Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Met jullie soort bedoel ik de mensen die rascisten zijn zonder dat ze die kunnen beargumenteren. Ik neem "Jullie soort" direct terug, was verkeerde opmerking van mij. Gelieve antwoord.
Oja, de uitkeringen?

Wat is nou racistisch.
Misschien maak jij nooit iets mee in friesland omdat het daar te koud voor ''ze'' is maar hier heb ik er behoorlijk wat last van en dan valt het je wel op.

Ik ben niet bang voor een stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren maar als ik door dezelfde groep heen moet en het marrokanen ect zijn ja dan rij ik toch liever om
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Jurryt schreef:
Timo schreef:
En in "ONS" land met "ONZE regels" is het toegestaan dat er Moskeeén zijn, dat ze allochtonen ook een mening mogen hebben. Dus ze houden zich hier aan.
Is het in ons land ook toegestaan vrouwen te mishandelen?
Gebeurd dit niet door Nederlanders? Wat de laatste tijden wel hoor, dat binnenskring van alles gebeurd en jaren later komt de dochter er voor uit dat de vader haar verkracht heeft. Valt dit dus ook onder Islamitische cultuur? Of zijn deze Nederlanders ook gewoon misdadigers.
Het verschil is wel: vrouwenmishandeling is hier strafbaar. In sommige (onder andere?) islamitische landen wordt vrouwenmishandeling eerder aangemoedigd.

Maar goed, dat heeft eerder met een andere discussie te maken denk ik. Zie: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=4699
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Met jullie soort bedoel ik de mensen die rascisten zijn zonder dat ze die kunnen beargumenteren. Ik neem "Jullie soort" direct terug, was verkeerde opmerking van mij. Gelieve antwoord.
Oja, de uitkeringen?

Wat is nou racistisch.
Misschien maak jij nooit iets mee in friesland omdat het daar te koud voor ''ze'' is maar hier heb ik er behoorlijk wat last van en dan valt het je wel op.

Ik ben niet bang voor een stel nederlandse bier zuipende nederlandse hang jongeren maar als ik door dezelfde groep heen moet en het marrokanen ect zijn ja dan rij ik toch liever om
Laat ik het zo zeggen, ik ben niet bang voor de bierzuipende marokkanen of bierzuipende nederlanders, maar bang voor de lonsdale/pit bull, ook al zijn de meesten hier in Friesland gewoon boeren en zeer laagbegaafd, ik heb nare herinneringen met hen en heb aso veel last van hen. Naast mijn huis is zo ongeveer een AZC. Helemaal niet erg, wel erg dat ern Lonsdale figuren naar toe gaan en ruiten in gooien. Ik vind ook dat sommige allochtonen verkeerde meningen hebben of stoerdoenerij. Het is da een individu, niet iedereen. Over Lonsdale/Pit bull denk ik ook hetzelfde. De flink grote meerendeel die dit draagt hebben zulke meeloperij ideeën. Maar ik ken ook aardige mensen, die niet zulke ideeën hebben die Lonsdale draagt. Je moet gewoon niet denken dat wanneer 1 iemand iets doet, iedereen zo is. Wanneer 1 iemand iets doet, is dat op een schaal van 1 op de misschien wel miljoen.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

robin.h schreef:Inderdaad,en 90% van de Moslims in Nederland keuren dit ook nog goed. En als je dan iets zegt erover,dan word het meteen als discriminatie gezien.
...misschien heb ik het gemist (de thread is nogal lang) maar kun je mij zeggen welke bron je gebruikt voor die 90 procent?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Theo van Gogh is vermoord om zijn ( radicale ) manier van meningsuiting. Het kán niet zo zijn dat een enkele radicale "idealist" de vrije stem van een individu smoort in geweld! Dit soort idioten veroorzaken haat en geweld. De gewone Marokkaan ( Jawel! Ze bestáán!!! ) kan ook bloeden voor de gevolgen van dit soor acties ( van zowel de dader als de media.. ) Moslimfundamentalisme is evenals alle vormen van fundamentalisme schadelijk voor een goede verstandshouding, het zijn immers dogmatici die oorlogen veroorzaken en in stand houden.
Laatst gewijzigd door Peter op 02 nov 2004, 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Remarque schreef:Sterker nog: er is binnen de Nederlandse Rechterlijke Macht een discussie gaande over het meer begrip te tonen voor begrippen als eerwraak en bloedwraak. Daders van dergelijke zaken zouden op meer begrip moeten kunnen rekenen en niet zo hard moeten worden aangepakt. Over het verkwanselen van de eigen identiteit gesproken.
...bron?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

John Rambo schreef:Ik ken de Koran ook niet uit mn hoofd maar er zullen ook wetten in staan die moord als straf voorschrijven (dit laatste weet ik niet zeker, ik veronderstel het).
...zou je dit niet eerst eens in de Koran opzoeken voor je hier blind vanuitgaat?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Niemand heeft een bron gebruikt, de enige die een bron heeft bijgehaald met uitkeringen was ik en daar bleek uit dat ze de overige 75% marokkanen die niet een uitkering hebben totaal vergeten en zeggen dat 25% die wek een uitkering hebben iedereen is.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Maar goed.

Terug on topic?
volgensm ij is er een ander topic over de islam
Starting up again
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

robin.h schreef:Ok daar heb je ook gelijk in,maar heb je ooit wel eens iets positiefs gehoord van die Marokkanen? De meeste zijn allemaal criminelen of worden crimineel,en ze hebben al messen bij zich als ze 13 jaar zijn.
Nee,hier kan ik dus echt geen respect voor opbrengen.
Wat ben jij een idiote bevooroordeelde maloot. Op welk onderzoeksrapport baseer je jouw mening? Een opinieonderzoek op stormfront.nl?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Remarque schreef:
Proos schreef:Er zijn genoeg niet-moslimlanden waar geen vrijheid van meningsuiting bestaat.
Volgens mij klets je tegen beter weten in. Er zijn namelijk GEEN moslimlanden waar vrijheid van meningsuiting bestaat.
Je hebt niet goed gelezen. Wat ik schreef was dat er genoeg NIET-moslimlanden (niet-moslimlanden zijn bijvoorbeeld Nederland, Belgie, Zuid-Afrika, noem maar op) zijn, waar geen vrijheid van meningsuiting bestaat, bijvoorbeeld Cuba. Hetgeen was bedoeld als verduidelijking dat regimes niet persé moslimgeloofsgebonden zijn, de verdere uitleg hierover is verder terug te lezen in mijn vorige berichten.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik merk op dat er ( zoals in de hele samenleving ) een bijna anti-semitisch aandoende discussie gaande is. Natuurlijk zijn er rotte appels onder de verschillende bevolkingsgroepen, het neemt echter niet weg dat er ook veer goede, hardwerkende mensen bij zitten! Het is het fundamentalisme van allen volkeren die een samenleving vergiftigd..
Kijk uit dat je niet de baby met het badwater meespoeld!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

KätheHelfrich schreef:De "gewone"Marokkaan zit vrijdag alweer te luisteren naar de imam, die als vanouds weer af zit te geven op onze decadente maatschappij
Wij moeten er inderdaad voor waken dat in deze maatschappij het geloof niet op die manier misbruikt wordt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

KätheHelfrich schreef:
Peter schreef:Theo van Gogh is vermoord om zijn ( radicale ) manier van meningsuiting. Het kán niet zo zijn dat een enkele radicale "idealist" de vrije stem van een individu smoort in geweld! Dit soort idioten veroorzaken haat en geweld. De gewone Marokkaan ( Jawel! Ze bestáán!!! ) kan ook bloeden voor de gevolgen van dit soor acties ( van zowel de dader als de media.. ) Moslimfundamentalisme is evenals alle vormen van fundamentalisme schadelijk voor een goede verstandshouding, het zijn immers dogmatici die oorlogen veroorzaken en in stand houden.
De "gewone"Marokkaan zit vrijdag alweer te luisteren naar de imam, die als vanouds weer af zit te geven op onze decadente maatschappij

Tenzij je jezelf verteld dat die praktijken ineens opgehouden zijn sinds Cohen op de thee is geweest...
Niet alle imams prediken haat en veroordelen de Westerse samenleving, deze stelling mag je van mij zeer goed en op een intelligente manier onderbouwen, want dit klinkt naar mijn mening naar stemmingmakerij en racisme!
Plaats reactie