Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
flak
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 okt 2004, 22:18

Bericht door flak »

Zal dan wel met een vergunning gegaan zijn,anders kan je dat nooit tentoonstellen, zijn er nog meer mensen die de tentoonstelling gezien hebben, hele leuke spullen.
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

wat is een goede detector want ik heb wel eens wat geprobeerd met een ding van een vriend maar dat was echt een pruts ding volgens mij
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Whites = beste 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik heb de blackknight en moet zeggen hij werkt goed, heb al wat leuke vondsten ermee gedaan en het is geen dure detector.

Ben net terug, heb heel veel kogel gevonden ik een schuttersput :) weet alleen niet wat voor type, moet ze nog ff gaan schoonmaken.
Ook flessen, munitiekist, randsoenblikken en hoop ander ijzer gevonden.
Moet weer terug naar dat plekkie want die schuttersput is nog niet helemaal uitgezocht!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Hehehe ik denk al dat ik weet waar je bent wezen zoeken ;) ik had daar oneindig veel kogels, dr lagen bij mij ook allemaal flessen, en veel oud ijzer ;) en een paar gespen en een parachute. Maar zoals die flessen enzo wat moet je dr mee... neem alleen medicijnflesjes etc mee....
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

wat voor plekken gaan jullie zoeken dan want ik woon in het noorden en zou niet zo 1 2 3 weten waar ik moet gaan zoeken
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik woon ook in het Noorden en heb toch militaria stekken.... dus gewoon even de boeken, onderzoek doen naar een bepaald stuk in de stek/slag, dan heb je al veel informatie waar ze precies bijv. gevochten hebben en dan een stek uitkiezen om te zoeken... ;)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

precies, op internet kom je veel info tegen over waar gevochten is.

Die flessen heb ik ook laten liggen, alleen medicijnenflesje heb ik meegenomen. Welke plek bedoel je, in het RW?
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Biedt iemand zijn gevonden .30 .06 kogels te koop aan?
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ik heb er 130.... wat bied je 8)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

RelicHunter44: zie PB

Zijn er nog andere mensen die ze aanbieden??
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

stuur maar ff een pb, heb net wat gevonden...
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik heb een klein bruin flesje gevonden, iets meer dan 2,5 cm breed, 4,5 hoog en 1,7 cm diep. Onderaan op het flesje staat een 2 met de letters DM. Weet iemand om wat voor een flesje het hier gaat? Medicijnflesje?? Helaas kan ik op dit moment geen foto plaatsen...
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Zonder foto is het onmogelijk om te weten of het hier om een medicijnflesje gaat....
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik krijg pas over 2 weken een nieuw toestel dus dan zal ik foto's maken en plaatsen.
Gesloten