Mein Kampf

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Mein Kampf

Bericht door patrickh »

Ben overigens lid van Documentatiegroep '40-'45 die zich zeer actief bezig houd met het verleden en heden samen te brengen dmv onderzoek en research en weet ik wat al niet meer. Fijne groep van eerlijke mensen, die zelf ook beurzen organiseerd en info deelt, niets mis met deze mensen. En dat terwijl er mensen bijzitten die Duits verzamelen, of...zouden het dan toch Nazi's zijn... Onmiddellijk verbieden deze terroristische organisatie docugroep 40-45.... NATUURLIJK niet, kom op zeg, is toch te zot voor woorden.
Gebruikersavatar
Memory
Lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 03 mar 2012, 21:27
Locatie: Nijverdal

Re: Mein Kampf

Bericht door Memory »

Heer Graaf,

Met het eerste deel van uw boodschap kan ik zeer prima leven. Ik juich net als u ten zeerste toe dat er door (erkende) wetenschappers studie wordt gedaan naar de boodschap van Hitler.
Echter het tweede deel slaat kant nog wal, dat zou u zelf ook kunnen zien toch? Het is niets anders dan een (zeer slechte) verkapping van uw persoonlijke menig en boodschap aan vele leden van dit forum, die u indirect maar terdege bewust probeert af te schilderen als neo-nazi of personen die een extreemrechts denkgoed aanhangen.
Buiten dat, is het absoluut niet professioneel om berichtgeving over uzelf te verspreiden (betreffend uw aangifte), iedere woordvoerder die zijn taak serieus neemt zou zulke uitspraken niet kunnen doen, omdat men niet in staat is objectieve mededelingen te doen over zichzelf.
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Mein Kampf

Bericht door patrickh »

Memory, je slaat de spijker op z'n kop, zéér goed verwoord!
Gebruikersavatar
jappie
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: 05 mei 2010, 17:09
Locatie: klazienaveen

Re: Mein Kampf

Bericht door jappie »

Vind het altijd wel komisch om te zien dat meneer Graaff alleen het lef heeft om hier één van zijn journalistiek waardeloze artikeltjes te plaatsen, maar vervolgens niet eens het lef heeft om te reageren op iemand zijn vragen.

Daarbij nog een voorbeeld waaruit blijkt dat deze meneer zelf op provocatie uit is. Meneer weet namelijk net zo goed als iedereen dat hij op dit forum geen lid te vriend heeft met zijn posts. Toch plaatst hij ze. Dit is wat ik noem provoceren. De verzamelaar laten reageren om ze vervolgens weer in een kwaad daglicht te kunnen stellen.

Zoals al vaker is gezegd meneer Graaff ga naar een praatgroepje of zoek goede hulp voor uw probleem. U bent niet de enige die familie heeft verloren.

Tevens sluit ik mij bij andere leden aan dat het beheer eens op moet gaan treden tegen de uitspraken en het provocerende gedrag van meneer Graaff. Dit doet het forum namelijk ook geen goed. Leden blijven dan op den duur weg en dat is erg jammer.
HONOR IS THEIRS WHO KNEW THE PATH OF HONOR
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Mein Kampf

Bericht door patrickh »

Graag een reactie van heren Moderators, want schijnbaar runnen zij een forum met alleen maar Nazi-aanbidders. Tijd om kleur te bekennen en de mening van de moderators in het openbaar en hun standpunten. Het word steeds gekker en negeren heeft geen zin. Ik ben in ieder geval zéér beledigd.
Gebruikersavatar
Joep
Lid
Berichten: 2196
Lid geworden op: 22 sep 2012, 14:33
Gegeven: 1 keer

Re: Mein Kampf

Bericht door Joep »

De bond blijft echter wel uitdrukkelijk tegen de verkoop van echte, ongeannoteerde exemplaren aan particulieren, omdat er dan sprake kan zijn van 'foute relikwieënhandel'.
Onzin, er is geen wet die een verbod op 'foute relikwieënhandel' zoals u het noemt zou hanteren.
De bond betreurt dat er nu in sommige media gesuggereerd wordt dat de verkoop van de Nederlandse en Duitse oorspronkelijke edities in Nederland vrij zou zijn, wat echter niet zo is.
Nee? Kom maar met een wet die het verbied.


Ga toch lekker iemand anders pesten joh, kwal. :r :r
"Luctor et Emergo"

Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Mein Kampf

Bericht door patrickh »

Joep, discussies altijd netjes houden graag. Of iemand nu een kwal is of niet, is niet relevant in deze.
zero
Lid
Berichten: 143
Lid geworden op: 06 jul 2005, 13:15
Locatie: noordbergum

Re: Mein Kampf

Bericht door zero »

Als ik de heer Graaf begrijp is iedere verzamelaar van Duits wo2 een neo nazi
Een kleine 30 jaar geleden kwam ik wekelijks bij een oud ijzerhandelaar in Leeuwarden de eigenaar was een oud mannetje
Met de naam Cohen hij had veel familie verloren tijdens de oorlog omdat ze joods waren
De heer Cohen had zelf de oorlog overleeft hij had zelf een kampnummer op zijn arm
Elke week als wij daar kwamen liet hij ons zijn verzameling wo2 zien
In die verzameling zat heel veel Duits met het bekende kruis er op
Dus deze joodse heer Cohen is in de ogen van de Graaf ook een neo nazi
beetje vreemd volgens mij en kortzichtig van de heer de Graaf
Lieve mensen ga ook eens naar de site van onze engeltje
http://www.bieuwkjemaaike.vlindersite.nl
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Mein Kampf

Bericht door patrickh »

En zo stonden er ook 2 joodse handelaren op de beurs in Huizen, waarvan ééntje die een vd grootste NSB verzameling heeft...ook nazi's?
Gebruikersavatar
ike75
Lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 20 mei 2012, 23:13

Re: Mein Kampf

Bericht door ike75 »

Hij is gewoon ziek van geest. Zulke mensen zijn een gevaar voor de samenleving. Een andere mening telt niet en zijn ze niet van gediend. Als het aan hem ligt worden in Vorden de Duitse graven nog geruimd. Zo ziek is hij van geest. Hij leeft van leugens en bedrog en haat zaaien. Lees maar hier op het forum. :r
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Mein Kampf

Bericht door Proos »

De nieuwswaarde is er wel van af. Slotje op dit onderwerp.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten