[Centraal] Wijziging forumnaam

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

[Centraal] Wijziging forumnaam

Bericht door Proos »

Hoi

Op verzoek (en na intern overleg) is de forumnaam van _The_General_ omgezet in:

Roel R..

De admins & mods willen van de gelegenheid gebruik maken om alle gebruikers erop te wijzen dat het wijzigen van een forumnaam hoogst ongebruikelijk is. Een wijziging zal alleen worden toegestaan bij voldoende valide argumenten.

Binnenkort zal een en ander in de forumregels worden opgenomen hierover.

Vriendelijke groet,

Wo2.nl Team
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

kan ik mijn naam veranderen in benhelemaalnietmaf?
argumenten:
1 ik ben niet maf
2 ik doe nooit maf
3 ik zal nooit maf doen
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

benmaf schreef:kan ik mijn naam veranderen in benhelemaalnietmaf?
argumenten:
1 ik ben niet maf
2 ik doe nooit maf
3 ik zal nooit maf doen
Het feit dat je geregistreerd bent als benmaf lijkt me toch het tegendeel bewijzen ;)
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

benmaf schreef:kan ik mijn naam veranderen in benhelemaalnietmaf?
argumenten:
1 ik ben niet maf
2 ik doe nooit maf
3 ik zal nooit maf doen
Ik denk dat jouw naam prima bij jou past :yes:
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Re: [Centraal] Wijziging forumnaam

Bericht door okke »

Proos schreef:De admins & mods willen van de gelegenheid gebruik maken om alle gebruikers erop te wijzen dat het wijzigen van een forumnaam hoogst ongebruikelijk is. Een wijziging zal alleen worden toegestaan bij voldoende valide argumenten.
Waarom deze mededeling? Zijn jullie bang dat de geregistreerden nu massaal een verzoek tot naamswijziging in gaan dienen? Of is er een andere reden om naamswijzigingen als hoogst ongebruikelijk aan te duiden?

Niet dat ik mijn naam wil wijzigen, of zo...


... hoewel ...




... nee; toch niet.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: [Centraal] Wijziging forumnaam

Bericht door Proos »

okke schreef:Waarom deze mededeling? Zijn jullie bang dat de geregistreerden nu massaal een verzoek tot naamswijziging in gaan dienen? Of is er een andere reden om naamswijzigingen als hoogst ongebruikelijk aan te duiden?
Onder andere dit, maar ook het feit dat gebruikers na een bepaalde tijd bekend zijn op het forum en een wijziging voor verwarring kan zorgen. Verwijzingen naar de gebruiker in topics zijn opeens onjuist en dat soort dingen meer.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Een voorbeeld als iemand zijn naam veranderd.


Als Proos nu in ene Roodkapje gaat heten.

Wedden dat je dan ff raar opzal kijken en niet weet dat dat Proos is?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Als Proos nu in ene Roodkapje gaat heten.

Wedden dat je dan ff raar opzal kijken en niet weet dat dat Proos is?
Wat een logica Willem!! :D :D _/-\o_
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Vervelender is dan nog, wanneer iemand daarna lid wordt en in al die topics vanalles over een zekere Proos leest die in geen velden of wegen te bekennen is :D
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Vandaar Okke (en andere) hebben we het liever niet dat je je forumnaam veranderd.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

ik wil al deze argumenten ff tegensprekne hoor want als ik aan niemand vertal dat mijn nick benmaf is en iemand heeft het over een mafkees dan weet toch iedereen dat het over mij gaat.
hoe kan dat dan?
en als het over mafkezen gaat en plotseling blijkt dat ik heel anders heet lijkt ook niemand zich daaraan te storen
:?
ik begrijp niets van jullie argumenten
volgens mij moeten roodkapje en anderen maar eens flink proosten en dan weer n agaan denken want nu gaat het nergen over

:wink:
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Maar Benmaf. Jij bent een special geval. Jouw heeft iedereen zo in de gaten. Dat is bij elk forum zo. Mensen die overal aanwezig zijn en waar je tegen andere maar een half woord hoeft te zeggen en ze weten over wie het gaat.

Daar moet je trots op zijn. We zijn ook trots op jouw.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

benmaf schreef:ik wil al deze argumenten ff tegensprekne hoor want als ik aan niemand vertal dat mijn nick benmaf is en iemand heeft het over een mafkees dan weet toch iedereen dat het over mij gaat.
hoe kan dat dan?
en als het over mafkezen gaat en plotseling blijkt dat ik heel anders heet lijkt ook niemand zich daaraan te storen
:?
ik begrijp niets van jullie argumenten
volgens mij moeten roodkapje en anderen maar eens flink proosten en dan weer n agaan denken want nu gaat het nergen over

:wink:
Meesterlijk geniaal, deze tekst! _/-\o_

Proost,
Roodkapje
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie