Taxateur voor duitse ww2 items gezocht, omgeving Haarlem.

Vaststellen van echtheid en de waarde van geallieerde militaria
Gesloten
Mario87
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 nov 2015, 11:15

Taxateur voor duitse ww2 items gezocht, omgeving Haarlem.

Bericht door Mario87 »

Hallo iedereen,

Ik zal mij zelf even netjes voorstellen. ik ben Mario, 27 jaar en kom uit de buurt van Haarlem. Ik ben in het bezit van een aantal Duitse ww2 items waaronder ansichtkaarten, postwaardestukken, foto´s, medailles, en overige voorwerpen. ook heb ik propaganda items uit de jaren 30 van Duitse komaf. Ik heb geprobeerd bij mij in de omgeving te zoeken naar een taxateur of iemand die mij wat meer kan vertellen over dit soort voorwerpen, maar tevergeefs.

Daarom is mijn vraag... weet iemand misschien een adres of persoon waar ik terecht kan? ik zou het fijn vinden als iemand mij wat meer kan vertellen over de geschiedenis en waarde van bepaalde items die ik heb.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn bericht. Ik ontvang graag reacties.

Vriendelijke groet,
Mario
Mario87
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 27 nov 2015, 11:15

Re: Taxateur voor duitse ww2 items gezocht, omgeving Haarlem

Bericht door Mario87 »

Hey hoi allemaal,

Ik heb al gezien dat ik dit bericht verkeerd heb geplaatst bij verificatie & taxatie (geallieerd). ik heb mijn bericht ondertussen bij het juiste onderwerp geplaatst.

Excuses voor de verwarring, het is de eerste keer dat ik hier op wo2forum iets plaats. :P

Reacties zijn uiteraard gewoon welkom.

groetjes Mario
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Taxateur voor duitse ww2 items gezocht, omgeving Haarlem

Bericht door michiel01 »

Hallo Mario,
welkom op het forum.
1 berichtje met deze vraag lijkt me afdoende (zoals je zelf al aangeeft), daarom gaat deze op slot.

Je kan de items altijd hier op het forum plaatsen.
Gesloten