NSDAP armband

Vaststellen van echtheid en de waarde van asmogendheden militaria
Plaats reactie
Blitzkriegg
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2016, 22:20

NSDAP armband

Bericht door Blitzkriegg »

Beste Forum leden,

Ik spaar al een tijdje Duitse militaria, maar ik zag nu dus een mooi item maar ik twijfel of het wel origineel is. Wat denken jullie

http://www.tarnmilitaria.com/?product=15740


Met vriendelijke groet, blitzkriegg
JohanB89
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 feb 2016, 11:14

Re: NSDAP armband

Bericht door JohanB89 »

Volgens mij verkoopt Willem van Tarnmilitaria enkel maar origineel, staat tenminste wel in de overeenkomst op zijn site, je zou hem een mail kunnen sturen of de armband origineel is, hij geeft sowieso wel garantie.
Blitzkriegg
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2016, 22:20

Re: NSDAP armband

Bericht door Blitzkriegg »

Ja zoiets had ik ook gelezen op de site maar ik had nog zo'n mijn twijfels over de orginaliteit dus ik dacht laat ik eerst even vragen wat jullie hiervan denken zodat ik later alsnog een mailtje kan sturen. Maar alsnog bedankt
Ray76
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 19 jan 2014, 11:44

Re: NSDAP armband

Bericht door Ray76 »

Is gewoon een mooi gedrukt origineel exemplaar.
Niet alle NSDAP armbanden waren meer- delig
JohanB89
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 feb 2016, 11:14

Re: NSDAP armband

Bericht door JohanB89 »

Je kunt Willem er wel op vertrouwen hoor, doet het al zoveel jaren en staat bij iedereen zeer goed bekent (ja ik heb ook research gedaan ;) , heb er zelf een nsdap vlag gekocht die ook gewoon 100% origineel is en ben er zeer tevreden mee.
Gebruikersavatar
Youritje8
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 03 mar 2011, 19:43

Re: NSDAP armband

Bericht door Youritje8 »

Hij heeft echt wel goed spul over het algemeen... maar erkent zijn fouten niet... (opzet of niet het is geen goede zaak)
Ook bij Willem moet je zeker van je zaak zijn voor dat je iets koopt. (Zoals bij elke aanbieder)
Zie: viewtopic.php?f=88&t=39078 (overigens nog steeds te koop :+ )
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: NSDAP armband

Bericht door patrickh »

Overal moet je goed opletten. Heb laatst nog een erkende dealer op een replica gewezen, hij erkende het, bedankte me netjes en verwijderde item van zijn site. Zo kan het ook!
Gebruikersavatar
Will
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 05 okt 2015, 14:11

Re: NSDAP armband

Bericht door Will »

Ik koop regelmatig bij deze dealer en ben er zeer tevreden over.
Neemt zoals eerder al gezegd niet weg dat je moet weten wat je koopt. Lees je in, doe je onderzoek, vergelijk dingen, dat maakt deze hobby tenslotte zo leuk. (Voor mij tenminste)
JohanB89
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 feb 2016, 11:14

Re: NSDAP armband

Bericht door JohanB89 »

Het kopen is eigenlijk maar een klein gedeelte van de hobby, voordat je op een aankoop over gaat moet je al heel veel info opzoeken en jezelf in het item verdiepen en op verschillende sites prijzen vergelijken en kijken waarom die bij de een duurder is als bij de ander (of het om repro gaat of origineel), dat maakt deze hobby voor mij erg leuk en interessant, je moet je namelijk verdiepen in de geschiedenis van de Tweede Wereldoorlog, door juist te weten waarvoor een item gediend heeft maakt dat het nog interessanter te kopen en zéker zeldzame items maken je collectie uniek.
Plaats reactie