Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Bekrompen zeg. Nederlanders doen ook zulke dingen. Of westerse culturen, niet te spreken over Amerika.
Het lijkt wel of mensen vergeten dat sommige Nederlanders ook criminelen zijn/ slecht zijn. Alsof ALLE allochtonen met een Islam "rotten" zijn. Zwak... Waarom verdiepe je er niet in, ipv dingen zeggen wat niet eens onderbouwt is.
Jongen,
Ze zijn te lui om te werken omdat ze uitkering krijgen, ze repsecteren niks van wat ze krijgen aangeboden en de misdaad cijfers van moslims( oa Marrokanen ect) ligt in veel hoger dan dat de autochtonen aantal

Je kunt dan wel zeggen

Niet over een kam scheren
Bij iedere groep heb je er wel een paar

Maar bij hun groep heb je er wel heel erg veel van die geflipte apen bij lopen.
De islam maakt nederland onveilig

dadelijk kun je niet eens meer over straat omdat je niet naar een islamitische kerk gaat niet aan hun gewoontes houd

Het is verdomme ONS land en ze moeten zich aan ONZE regels houden
Starting up again
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef: Jongen,
Ze zijn te lui om te werken omdat ze uitkering krijgen, ze repsecteren niks van wat ze krijgen aangeboden
Bron? Waarom denk je dat?
Timo schreef: Je kunt dan wel zeggen

Niet over een kam scheren
Bij iedere groep heb je er wel een paar

Maar bij hun groep heb je er wel heel erg veel van die geflipte apen bij lopen.
De islam maakt nederland onveilig
Wat voor geflipte apen? Zijn er in Nederland niet zoveel geflipte apen? Dit zijn allemaal vooroordelen wat voor jou ooit een feit is geworden. Je denkt dat de hele groep erg is. Het is maar een enkeling die dat is. Ik zeg toch ook niet toen Pim Fortuyn door een Nederlander vermoord werd: "Oh, iedere Nederlander is extreem links en willen de rechtsen vermoorden"
Wat ik hoor van jullie soort, is dat wanneer een allochtoon ook maar IETS flikt is de hele ras al een zeer gehate ras
Timo schreef: dadelijk kun je niet eens meer over straat omdat je niet naar een islamitische kerk gaat niet aan hun gewoontes houd

Het is verdomme ONS land en ze moeten zich aan ONZE regels houden
En in "ONS" land met "ONZE regels" is het toegestaan dat er Moskeeén zijn, dat ze allochtonen ook een mening mogen hebben. Dus ze houden zich hier aan.
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ik vraag geen cijfers Remarque... Dus waarom haal je dit erbij?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Wat ik hoor van jullie soort, is dat wanneer een allochtoon ook maar IETS flikt is de hele ras al een zeer gehate ras



Wat is jullie soort nou weer?
Je hebt het over niet over een kam scheren en nog meer Bullshit maar dat doe je nu zelf ook!!?
Starting up again
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Wat voor geflipte apen? Zijn er in Nederland niet zoveel geflipte apen? Dit zijn allemaal vooroordelen wat voor jou ooit een feit is geworden. Je denkt dat de hele groep erg is. Het is maar een enkeling die dat is. Ik zeg toch ook niet toen Pim Fortuyn door een Nederlander vermoord werd: "Oh, iedere Nederlander is extreem links en willen de rechtsen vermoorden"
Wat ik hoor van jullie soort, is dat wanneer een allochtoon ook maar IETS flikt is de hele ras al een zeer gehate ras

Nee de autotochen dus normale nederlanders die zich hebben aangepast aan de nederlandse en westerese cultuur.
nee niet alleen blanken ook gewoon indo ect
Dat zijn geen geflipte apen die zich niet door hun geloof en hun eer iedereen die het niet met ze eens is kapot maken.
Starting up again
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Wat ik hoor van jullie soort, is dat wanneer een allochtoon ook maar IETS flikt is de hele ras al een zeer gehate ras



Wat is jullie soort nou weer?
Je hebt het over niet over een kam scheren en nog meer Bullshit maar dat doe je nu zelf ook!!?
Met jullie soort bedoel ik de mensen die rascisten zijn zonder dat ze die kunnen beargumenteren. Ik neem "Jullie soort" direct terug, was verkeerde opmerking van mij. Gelieve antwoord.
Oja, de uitkeringen?

http://statline.cbs.nl/StatWeb/Table.as ... R=T&STB=G3

27,3 % Marokkanen tegenover 12,5 % Autochtonen... Dus je noemt 27,3 % iedereen?
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

En in "ONS" land met "ONZE regels" is het toegestaan dat er Moskeeén zijn, dat ze allochtonen ook een mening mogen hebben. Dus ze houden zich hier aan.
Is het in ons land ook toegestaan vrouwen te mishandelen?
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Wat voor geflipte apen? Zijn er in Nederland niet zoveel geflipte apen? Dit zijn allemaal vooroordelen wat voor jou ooit een feit is geworden. Je denkt dat de hele groep erg is. Het is maar een enkeling die dat is. Ik zeg toch ook niet toen Pim Fortuyn door een Nederlander vermoord werd: "Oh, iedere Nederlander is extreem links en willen de rechtsen vermoorden"
Wat ik hoor van jullie soort, is dat wanneer een allochtoon ook maar IETS flikt is de hele ras al een zeer gehate ras

Nee de autotochen dus normale nederlanders die zich hebben aangepast aan de nederlandse en westerese cultuur.
nee niet alleen blanken ook gewoon indo ect
Dat zijn geen geflipte apen die zich niet door hun geloof en hun eer iedereen die het niet met ze eens is kapot maken.
Kortom, je wilt dat iedere allochtoon zich gaat assimileren? Dat word dan wel erg saai in Nederland
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
En in "ONS" land met "ONZE regels" is het toegestaan dat er Moskeeén zijn, dat ze allochtonen ook een mening mogen hebben. Dus ze houden zich hier aan.
Is het in ons land ook toegestaan vrouwen te mishandelen?
Gebeurd dit niet door Nederlanders? Wat de laatste tijden wel hoor, dat binnenskring van alles gebeurd en jaren later komt de dochter er voor uit dat de vader haar verkracht heeft. Valt dit dus ook onder Islamitische cultuur? Of zijn deze Nederlanders ook gewoon misdadigers.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Gebeurd dit niet door Nederlanders? Wat de laatste tijden wel hoor, dat binnenskring van alles gebeurd en jaren later komt de dochter er voor uit dat de vader haar verkracht heeft. Valt dit dus ook onder Islamitische cultuur? Of zijn deze Nederlanders ook gewoon misdadigers.
Natuurlijk zijn deze nederlanders misdadigers. Maar het word niet toegestaan door de kerk ect hun geloof staat dit toe.
Zelfs hun eigen regering zou dit toestaan
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Gebeurd dit niet door Nederlanders? Wat de laatste tijden wel hoor, dat binnenskring van alles gebeurd en jaren later komt de dochter er voor uit dat de vader haar verkracht heeft. Valt dit dus ook onder Islamitische cultuur? Of zijn deze Nederlanders ook gewoon misdadigers.
Natuurlijk zijn deze nederlanders misdadigers. Maar het word niet toegestaan door de kerk ect hun geloof staat dit toe.
Zelfs hun eigen regering zou dit toestaan
Dus wat zeur je nou? :S Vrouwen worden mishandelt, alsof het alleen bij de Islam voor komt
Plaats reactie