Twijfels over vliegtuig op Pentagon?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Twijfels over vliegtuig op Pentagon?

Bericht door Die andere Timo »

Wat is jullie mening hierover?

http://pixla.px.cz/pentagon.swf

(film - duurt even om te laden)
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Zeer harde feiten!
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ja ik weet niet als je het zo bekijkt lijkt het meer op een raket ect
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ja, kweet, al eens gezien. Dat stukje wanneer het vliegtuig erin boord is blijkbaar nep, de rest.... ik weet het neit, vast in scene gezet
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ik vind vooral de argumenten dat er helemaal nergens vliegtuigtroep ligt, en dat het vliegtuig met een enorme snelheid zo laag boven de grond gevlogen zou moeten hebben sterk.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Wat mij opvalt is dat er blijkbaar geen getuigen zijn die een passagiersvliegtuig met ruim 500 mijl per uur, twee voet boven de grond over een zeer dichtbevolkte stad hebben zien scheren. Dat kan er bij mij niet in.
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

langzamerhand krijg ik wel het gevoel dat er mensen zijn die alle middelen aangrijpen om aan de macht te blijven........de wereld wordt steeds gekker
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Ik weet niet hoe serieus de Amerikanen dit nemen maar anders kan het een behoorlijke bom (no pun intended) onder de herverkiezing van Bush zijn.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Die andere Timo schreef:Ik weet niet hoe serieus de Amerikanen dit nemen maar anders kan het een behoorlijke bom (no pun intended) onder de herverkiezing van Bush zijn.
je brengt me op een idee......zal de link ff naar een medeverzamelaar sturen..is een echte patriot..haha..zal hij uit zijn dak gaan
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

jacob schreef:langzamerhand krijg ik wel het gevoel dat er mensen zijn die alle middelen aangrijpen om aan de macht te blijven........de wereld wordt steeds gekker
Angst = macht, dus zal altijd wel zo blijven ;)
Thomas
Lid
Berichten: 232
Lid geworden op: 02 nov 2003, 16:15

Bericht door Thomas »

Destijds heb ik me daar ook al het hoofd over zitten breken. Het lijkt me uitgesloten dat de schade aan het Pentagon werd aangebracht door een lijnvliegtuig van die omvang. Als ik me niet vergis zijn er zelfs geen wrakstukken van het vliegtuig te zien op de vele foto's? Of zijn die ondertussen wel opgedoken? Maar het gedacht dat er een of andere samenzwering achterzit lijkt me al even dwaas. Nu ja, er pleiten gek genoeg meer argumenten vóór een of andere "government conspiracy" dan tégen.

Hier is een link die ik kon opdiepen: het vliegtuig lijkt wel verdwenen!

http://www.asile.org/citoyens/numero13/ ... urs_en.htm
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

vraag me toch ook af waar het vliegtuig is op die fototjes :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Interessante film, maar of er waarheid in zit?

Het is inderdaad vreemd dat je geen wrakstukken ziet van het vliegtuig. En het is misschien aannemelijker dat een soort raket het gebouw heeft geraakt. Maar goed, ik zou de bewijzen graag willen zien dat er wel een vliegtuig in het gebouw is geboord.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
barry
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 apr 2004, 19:45
Contacteer:

Bericht door barry »

Zaten er ook nog mensen in dat (zogenaamde) vliegtuig? Ik mag toch aannemen dat er bij een lijnvliegtuig een soort van lijst bestaat waarop alle passagiers zijn opgenomen? Indien deze mensen daadwerkelijk vermist zijn waar zijn zij dan gebleven indien het vliegtuig niet in het Pentagon is gecrasht?
-F.U.B.A.R-
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ja je blijft met zo veel vragen zitten, dit kan goed zijn dat dit is nagemaakt, kom je vaak zat tegen. Kijk maar naar sommige gijzelingen in Irak, sommige zijn gewoon thuis door mensen in de US in elkaar gezet. Ik weet niet meer wat ik moet geloven, ik zou dan eerst betere bewijzen moeten zien!
Plaats reactie