Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Timo schreef:
De regels van de Islam zijn gewoon achterlijk......

...jij kent de regels van de Islam? Ken je de Koran soms uit je hoofd?


Niet uit mijn hoofd ik weet wel dat een van de regels is: Dat ze hun geloof aan iedereeen moeten opdringen. Dat is toch behoorlijk achterlijk

Timo schreef:
Heb je mss de film gezien van van Gogh over die vrouwen hoe ze mishandelt ect werden alleen om een stel van die Moslim honden hun eer aan getast voelden


...heb je weleens gehoord wat b.v. de streng gereformeerde dominees op de Veluwe preken? Of hoe overtuigde Katholieken over vrouwen denken? Ben je op de hoogte van de standpunten van de Paus inzake vrouwen, homosexualiteit, aids, mensen met een ander geloof? Bush horen spreken over dit soort zaken? Het verkiezingsprogramma van de Republikeinen? De mening van de tientallen miljoenen steng gelovige bewoners van de Amerikaanse "Bible Belt"? Wat dacht je van het gedachtengoed van de SGP?
Ja, maar vergeleken met de islam heeft het cristelijk geloof zich meer ontwikkeld.
Timo schreef:
Ziekelijk volk

...wie?
Moslim extremisten
Timo schreef:
Mss een nieuwe kruistoch uitvoeren

Weet je waarom de eerste kruistochten begonnen?
Om de islam uit te roeien
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Timo schreef:Goed, als ze ook iets zouden zeggen komt heel zijn familier eraan om weet ik veel wat te doen
Ik weet niet of het een opgaande vergelijking is, maar ik ken mensen (heel vaag natuurlijk :wink: ), van niet de minste allochtone afkomst, die wanneer één van hun vrienden bedreigd of lastig gevallen wordt er ook met heel de kliek op uit trekken....

Edit: Yurryt was me voor
Laatst gewijzigd door Peter M op 02 nov 2004, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik weet niet of het een opgaande vergelijking is, maar ik ken mensen (heel vaag natuurlijk ), van niet de minste allochtone afkomst, die wanneer één van hun vrienden bedreigd of lastig gevallen wordt er ook met heel de kliek op uit trekken....
Die ken ik ook wel.
Maar niet bijv nadat er alleen maar is gekeken
Starting up again
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:
Timo schreef:
De regels van de Islam zijn gewoon achterlijk......

...jij kent de regels van de Islam? Ken je de Koran soms uit je hoofd?


Niet uit mijn hoofd ik weet wel dat een van de regels is: Dat ze hun geloof aan iedereeen moeten opdringen. Dat is toch behoorlijk achterlijk
Die jova's, hoe heten ze, komen ook zo vaak bij mij aan de deur. Ook achterlijk dus?
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

Die andere Timo schreef:
John Rambo schreef:
Die andere Timo schreef:...heb je weleens gehoord wat b.v. de streng gereformeerde dominees op de Veluwe preken?
Ja dat heb ik.. En???
...verwoorden zij naar jouw mening het gedachtengoed van "de Nederlanders"?
Moeten zij het gedachtengoed van de nederlanders vertegenwoordigen??? Iedereen heeft een eigen mening. In dit land kennen we godsdienst vrijheid. Alleen ligt er nogal een groot verschil tussen het afkeuren van bijv. iemands gedrag op grond van jouw geloofsovertuiging en het daadwerkelijk overhoopknallen, neersteken van iemand. Ik moet de eerste veluwse refo nog tegenkomen die tot hetzelfde in staat is als de mooie lieve 26 jarige kerel die van gogh van kant heeft gemaakt.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Timo schreef:Niet uit mijn hoofd ik weet wel dat een van de regels is: Dat ze hun geloof aan iedereeen moeten opdringen. Dat is toch behoorlijk achterlijk
...en hoeveel moslims ken jij die dat bij jou proberen? En zijn het er meer dan b.v. Jehova's getuigen, scientology, zendelingen en predikers?
Timo schreef:Ja, maar vergeleken met de islam heeft het cristelijk geloof zich meer ontwikkeld.
...geef eens een paar bewijzen voor die bewering?
Timo schreef:Om de islam uit te roeien
En waarom wilde die Paus de - op dat moment hoogstaande - moslimcultuur om zeep helpen terwijl in werkelijkheid de Christenen, Joden en andere anders denkenden van de Islamitische heersers in vrijheid mochten leven?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Die andere Timo schreef:
robin.h schreef:Ok daar heb je ook gelijk in,maar heb je ooit wel eens iets positiefs gehoord van die Marokkanen? De meeste zijn allemaal criminelen of worden crimineel,en ze hebben al messen bij zich als ze 13 jaar zijn.
Nee,hier kan ik dus echt geen respect voor opbrengen.
Wat ben jij een idiote bevooroordeelde maloot. Op welk onderzoeksrapport baseer je jouw mening? Een opinieonderzoek op stormfront.nl?
Bedankt voor het compliment,maar ik ben ten eerste geen ''idiote bevooroordeelde maloot''
Ten tweede,ik kijk nooit op stormfront.nl want ik moet niks/wil niks met die mensen te maken hebben,want ik ben geen neo-nazi of rascist.
Voor de allochtonen die zich aanpassen heb ik geen problemen,wel het redelijk aantal die zich niet goed gedragen,of zich niet willen gedragen.En ik baseer mijn mening op mijn eigen ervaringen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

John Rambo schreef:Moeten zij het gedachtengoed van de nederlanders vertegenwoordigen??? Iedereen heeft een eigen mening.
...precies. Ben blij dat je het met me eens bent. Dus radicale Christenen zijn geen maatstaf voor het denken van de Nederlander en hebben zelfs vrijheid van meningsuiting (het recht op een eigen mening). Waarom worden "de moslims" dan wel met z'n alle afgedaan als fundamentalistische aanhangers van radicale imams?
John Rambo schreef:In dit land kennen we godsdienst vrijheid.
...is dat zo? Ook voor radicale Imams?
John Rambo schreef:Alleen ligt er nogal een groot verschil tussen het afkeuren van bijv. iemands gedrag op grond van jouw geloofsovertuiging en het daadwerkelijk overhoopknallen, neersteken van iemand. Ik moet de eerste veluwse refo nog tegenkomen die tot hetzelfde in staat is als de mooie lieve 26 jarige kerel die van gogh van kant heeft gemaakt.
...al gezien hoe radicale Christenen in de Verenigde Staten abortusartsen doodschieten en abortusklinieken opblazen? En geef me nu niet een flauw "ja, maar dat is Amerika" want je hebt het over de Christelijke Wereld.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

robin.h schreef:Voor de allochtonen die zich aanpassen heb ik geen problemen,wel het redelijk aantal die zich niet goed gedragen,of zich niet willen gedragen.En ik baseer mijn mening op mijn eigen ervaringen.
...vreemd, uit je reactie bleek helemaal niet dat het om een mening ging op basis van eigen ervaring. Waar zijn die allochtonen waarvoor jij wel respekt hebt als je vraagt of je ooit wel eens iets positiefs hebt gehoord van die Marokkanen en je stelt dat de meeste allemaal criminelen zijn of crimineel worden ,en ze al messen bij zich hebben als ze 13 jaar zijn?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Timo schreef:
Niet uit mijn hoofd ik weet wel dat een van de regels is: Dat ze hun geloof aan iedereeen moeten opdringen. Dat is toch behoorlijk achterlijk

...en hoeveel moslims ken jij die dat bij jou proberen? En zijn het er meer dan b.v. Jehova's getuigen, scientology, zendelingen en predikers?
Jehova's zijn gewoon zielig. Het zijn er maar een paar die netjes aan de deur komen maar niet die door andere geloven op te blazen.
Timo schreef:
Ja, maar vergeleken met de islam heeft het cristelijk geloof zich meer ontwikkeld.
...geef eens een paar bewijzen voor die bewering?
Het is al weer een tijd geleden dat de Cristenen elkaar om zeep hielpen ( Ierland, ja)

Timo schreef:
Om de islam uit te roeien

En waarom wilde die Paus de - op dat moment hoogstaande - moslimcultuur om zeep helpen terwijl in werkelijkheid de Christenen, Joden en andere anders denkenden van de Islamitische heersers in vrijheid mochten leven?

Omdat ze het een barbaars geloof vonden ofzo
Starting up again
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Hallo KätheHelfrich: ik ben nogsteeds nieuwsgierig in het kader waarvan jij het hele land doorreisde om overal met mannelijke en vrouwelijke, legale en illegale moslims en zelfs met Imams te gaan praten. En natuurlijk hoe je dan tot de conclusie komt dat alle moslims op vrijdagavond naar Imams zitten te luisteren en dat al die Imams anti-westers zijn.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Die andere Timo schreef:
robin.h schreef:Voor de allochtonen die zich aanpassen heb ik geen problemen,wel het redelijk aantal die zich niet goed gedragen,of zich niet willen gedragen.En ik baseer mijn mening op mijn eigen ervaringen.
...vreemd, uit je reactie bleek helemaal niet dat het om een mening ging op basis van eigen ervaring. Waar zijn die allochtonen waarvoor jij wel respekt hebt als je vraagt of je ooit wel eens iets positiefs hebt gehoord van die Marokkanen en je stelt dat de meeste allemaal criminelen zijn of crimineel worden ,en ze al messen bij zich hebben als ze 13 jaar zijn?
Het blijft toch een "Ja en Nee" discussie maar die allochtonen die zich goed gedragen zijn er wel,alleen hoor je er niks over. Maar waarom hoor je over chinezen,japanners,etc geen negatieve berichten?Omdat zei zich aanpassen,en dat doen veel Marokkanen NIET.
En ik zeg inderaad tot sommige al messen bij zich hebben als ze 13 jaar zijn,want dat weet ik uit eigen ervaring.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Timo schreef:Jehova's zijn gewoon zielig. Het zijn er maar een paar die netjes aan de deur komen maar niet die door andere geloven op te blazen.
...en hoeveel moslims hebben bij jou - al dan niet op aggressieve wijze - een poging gedaan je te bekeren? Hoeveel moslims ken jij die jou daadwerkelijk willen overhalen?
Timo schreef:Het is al weer een tijd geleden dat de Cristenen elkaar om zeep hielpen ( Ierland, ja)
...en waarin denk jij dat b.v. Basken en Spanjaarden geloven?
Timo schreef:Omdat ze het een barbaars geloof vonden ofzo
...nee, omdat de Paus kost wat het kost de op dat moment Islamitische stad waarin Moslims, Christenen en Joden vredig samenleefden tot Christelijk bolwerk wilde maken vanwege de betekenis van Jerusalem in het Christelijk geloof. En omdat die Islamitische wereld een erg rijke wereld was. Om dat doel te bereiken werden de meest grove leugens verteld over zogenaamde moord op onschuldige pelgrims door moslims. In werkelijkheid kregen diezelfde pelgrims zelfs onderdak en eten van de moslimbevolking.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

puuuuu........uitgelult
Starting up again
Plaats reactie