Mailbeleid

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Mailbeleid

Bericht door Proos »

Mail
Bij de registratie op dit forum geef je een e-mailadres op. Dat is handig om bijvoorbeeld de toegang tot je account te herstellen wanneer je het wachtwoord kwijt bent. Ook kun je notificaties instellen.

Defecte mail
Het komt voor dat een e-mailadres op enig moment niet meer werkt. Dat vinden we in principe geen probleem, hoewel wij het account dan niet voor je kunnen herstellen mocht dat ooit nodig zijn. Simpelweg omdat we geen manier hebben buiten het e-mailadres om jouw eigenaarschap van het account vast te stellen.

Overlast
Het komt ook voor dat iemand op enig moment geen geldig e-mailadres meer heeft maar ook notificaties heeft aanstaan. Het gevolg is dat er een bounce komt en dat is wel hinderlijk. In een dergelijk geval krijg je van mij een bericht met het verzoek en geldig adres in te vullen of de notificaties uit te schakelen zodat we geen bounces meer krijgen.

Casus
Het is nog niet eerder voorgekomen, maar inmiddels is er iemand die niet gereageerd heeft. Mijn berichtje is 4 maanden ongelezen gebleven.

Nieuwe maatregel
Ik ga accounts waarvan we bounces krijgen - en na drie maanden niet reageren op een bericht daarover - opschonen. Je priveberichten worden dan gewist, je kunt niet meer inloggen en iemand anders kan zich met jouw gebruikersnaam registreren. Ik ga er dan vanuit dat je geen gebruik meer maakt van dit forum en ik ga daarom niet je bounces blijven verwerken. Het hangt dus samen met de hoeveelheid overlast die ik van je ervaar terwijl je geen gebruik maakt van de dienstverlening.

TLDR - Too long didn't read....
We wissen accounts wanneer we bounces blijven krijgen. Zet notificaties uit of stel een werkend adres in.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie