Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

KätheHelfrich schreef:
Jurryt schreef:[

Hoe weet je eigenlijk of ze iedereen oproepen om iemand te vermoorden? Kijk je zelf op zulke fora?
Ik kijk beroepsmatig dagelijks dit soort fora, vandaar dat ik al tijden weet wat daar speelt.
"beroepsmatig" Voor welk beroep moet je dat dan doen?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik ben van mening dat een onevenredig aantal Marokkanen ontspoord is en dat we eindelijk maatregelen moeten nemen i.p.v. dat ontkennen. Voordat de boel echt uit de hand loopt en er dingen gebeuren waar je je als volk dus echt voor moet schamen.
We moeten niet handelen aan de hand van emoties, maar aan de hand van rapporten van het gevangeniswezen, de politie en CBS. En nee, ik heb ze niet bij de hand mocht er iemand zo slim zijn daar naar te vragen. Wel heb ik er over gelezen in NRC en andere bladen. Er moet gewoon iets gebeuren. Maar zolang er mensen zijn die je een racist noemen als je dat soort dingen aan de kaak stelt is het moeilijk handelen.
De meeste allochtonen hebben niet evenveel kansen als blanken. Dit omdat er veel mensen zijn met al opgestelde vooroordelen. Bij een bedrijf is het voor een blanke met precies dezelfde kwaliteiten als een allochtoon (veel)makkelijker om een baan te krijgen. Ook dít is aangetoond, en mocht er iemand zo slim zijn om daar naar te vragen, ik heb deze cijfers niet...
Minder kansen betekent vaak eerder belanden in het criminele circuit, en dan krijg je mensen die roepen dat alle allochtonen criminele neigingen hebben...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Wil ze niet zeggen
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Dat doet er volgens mij ook niet toe.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dodo schreef:De meeste allochtonen hebben niet evenveel kansen als blanken. Dit omdat er veel mensen zijn met al opgestelde vooroordelen. Bij een bedrijf is het voor een blanke met precies dezelfde kwaliteiten als een allochtoon (veel)makkelijker om een baan te krijgen. Ook dít is aangetoond, en mocht er iemand zo slim zijn om daar naar te vragen, ik heb deze cijfers niet...
Minder kansen betekent vaak eerder belanden in het criminele circuit, en dan krijg je mensen die roepen dat alle allochtonen criminele neigingen hebben...
Dodo schreef:Ik erger mij aan het feit dat de meeste mensen denken te weten dat tussen de mensen die de islam aanhangen meer slechterikken (rotte appels, wat je wilt) zitten dan bijv. in de gem. blanke cultuur... En dit ook nog zonder bronvermelding :?
:?:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

waar hebben jullie het over? ik ben even de draad kwijt...
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Hoe ik daar bij kom?
lees t topic maar door

Ja en jou soort ect

Je moet niet denken dat je beter bent want je schimpt zelf alle Lonsdale mensen af als racist ttssss
Starting up again
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Maar zolang er mensen zijn die je een racist noemen als je dat soort dingen aan de kaak stelt is het moeilijk handelen.
Mee eens! Dat bedoel ik met de non-interesse van de Marokkaanse gemeenschap die steeds maar net doet of er weinig aan de hand is. Ondertussen gaat het steeds slechter met de Marokkaanse jeugd. Ik zou graag willen dat ze kritisch naar zichzelf zouden willen kijken! En niet steeds schermen met die negatieve media aandacht. Die komt ergens vandaan namelijk, er moeten dingen aan de hand zijn voordat de media erop springt. En dan doet het er niet toe of er sommige dingen overdreven worden. Als het zo doorgaat en meer van dit soort zaken staan in verband met de Islam, dan gaat het niet goed! Daarom moet er vrij over gesproken kunnen worden, en door deze groepen de dialoog aangegaan worden. Te beginnen met probleemerkenning!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

antwerpx schreef:
Dodo schreef:De meeste allochtonen hebben niet evenveel kansen als blanken. Dit omdat er veel mensen zijn met al opgestelde vooroordelen. Bij een bedrijf is het voor een blanke met precies dezelfde kwaliteiten als een allochtoon (veel)makkelijker om een baan te krijgen. Ook dít is aangetoond, en mocht er iemand zo slim zijn om daar naar te vragen, ik heb deze cijfers niet...
Minder kansen betekent vaak eerder belanden in het criminele circuit, en dan krijg je mensen die roepen dat alle allochtonen criminele neigingen hebben...
Dodo schreef:Ik erger mij aan het feit dat de meeste mensen denken te weten dat tussen de mensen die de islam aanhangen meer slechterikken (rotte appels, wat je wilt) zitten dan bijv. in de gem. blanke cultuur... En dit ook nog zonder bronvermelding :?
:?:
Bij de onderste heb ik over het idee dat in de Islamitische cultuur er meer misdadigers zitten van gewoonte, dus zij die er voor kiezen. Bij het bovenste heb ik het dus over het (ongewild) duwen van autochtonen om dan als resultaat te krijgen dat er jammerlijk steeds meer allochtonen ongewild in het criminele circuit te krijgen...

Beetje verwarrend, ik had eraan moeten denken.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:Hoe ik daar bij kom?
lees t topic maar door

Ja en jou soort ect

Je moet niet denken dat je beter bent want je schimpt zelf alle Lonsdale mensen af als racist ttssss
Lonsdale mensen? Wat zijn dat en doet het ertoe in dit topic..?

[edit] wie zijn dat...
Laatst gewijzigd door Dodo op 02 nov 2004, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

KätheHelfrich
Lid van de dienst Internet Crime van de politie ofzo :p???
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Marc 82 Recon schreef:KätheHelfrich
Lid van de dienst Internet Crime van de politie ofzo :p???
Blijf on-topic en laat de discussie niet verzakken... :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:Hoe ik daar bij kom?
lees t topic maar door

Ja en jou soort ect

Je moet niet denken dat je beter bent want je schimpt zelf alle Lonsdale mensen af als racist ttssss
Lees men tekst nog eens door. Ik ben neit tegen alle Lonsdale, ik heb zelfs paar maten die Lonsdale dragen (Wonen niet in Friesland) alleen degene door wie ik ben aangerand zijn toch "jouw soort"
Plaats reactie