M38omgebouwd tot vergiet

Vaststellen van echtheid en de waarde van asmogendheden militaria
Plaats reactie
Sleurhut
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 aug 2016, 10:59
Gegeven: 5 keer
Ontvangen: 1 keer

M38omgebouwd tot vergiet

Bericht door Sleurhut »

Aangezien ik 2 van dergelijkd vergieten heb. En ef zo nu en dzn geroepen word dat ze ook wirden nagemaakt. Op zich is fst mogelijk.

Maar ja ik wil er 1 wegdoen want twee is roch teveel. Maar wie weet waar je op moet letten. Die ik wil wegdofn lijkt behooglijk op mijn orginele. Dus het is kastig. Mogelijk dag men dr fotos al elders zijn tegen gekomen.

Kan algijd nog meer fotos plaatsen

Tegenwoordig moet je aan alles gaan twijfelen
Bijlagen
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: M38omgebouwd tot vergiet

Bericht door patrickh »

Zoals ik al eerder vermelde was er een paar jaar terug een Duitse handelaar in Duiven die deze neppers verkocht, elke maand nieuwe aanvoer, hij vroeg er €100 voor, maar feitelijk zijn ze niets waard...
Sleurhut
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 03 aug 2016, 10:59
Gegeven: 5 keer
Ontvangen: 1 keer

Re: M38omgebouwd tot vergiet

Bericht door Sleurhut »

patrickh schreef:Zoals ik al eerder vermelde was er een paar jaar terug een Duitse handelaar in Duiven die deze neppers verkocht, elke maand nieuwe aanvoer, hij vroeg er €100 voor, maar feitelijk zijn ze niets waard...
Dat weet ik maar zou dit een orgineel omgebouwde kunnen zijn of toch zon waardeloze. Dat is in deze mb vraag.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: M38omgebouwd tot vergiet

Bericht door patrickh »

Deze is iig precies hetzelfde als die repro's, met zelfde iele lange handvaten.
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4873
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Re: M38omgebouwd tot vergiet

Bericht door asjemenou »

Sleurhut schreef:Aangezien ik 2 van dergelijkd vergieten heb. En ef zo nu en dzn geroepen word dat ze ook wirden nagemaakt. Op zich is fst mogelijk.

Maar ja ik wil er 1 wegdoen want twee is roch teveel. Maar wie weet waar je op moet letten. Die ik wil wegdofn lijkt behooglijk op mijn orginele. Dus het is kastig. Mogelijk dag men dr fotos al elders zijn tegen gekomen.

Kan algijd nog meer fotos plaatsen

Tegenwoordig moet je aan alles gaan twijfelen
Een late reactie van mijn kant maar zou je in het vervolg wat beter op je spelling willen letten? Ik val echt niet over een spelfoutje maar het is lastig lezen zo. Als je meer aandacht besteed aan het schrijven van je reactie kom je serieuzer over. Waarschijnlijk krijg je dan ook meer reacties.

Over de originaliteit van deze helm durf ik niets te zeggen. De waarde van dit soort memorabilia lijkt mij inderdaad ook niet hoog.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Plaats reactie