Beurs Duiven 25 september 2004

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Yorick schreef:*had dit topic niet gezien*

ik was er ook, heb 2 ammo pouches en nog 2 straps gekocht, en nu is m'n Britse infanterie webbing compleet :0 (inclusief na-oorlogs(?) ongestempelde small pack die me pa nog had liggen :P)
mss dat ik nog een keertje een gasmasker en bijpassende hoes koop, maar denk het niet, aangezien die niet al te vaak werd gedragen..
Klopt dat je met je vriendin rond liep? Las zoiets in een andere topic. Want volgens mij heb ik je dan wel zien lopen.
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

Nico Roelofs schreef:
Yorick schreef:*had dit topic niet gezien*

ik was er ook, heb 2 ammo pouches en nog 2 straps gekocht, en nu is m'n Britse infanterie webbing compleet :0 (inclusief na-oorlogs(?) ongestempelde small pack die me pa nog had liggen :P)
mss dat ik nog een keertje een gasmasker en bijpassende hoes koop, maar denk het niet, aangezien die niet al te vaak werd gedragen..
Klopt dat je met je vriendin rond liep? Las zoiets in een andere topic. Want volgens mij heb ik je dan wel zien lopen.
inderdaad, zij had zwarte jas en blond haar, ik bruinig haar en witte jas met zwarte rugzak.. ik stond vooral bij het Britse spul te kijken.
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah dan heb ik je zien lopen. Wou je nog wel aanspreken maar wist niet zeker of jij ook op het forum zat en je was ook op een gegeven moment weg. Maar je komt niet vaak op die beurs in Duiven? Of heb ik dat verkeerd?
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Yorick dan heb ik je ook gezien, dan stond ik naast je toen je volgens mij engelse L-straps kocht dacht ik :? maar kan ook volledig fout hebben.
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Plaats reactie