Bush of Kerry

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wie wordt de nieuwe Amerikaanse president??

George W. Bush Jr.
22
50%
John Kerry
22
50%
 
Totaal aantal stemmen: 44

Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bush of Kerry

Bericht door Zitadelle »

Wie gaat er winnen?

Wie wordt de machtigste man op Aarde? Republikein Bush of Democraat en Vietnam-veteraan Kerry??

NB: stem op wie je DENKT dat de verkiezingen gaat winnen en niet op wie je HOOPT dat er gaat winnen, want dat is natuurlijk John Kerry (neem ik aan tenminste).
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Helaas ben ik bang dat Bush zijn four more years krijgt. Puur door het uitbuiten van de 9/11 slachtoffers en de terreurdreiging.

Ik heb dan ook voor hem gekozen..........
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Re: Bush of Kerry

Bericht door Peter M »

Zitadelle schreef:NB: stem op wie je DENKT dat de verkiezingen gaat winnen en niet op wie je HOOPT dat er gaat winnen, want dat is natuurlijk John Kerry (neem ik aan tenminste).
Het is natuurlijk nogal moeilijk te zeggen wat Kerry ervan zal bakken, het kan evengoed zijn dat hij het extremisme van Bush gewoonweg naarmate zijn ambtstermijn over zal nemen......

Maar ik gok op Kerry. Waarom? Bush heeft het patriotisme nogal aangewakkerd...........als je dan mag kiezen tussen een veteraan of een rijkeluiszoontje dat voor het plezier wat met jachtvliegtuigen heeft gespeeld is de keuzen snel gemaakt.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik ga niet voten, omdat ik dit keer echt geen flauw idee heb van wie zal gaan winnen. Bush? zal even selcht blijven.... Kerry? Wie weet zal het ook zo slecht blijven... Allemaal praatjes voor het bevolking wat zowel Kerry als Bush toch niet waar kunnen maken... mijn mening dan.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik ben niet zo thuis in de partijboekjes van beide, maar ik weet wel dat Bush door de terreurdreiging en de aanslagen op 11 september met een neuslengte voor ligt in de actuele peilingen.

Mijn stem ging dan ook naar Bush.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik vrees dat Bush nog wel even aanblijft, om dezelfde redenen die Roel aanhaalde. Kerry is volgens mij niet tegen Bush opgewassen.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ik heb wekelijks/dagelijks contact met een amerikaanse verzamelaar en heb vaak over bush en kerry. hij zegt dat hij kerry niet helemaal geweldig vind maar alles beter dan bush dus mijn stem gaat naar kerry
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ik denk ook dat Kerry niet tegen Bush is opgewassen en dat we inderdaad Bush voor 4 more years in het Witte Huis hebben.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Lucille
Lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 sep 2004, 17:41
Locatie: Limburg (NL)
Contacteer:

Bericht door Lucille »

Zowel Bush als Kerry vind ik niet zo geschikt voor president, maar ik ga maar voor Kerry. Dit omdat ik denk dat hij in ieder geval ietsie pietsie beter is dan Bush, welke ik vooral een lompe en leeghoofdige president vind (ik heb genoeg van zijn versprekingen voor a lifetime). :|
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Martijn schreef:Ik denk ook dat Kerry niet tegen Bush is opgewassen en dat we inderdaad Bush voor 4 more years in het Witte Huis hebben.
En 4 more years of war :x
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Alsof kerry die oorlog meteen kan beëndigen ;)
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Die oorlog kan niet meteen beeindigt worden, niemand kan dat. Ik hoop voor Kerry om hem een kans te geven, Bush heeft zijn kans wel verpruts vind ik om meer over de Irak oorlog te geven dan over het volk! Wist je trouwens dat Bush een soort van Desserteur was, had ik ergens gelezen dat ie tijdens zijn diensttijd als jachtvlieger niet helemaal zijn tijd heeft volgemaakt en niet op kwam dagen enzo.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Volgens de peilingen gaat het erom spannen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Dodo schreef:Volgens de peilingen gaat het erom spannen...
Helaas, volgens mij zijn er toch nog mensen die niet goed gelezen hebben eerst, en Kerry gekozen hebben omdat ze hòpen dat Kerry wint.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik denk tot George W. Bush wint.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gesloten