Forum vraag verwijderen ?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Chris94
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 sep 2018, 19:36

Forum vraag verwijderen ?

Bericht door Chris94 »

Goedemiddag, kan ik een oud topic wat ik ooit geplaatst heb verwijderen ? Kan namelijk zelf nergens die optie vinden. Mvg Chris
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Forum vraag verwijderen ?

Bericht door Erik »

Welk topic zou je willen verwijderen?
Normaal zijn we niet zo happig op het verwijderen. Het forum is ook bedoeld als opslag van kennis natuurlijk, en leden die hun kennis met jou gedeeld hebben naar aanleiding van je vraag doen dat natuurlijk niet voor niets.
Mocht het door jou geopende topic echter nagenoeg geen nieuwe kennis bevatten (bijvoorbeeld omdat er niet gereageerd is of als de reacties geen nieuwe kennis of inzichten bevatten) dan hebben we de mogelijkheid e.e.a. op te schonen.
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Chris94
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 sep 2018, 19:36

Re: Forum vraag verwijderen ?

Bericht door Chris94 »

Erik schreef:Welk topic zou je willen verwijderen?
Normaal zijn we niet zo happig op het verwijderen. Het forum is ook bedoeld als opslag van kennis natuurlijk, en leden die hun kennis met jou gedeeld hebben naar aanleiding van je vraag doen dat natuurlijk niet voor niets.
Mocht het door jou geopende topic echter nagenoeg geen nieuwe kennis bevatten (bijvoorbeeld omdat er niet gereageerd is of als de reacties geen nieuwe kennis of inzichten bevatten) dan hebben we de mogelijkheid e.e.a. op te schonen.
Ik zou namelijk mijn topic van de NSB knopen willen verwijderen omdat dit verder niet veel met militaria te maken heeft achteraf. Maar waarschijnlijk gewoon normale knopen zijn. Mvg.
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Forum vraag verwijderen ?

Bericht door Erik »

Terwijl juist dát het leerzame deel is! Dit is precies de grenzen zoeken: is dit nu wel of niet...
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Plaats reactie