Zo goed?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Zo goed?

Bericht door Jorn. »

Dit is allemaal informatie+ bron wat ik in een document zet
Het is informatie die jullie op dit forum hebben gezet maar ik probeer het overzichtelijk neer te zetten voor me zelf
Moet nog veel doen maar het is een beging ben er namelijk 1/2 weken geleden mee begongen
Bijlagen
7AB6F733-DE9B-4CBB-8101-324F9B11B77C.png
4074AA20-30D8-401A-AC47-DC2AD03C90AD.png
88C4609D-59C0-408E-942F-8FFB29704905.png
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Zo goed?

Bericht door jelmer04 »

Ik denk wel dat het zo goed is, maar het is puur voor jezelf.
Als tip: zal ik als ik jouw was foto's bijvoegen met door jezelf gegeven uitleg erbij, hoe je het kunt herkennen etc.....
groet
Quansem Ilep ( Always First )
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Zo goed?

Bericht door Jorn. »

jelmer04 schreef: Als tip: zal ik als ik jouw was foto's bijvoegen met door jezelf gegeven uitleg erbij, hoe je het kunt herkennen etc.....
groet
Wat bedoeld u hier mee?
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Zo goed?

Bericht door Jorn. »

Maar het is toch wel een goed beging?
En als ik een vraag over een bepaald iets heb maak ik een screen shot of dergelijks en vraag ik
Maar dat merken jullie wel zullen waarschijnlijk kleine dingen zijn
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: Zo goed?

Bericht door laurens jan »

Wat ik zou doen is een map aanmaken op Word. Die noem je tweede wereld oorlog, in deze map maak je weer mapjes met landen (Duitsland, Nederland, Engeland) Binnen deze mapjes maak je documenten en die geef je een naam wat het object is.
Hier komt Jelmer zijn bericht van pas zet een foto in het bericht van een origineel object, tips erbij hoe je kan zie dat het origineel is en optioneel een foto van een fake.

Zo maak je voor jezelf een bruikbaar en overzichtelijk naslagwerk!
Gebruikersavatar
laurens jan
Lid
Berichten: 1117
Lid geworden op: 16 jun 2012, 11:04
Gegeven: 18 keer
Ontvangen: 6 keer

Re: Zo goed?

Bericht door laurens jan »

Misschien een extra tip, boeken over objecten zijn vaak ook erg handig! Wel duur maar je hebt er zeker wat aan als zoeken op internet nog niet zo goed gaat...
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Zo goed?

Bericht door Jorn. »

Ja oke maar hoe maak je World document in een World document?
Jorn.
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: 05 jan 2019, 16:17

Re: Zo goed?

Bericht door Jorn. »

Dus bijvoorbeeld een document Nederland met daaarin een document dagelijks leven en dan een document daarin weer wat bonnen heet
Bedoelt u het een beetje op deze manier en dan ook met wapens uniformen(dan kan je daarin weer een documt met insignes)
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Zo goed?

Bericht door Charly1975 »

Jorn. schreef:Maar het is toch wel een goed beging?
Ik weet niet precies wat je bedoeling is, maar een begin van iets waar je in geïnteresseerd bent is altijd een goed begin. Dus ja...het is een goed begin dat sowieso. _/-\o_

Is dit een Word document waarin je alleen maar linkjes wil zetten of wil je een soort van boekje maken waarin je je gegevens noteert? Of wil je er een database van maken?

Wat Laurens Jan bedoeld (denk ik) is dat je via je Verkenner op je pc in de map Word (of je maakt een nieuwe map aan genaamd Word) diverse submappen maakt.

Ik vind het wel heel top van je dat je zo serieus met je interesse omgaat :yes:
Laatst gewijzigd door Charly1975 op 07 apr 2019, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
jelmer04
Lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 jan 2018, 14:39
Locatie: Surhuisterveen

Re: Zo goed?

Bericht door jelmer04 »

Jorn. schreef:Dus bijvoorbeeld een document Nederland met daaarin een document dagelijks leven en dan een document daarin weer wat bonnen heet
Bedoelt u het een beetje op deze manier en dan ook met wapens uniformen(dan kan je daarin weer een documt met insignes)
Precies, goed zo!!!
Quansem Ilep ( Always First )
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Zo goed?

Bericht door Erik »

Prima bezig Jorn!
En voor extra informatie: dit forum heeft een zoekmachine! Rechts bovenin de pagina staat een invulvenstertje met 'zoek!'. Hij zoekt je trefwoord op in alle inzendingen die in het forum staan! Reuze leuk om eens te 'schuimen' door de geschiedenis van het forum!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Plaats reactie