Gelieve dit eens te lezen aub!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Timmeke
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 27 jun 2004, 22:50
Locatie: Oost-Vlaanderen/België
Contacteer:

Gelieve dit eens te lezen aub!

Bericht door Timmeke »

Effe klikken op de link, het gaat over een topic op een ander forum waar ik actief op ben. Ik heb gewoon eens getoond waarmee ik bezig ben naast het uitbouwen van m'n F. Je verzamelt Duitse militaria en dan ben je blijkbaar een neo-nazi (komt het in ieder geval op neer)..

lezen wat er staat en geef dan eens je eigen menig als je dat wil..

EDIT; hij heeft zijn bericht met foto van de vlag al verwijdert omdat hij niet op het hakenkruis kan kijken

http://www.323fclub.nl/modules.php?name ... 698#158698

greetz, Tim
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

beperkte visie, zoals gewoonlijk :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah dom volk! Blijkt wel weer dat ze niet weten waar ze over praten!
Gebruikersavatar
Timmeke
Lid
Berichten: 275
Lid geworden op: 27 jun 2004, 22:50
Locatie: Oost-Vlaanderen/België
Contacteer:

Bericht door Timmeke »

Het topic is zelfs al gesloten!

Ze hebben me zelfs verweten van nazistisch gedachtengoed!??? :shock:
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Die lui zien een hakenkruis, weten dat het een symbool is van de vijand en dan is alles wat ermee te maken heeft fout. Ongeacht hoe goed je argumenten zijn. Die hebben maar een beeld. Ze weten ook alleen dat de Duiters slecht waren meer kunnen ze je niet over de oorlog vertellen.
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Inderdaad,en die moderator ook,je gaat toch geen topic sluiten omdat 2 mensen het er niet mee eens zijn??
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

als het forum je "dierbaar" is zou ik eens met wat mensen gaan praten daar over het hoge aantal "Sukkels" op dat forum en of hij/zij niet verwijderd of gewaarschuwd kan worden vanwege onzinnig gedrag en het beledigen van jou en je hobby. als je het forum kan missen zou ik zelf een grote vurige discussie aansnijden tegen deze mrvain, en eisen om een excuus voor het topic dicht te gooien en een excuus voor de belediging, als dit niet wordt gedaan vertrekken daar.

dat is mijn mening er over!
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Ongelofelijk, ze vinden je hele verzameling ok behalve die vlag.. Als ze beter gekeken hadden, hadden ze nog tientallen hakenkruizen en andere symbolen gezien op oa je medailles. Waarom zijn die dan wel ok?

Sommige mensen leven volledig afgesloten in hun eigen wereldje, met hun eigen denkbeeld, en zie ze daar nog maar eens uit te krijgen..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Ik heb de reactie gelezen en verwonder me zowel over de reacties als over de wijze waarop jezelf er op ingegaan bent.
Ik kan me nl best voorstellen dat er mensen zijn op niet Wo2 fora, die zich ergeren aan afbeeldingen met een hakenkruis erop.
Zeker in het begin van de topic wordt jij nog nergens van neo-nazistische sympathie beschuldigd, enkelen geven alleen aan dat je het beter/liever niet op dat forum had kunnen plaatsen. Je zwengelt ook zelf door je reactie de discussie verder aan.
Probeer ook te realiseren dat op niet Wo2 geinteresserde fora er mensen met andere ideeen komen die niet zo vrij tegenover het verzamelen van nazi-gerelateerde items staan.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Iedereen hier weet nu wel wat er achter dat symbool schuiilgaat en hoe het werd misbruikt. Maar zijn reactie is echt wel lozerachtig. Moest ik nu 20 hakenkruizen in mn post zetten zou je mss wel kunnen zeggen 'laten we niet overdrijven'. Zelfde met foto's als je als die hakenkruizen met paint gaat bewerken gaat het meer op een kleurboek lijken dan een verzamelstuk :/
War is something human...
Gesloten