Theo van Gogh vermoord..

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
KätheHelfrich
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 17 aug 2004, 10:57
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

Uit solidariteit.
Laatst gewijzigd door KätheHelfrich op 05 nov 2004, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Lonsdale mensen zijn vaak mensen die naar Hardcore muziek luisteren of iets dergelijks en Jurryt is daar bang voor aangezien ze hem ooit eens iets aan hadden gedaan mensen die die kleding aanhaden

en nu is hij anti dat

Dus ja over een kam scheren doet hij blijkbaar ook[/quote]
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

laat maar, discussie gaat nergens meer heen...

@Timo bedankt :)
Laatst gewijzigd door Dodo op 02 nov 2004, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Geen probleem dodo
Starting up again
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Dodo schreef:
Marc 82 Recon schreef:KätheHelfrich
Lid van de dienst Internet Crime van de politie ofzo :p???
Blijf on-topic en laat de discussie niet verzakken... :)
discussie niet laten verzakken?

deze discussie is gewoon voor sommige mensen hier blijkbaar een manier om hun idiote ideetjes over de islam en dergelijke uit te spugen.

kvind het gewoon amusant hoe jullie je hier zo uitlaten over een geloof terwijl je misschien maar een handvol mensen kent binnen die cultuur

sorry hoor maar de meeste zijn gewoon boos en willen wraak voor de moord op Theo sorry hoor maar oog om oog tand om tand is niet van toepassing in belgie of nederland. de schuldige zal zeker gestrafd worden.
maar daarom moet je niet elke allochtoon gaan veroordelen als crimineel... zoals sommige hier doen ik wou hier gewoon is een grapje tussendoor doen aangezien de meeste mekaar hier naar de internetnek vliegen als twee blinde kippen
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:Lonsdale mensen zijn vaak mensen die naar Hardcore muziek luisteren of iets dergelijks en Jurryt is daar bang voor aangezien ze hem ooit eens iets aan hadden gedaan mensen die die kleding aanhaden

en nu is hij anti dat

Dus ja over een kam scheren doet hij blijkbaar ook
Timo, verdraai het nou alsjebelieft niet, ik quote mijn tekst nog eens:
Laat ik het zo zeggen, ik ben niet bang voor de bierzuipende marokkanen of bierzuipende nederlanders, maar bang voor de lonsdale/pit bull, ook al zijn de meesten hier in Friesland gewoon boeren en zeer laagbegaafd, ik heb nare herinneringen met hen en heb aso veel last van hen. Ik heb ook amten die Lonsdale dragen (wonen niet in Friesland) en die vind ik niet erg. Naast mijn huis is zo ongeveer een AZC. Helemaal niet erg, wel erg dat ern Lonsdale figuren naar toe gaan en ruiten in gooien. Ik vind ook dat sommige allochtonen verkeerde meningen hebben of stoerdoenerij. Het is da een individu, niet iedereen. Over Lonsdale/Pit bull denk ik ook hetzelfde. De flink grote meerendeel die dit draagt hebben zulke meeloperij ideeën. Maar ik ken ook aardige mensen, die niet zulke ideeën hebben die Lonsdale draagt. Je moet gewoon niet denken dat wanneer 1 iemand iets doet, iedereen zo is. Wanneer 1 iemand iets doet, is dat op een schaal van 1 op de misschien wel miljoen.
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Misschien dat we eindelijk eens gaan kijken naar de negatieve spiraal waarin veel allochtone jongeren zitten door taal- en leerachterstanden, thuissituatie en dergelijke factoren. In het onderwijs kom ik ze als mentor en leraar veel te vaak tegen. Je ziet ze wegglijden, niet alleen door een gebrek aan kansen maar ook door onvoldoende mogelijkheden om geboden kansen te grijpen. En als het kalf verdronken is roepen we met z'n allen dat het schandalig is dat ze ze diep gezonken zijn.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ja k heb t toch niet verdraait?
Je hebt eerst zelfs een anti lonsdale site op gericht ( over xtremisme gesproken)

Maar daar gaat t niet om terug on topic
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Die andere Timo schreef:Misschien dat we eindelijk eens gaan kijken naar de negatieve spiraal waarin veel allochtone jongeren zitten door taal- en leerachterstanden, thuissituatie en dergelijke factoren. In het onderwijs kom ik ze als mentor en leraar veel te vaak tegen. Je ziet ze wegglijden, niet alleen door een gebrek aan kansen maar ook door onvoldoende mogelijkheden om geboden kansen te grijpen. En als het kalf verdronken is roepen we met z'n allen dat het schandalig is dat ze ze diep gezonken zijn.
Eindelijk, ik heb het geprobeerd duidelijk te maken dat zij vaak minder kansen krijgen dan de autochtone Nederlander. Ik sluit mij hier bij aan!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Timo schreef:Lonsdale mensen zijn vaak mensen die naar Hardcore muziek luisteren of iets dergelijks en Jurryt is daar bang voor aangezien ze hem ooit eens iets aan hadden gedaan mensen die die kleding aanhaden

en nu is hij anti dat

Dus ja over een kam scheren doet hij blijkbaar ook
[/quote]

De scholengemeenschap waar ik werk verbied nadrukkelijk het dragen van Lonsdale kleding juist vanwege het misbruik dat radicale rechtse jongeren van dit merk maken.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Timo schreef:Ja k heb t toch niet verdraait?
Je hebt eerst zelfs een anti lonsdale site op gericht ( over xtremisme gesproken)

Maar daar gaat t niet om terug on topic
Ooit horen zeggen dat ik ze iets aan wilden doen? Ooit horen zeggen dat ze allemaal verkeerd zijn? Ik scheer ze niet over 1 kam. Zeker niet. Ik ben bang in de zin dat ze mij nog wat aan doen? nee. Bang dat ze mij uitschelden? nee. Bang dat ze mijn familie (weer) wat aan doen? ja!

Dit is 1 van de redenen waarom ik het zo onterecht vinden dat de meeste Lonsdale freaks rascisten zijn.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

kan een mod alle lonsdale dingen verplaatsen naar een apart topic?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Die andere Timo schreef:In het onderwijs kom ik ze als mentor en leraar veel te vaak tegen. Je ziet ze wegglijden, niet alleen door een gebrek aan kansen maar ook door onvoldoende mogelijkheden om geboden kansen te grijpen. En als het kalf verdronken is roepen we met z'n allen dat het schandalig is dat ze ze diep gezonken zijn.
Wat mij, zo zonder al teveel redenering, een goede oplossing lijkt is het 'enten' van individuele leerlingen uit de 'concentratiescholen' naar scholen waar helemaal geen allochtone jongeren zitten met problemen. Het zal voor beide partijen een verrijking zijn, hoewel het in het begin nogal stroef zal verlopen.
Gebruikersavatar
Remarque
Lid
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: 16 aug 2004, 02:56
Locatie: Bielefeld

Bericht door Remarque »

---
Laatst gewijzigd door Remarque op 04 nov 2004, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
Plaats reactie