Boek Veldgrijs 4 uitgekomen

Boeken, tijdschriften en websites met betrekking tot WOII
Plaats reactie
Schillie
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 apr 2009, 11:37

Boek Veldgrijs 4 uitgekomen

Bericht door Schillie »

Geachten,
Het boek Veldgrijs 4 staat nu te koop.
Wat vinden jullie hiervan; is dit een must om te hebben?
Ik heb ook wel eens kritiek gelezen op de andere delen.
Bijlagen
Veldgrijs 4.JPG
Verplaatst van Verificatie & taxatie (geallieerd) naar Teksten & Publicaties op 15 okt 2021, 14:43 door asjemenou

Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Boek Veldgrijs 4 uitgekomen

Bericht door Erik »

Ik begreep uit mijn kringen dat het weer veel van het zelfde is. Buitengemeen veel aandacht voor buiten-modelletjes (terwijl die toch vrij goed te krijgen zijn), weinig tekst tot uitleg of verdieping. Plaatjes kijken dus!
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Schillie
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 20 apr 2009, 11:37

Re: Boek Veldgrijs 4 uitgekomen

Bericht door Schillie »

OK, bedankt Erik.
Jan Eise Kuipers
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 14 sep 2019, 08:46
Ontvangen: 1 keer

Re: Boek Veldgrijs 4 uitgekomen

Bericht door Jan Eise Kuipers »

Erik schreef: 18 okt 2021, 11:22 Ik begreep uit mijn kringen dat het weer veel van het zelfde is. Buitengemeen veel aandacht voor buiten-modelletjes (terwijl die toch vrij goed te krijgen zijn), weinig tekst tot uitleg of verdieping. Plaatjes kijken dus!
Dat kan ik bevestigen. Wat dat betreft een mooi boek om inderdaad, plaatjes te kijken. Voor mij is dat opzich de moeite waard aangezien het interessant is om mooie foto's te hebben van enkele zeldzamere stukken. Zeker gezien Talens momenteel haast onmogelijk lijkt om aan te komen. Maar ja, zoals al eerder is gezegd... voor ook maar de minste diepgang en een goede structuur blijft Talens volgens mij onverslagen.
Plaats reactie