aan om eerst in gesprek te gaan met het desbetreffende bedrijf, maar dat lijkt op deze manier niet te gaan lukken.

Bewezen is nu dat je ronduit liegt over verzonden pakketten, en ik denk dat dat als bedrijf, welke toch al enige tijd bestaat, niet zou moeten mogen.

Ook zijn er natuurlijk al diverse klachten bekend van MC4U die allemaal op diverse fora op het internet terug te vinden zijn.

Ik had dan ook bij mijn bestelling gedacht dat jullie daar wat aan hadden gedaan, maar nee.

Dus ik zou je bij deze nog één keer willen vragen om mijn mail te beantwoorden, en daarbij zou ik ook willen weten of je nu dan wél het pakket weggebracht hebt naar DPD.

Nick


En kijk eens aan!
Nu reageert hij direct!
En dan nog wel met dit ongelofelijk asociale antwoord :

9-6-2015 15:45

Hallo,

Heb toch alsjeblieft geduld zeg. Ik kan toch echt niet met iedere klant 4 x per dag mailen en bellen!

Ik heb je de code gestuurd, dus je moet gewoon afwachten tot het aankomt.

Zo moeilijk is dat toch niet? Dreigen heeft echt totaal geen zin. Je order is onderweg, dus wacht gewoon af.

Groeten Frank

MC4U


Dit is echt niet te geloven gewoon!
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ArnoldKwijt
Lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 dec 2012, 12:18

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door ArnoldKwijt »

Geld terug boeken? Ik doe alles en alleen maar via Paypal. Als ik dit soort dingen lees krijg ik de kriebels. 10 tegen 1 dat het bestelde dan ook wel niet zo zijn als wat je hebt besteld.
Bedankt voor de tip!
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door NickG. »

Nou we hebben maar weer een maildje gestuurd met wat tekst die op zijn site staat.
Hier de mail die door mij gestuurd is :

Frank,

Allereerst weer vreemd dat je nu wél kunt reageren.

Ten tweede vraag ik je ook zeker niet om 4 x per dag met mij te mailen of te bellen, 1 keer zou al voldoende zijn.

Het antwoord wat je mij nu mailt is wat mij betreft behoorlijk onbeschoft, en dan druk ik mijzelf nog heel netjes uit.

Hetgene wat jij belooft aan de klanten op je site, komt totaal niet overeen met de service die de mensen van jullie denken te verwachten.

Ik citeer van je eigen site:

Door de persoonlijke en klantgerichte benadering bouwde MC4U vanaf het begin een goede naam op en werd de particuliere klantenkring steeds groter. Sinds de verhuizing naar Spijk zijn wij ons ook nog meer gaan richten op de zakelijke markt.

MC4U staat bekend om zijn betrouwbaarheid. Hoe komt dat? Wij zijn gemakkelijk te bereiken via telefoon en e-mail. Zo kunnen wij voor iedere situatie een snelle, persoonlijke en passende oplossing vinden.

Wij werken volgens een persoonlijke benadering. Wij nemen uitgebreid de tijd voor uw vragen en kunnen u breed adviseren. Hierdoor krijgt u altijd een advies op maat.

Wij hanteren een persoonlijke en klantgerichte aanpak. Onze service begint bij het eerste contact en eindigt pas zodra u geen vragen meer heeft. Ook buiten kantooruren proberen wij onze klanten zoveel mogelijk te woord te staan.


Kijk, en dit is dus de consument misleiden, want niets van dit alles is waar, althans niet bij mijn bestelling.

En nog even voor de duidelijkheid: dreigen is hier totaal niet aan de orde.

Ik word als klant niet eerlijk en netjes behandeld, en daar heb je in Nederland bepaalde instanties voor die daar over waken.

En nogmaals bij deze dan de vraag of je het pakket nu wél weggebracht hebt, of dat het nog steeds fijn in je loods staat?

Net had je ook ineens de tijd om te mailen, dus ook nu verwacht even een reactie van je.

En dan deze keer graag een beetje fatsoenlijke, zoals het hoort.

Nick


Nu het antwoord even afwachten.
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door NickG. »

Dit is een bedrijf dat nooit lang kan bestaan op deze manier..
Dit is gewoon geen manier van zaken doen!
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door Kugelblitz »

Toch bestaat het al zéér lang! :) Maar goed, inderdaad niet correct. Heb het zelf ook eens meegemaakt, dus nooit meer teruggekomen.
Laten we het vooral gezellig houden! :)
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door jurgen »

Uiteraard is het niet meer dan normaal dat een bedrijf duidelijk -en waarheidsgetrouw uiteraard- communiceert.

Los daarvan is een beetje geduld natuurlijk ook nog altijd op zijn plaats. Niet iedereen controleert om de 15 minuten zijn email, ook bedrijven niet.
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door NickG. »

Geduld is het probleem zeker niet.
Het maakt mij niet uit als ik even moet wachten.
Wat mij wel uitmaakt is dat er gezegd word dat het pakketje verzonden is terwijl dat gewoon niet zo blijkt te zijn.
Ook geeft hij geen antwoord op mails en neemt de telefoon niet op.
Ik heb persoonlijk van DPD gehoord dat het pakketje nog niet bij hun aanwezig was, maar Frank blijft zeggen dat het gewoon onderweg is!
Dat is gewoon de klant voorliegen!
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door NickG. »

Update!

Nou, er werd opeens vandaag aangebeld..
Vreemd, want de TrackTrace code van DPD zegt toch echt dat het pakketje nog niet eens bij hun aanwezig is.
Blijkt ineens de bezorger van PostNL voor de deur te staan met een doos. HUH???
We kregen een kleine doos.. daar moest in zitten : M40 helm, Duitse laarzen, Duitse rugzak en SS kraagspiegels.
Veel te kleine doos daarvoor.. maar hé, kijk nou!
Het blijkt toch het pakketje te zijn.
Alles was er duidelijk met agressie in gepropt.
Totaal onveilig verpakt.
Alles zat er los in geduwd zonder bescherming.
1 van de 2 laarzen zat in een soort plastic.
Maar raad eens.. de helft is nog FOUT ook!
Duidelijk de verkeerde SS kraagspiegels en gewoon een totaal andere helm!
Ik had een M40 ET64 helm besteld.. wat krijg ik? een M35 Q64.. met een heel goedkoop binnenwerk en zelfs wat roest er op!
Ook had ik een totaal andere rang kraagspiegels besteld..
We hebben nu wel 7 keer gebeld maar er word niet opgenomen.. natuurlijk
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
yente
Lid
Berichten: 1510
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:28
Locatie: België

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door yente »

Triest verhaal! Dat die man zichzelf nog serieus kan nemen..
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door Erik »

Heel triest allemaal. Gelukkig heb ik wel goede ervaringen met Frank maar als ik dit zo lees is dat misschien toevallig.
Overigens is dit onderwerp niet meer iets voor de rubriek "Militaria verzamelen" in plaats van "re-enactment en reproductie"?
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door rutger »

De gang van zaken is dan misschien niet oké daar, maar hoezo moet je zo vaak mailen? Vrij irritant eerlijk gezegd.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door Jan Klaassen »

rutger schreef:De gang van zaken is dan misschien niet oké daar, maar hoezo moet je zo vaak mailen? Vrij irritant eerlijk gezegd.
Als het hier nu om twee tientjes zou gaan - ok. Maar ik zou er ook bijzonder zenuwachtig van worden met grotere bedragen, zeker wanneer je er dan achter komt dat de verkoper in kwestie ook nog eens onwaarheden vertelt. Ik denk niet dat de verkoper enig recht van klagen heeft.
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
NickG.
Lid
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 dec 2012, 14:48

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door NickG. »

Natuurlijk mail ik veel.
Ik ben niet iemand die het er gewoon bij laat zitten.
Vooral niet als ik weet dat er gelogen word, en er op de site van alles en nog wat beloofd word wat niet zo blijkt te zijn.
Ik heb direct geld over gemaakt en hoor daarna niks meer.
Kijk, kreeg ik nou gratis spullen oke, maar ik heb gewoon een pittig bedrag in 1 keer overgemaakt.
Dan wil ik ook wel even weten wanneer ik het krijg.
En als ik dan geen antwoord krijg, blijf ik mailen en bellen tot ik een geldig excuus krijg.

Update,

Ik heb deze mail vandaag gestuurd :

Frank,

Zojuist heb ik het pakket binnen gekregen.
Het is mij een raadsel waarom het ineens door PostNL bezorgt wordt.
Wat is daar eigenlijk de reden van geweest?

Daarbij komt ook nog eens dat de helft ervan niet goed is.

De helm die je mij gestuurd hebt is absoluut niet de helm die ik besteld heb, en ook de kraagspiegels kloppen niet.

Ik heb je al de hele ochtend proberen te bellen, maar er word wederom niet opgenomen.

Hoe gaat dit opgelost worden, want hier ga ik uiteraard niet mee akkoord.

Ik hoop nu toch wel snel antwoord te krijgen.

Nick

Nou de hele dag geen antwoord op de mail gekregen..
Vandaag hebben we heel vaak gebeld.
Er werd de hele tijd niet opgenomen..
Na heel vaak bellen (12 X) werd er toch opgenomen. (dat was rond 4 uur)
We kregen weer die aardige medewerker aan de telefoon.
Raad eens? Frank was weer niet aanwezig.. hij vroeg weer waar het om ging.
We hebben uitgelegd dat de helft van het pakket niet goed was en dat we het hem niet kwalijk namen, aangezien Frank daar over gaat en niet hij.
We kregen weer heel veel excuses.
We hebben ook uitgelegd dat we wel wisten dat Frank aanwezig was.. toen werd er gezwegen.. met andere woorden, waarschijnlijk stond hij gewoon naast hem...
Ook hebben we gezegd dat we niet persé Frank aan de telefoon moesten hebben, maar dat we het gewoon graag willen oplossen.
Maar als er niet gemaild word, en hij neemt ook de telefoon niet op, kan er ook niks opgelost worden.
Nou hij begreep het helemaal, en het enige wat hij kon doen was, een notitie op het buro van Frank neer leggen.
We hadden opgehangen en raad eens.. binnen 5 minuten werd er toch gemaild door Frank met dit :

Hallo,

Wat was er exact niet in orde met de artikelen?

Ruilen is geen probleem. Onder de rubriek “Veelgestelde vragen” en dan onder “ruilen”, staat hoe dat kan.

http://www.militarycollectibles4u.nl/c-544129/ruilen/

Groeten,

Frank

MC4U

Nou dat is mooi dacht ik.
Nu word het toch opgelost!
Dus ik mailde dit direct terug :

Frank,

De helm die ik ontvangen heb is een gerestaureerde M35 Q64.
De gene die ik moet hebben is M40 helm ET64 gerestaureerd - originele helmpot maat 57.

Je had mij daar ook foto’s van gestuurd anderhalve week geleden, en dat is niet deze die ik nu heb.

De kraagspiegels moeten SS kraagspiegels – manschappen kraagspiegel: Nummer 2 zijn, dat is 1 met SS en de andere met 1 streep (Sturmmann).
Nu heb ik 1 met SS en de andere blanco, en dat klopt dus niet.

Ik hoor graag of het nu dan zo in orde komt.

Nick


Dit was om 4 uur.. Ik heb nu op dit moment op deze mail nog steeds geen antwoord gekregen..

PS : bedankt voor het verplaatsen van het topic!
Kijk ook eens op mijn site! :) http://www.goldeneagle-militaria.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ArnoldKwijt
Lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 07 dec 2012, 12:18

Re: Millitary Collectibles 4U (MC4U) Nog steeds niks geleerd

Bericht door ArnoldKwijt »

NickG, ik denk niet dat je de spullen gaat krijgen die je besteld hebt. In deze zou ik allang de order hebben geannuleerd. Ik las bij de voorwaarden dat je alles nog terug kunt sturen en de koop ongedaan kunt maken. Het kost je wel de verzendkosten. Een kameraad van mij wilde net wat bestellen bij deze firma, ik heb hem gauw dit topic laten lezen. Hij ziet ervan af. Deze firma verliest vanzelf zijn klanten.

Ps, zou het niet kunnen dat die "aardige medewerker" gewoon Frank is?
Plaats reactie