Drugs

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Iemand van 13/14 al aan een joint? Behoorlijk fout bezig vind ik...Minstens 18 jaar zijn. Net zoals bij alcoholische dranken -> minstens 16 jaar!


Rick
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

@Dodo, stel je koopt 1 gram dat is dacht ik +/- 5 euro daar kan je ruim 4 joints uit halen.. knappe jongen als jij alleen 4 joints naar binnenwerk!

1 biertje gemiddeld waar ik uit ga €1,50 dan kan je voor 5 euro 3 glazen bier halen.. nou daar kan je niet eens onder invloed van raken ook al wil je het graag.

@Nico, precies zelf doe ik het ook wel eens af en toe maar dat is ook een keer in de zoveel tijd! kinderen van 13 en 14 moeten er van afblijven.. zelf vind ik 16 a 17 pas echt de leeftijd dat het mag worden toegestaan. want het is gewoon echt vergelijkbaar met bier.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Jah ik weet 2 hang groepen hier in mijn stad waar lui van 13/14 al joints roken, die dat echt dagelijks doen. Aantal van die kinderen hebben ook al pillen op en pado's.

Wat ik dan nog het ergste vindt is dat de lokale dealers ze dat spul gewoon verkopen. Die zijn zelf nog eens ouder als 18. Die lui vullen hun zakken met het geld van 13 en 14 jarige die steeds verslaafder worden.
Gebruikersavatar
John Rambo
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 14 sep 2004, 15:45
Locatie: Apeldoorn

Bericht door John Rambo »

Ik ben tegen drugs. Ook softdrugs. Gewoon afschaffen / verbieden die hap. Vaak genoeg zie ik al van die ventjes van 12 tot 16 met van dat spul lopen. Ik vind het geen toevoegende waarden hebben, bovendien is het vaak slecht voor de gezondheid.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Het geheel afschaffen van soft drugs ben ik tegen. Ik vind wel dat ze harder moeten optreden tegen jonge gebruikers. Ik denk op het moment dat je soft drugs hier gaat afschaffen dus ook voor mensen boven de 18 dat je meer zwarte handel krijgt. Denk niet dat alle softdrugs gebruikers zullen stoppen op het moment dat je alle shops sluit. Mensen zullen dan illegaal gaan kopen. Dan krijg je nog meer van die illegale dealers. Dan wordt het voor de jeugd nog makkelijker om aan drugs te komen.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ik slik pillen








ALS IK HOOFTPIJN HEB :D:D:D:D:D:D
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Zelf doe ik niet aan drug. Ben er op tegen. Oke, koffie is wettelijk toegestaan (zelfde geld als cola enzo) dus daar heb ik het niet over. Joints roken... Is dat in Nederland ook niet wettelijk toegestaan? Het mag van mij, alleen ik vind het hartstikke vies en gewoon dom dat sommige mensen dat doen om bij de groep te horen (Om het te doen om eens in de zoveel tijd lekker bij te voelen is geen enkel probleem) Mijn vrienden doen het elke dag, dat vind ik dus zwaar verkeerd. Afijn, Het liefst gewoon geen drugs in mijn omgeving :)
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Het roken van wiet en hasj is in Nederland legaal als je ouder bent dan 18. Het roken van joints in het openbaar is verboden. Dit mag alleen in shops en bij je thuis of vrienden. Geloof dat je in het bezit mag zijn van 5 wiet planten. Deze mag je alleen gebruiken voor eigen gebruik. Het verhandelen van de wiet van die platen is ook weer verboden.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

John Rambo schreef:Ik vind het geen toevoegende waarden hebben, bovendien is het vaak slecht voor de gezondheid.
Dat is bier ook. Dat heeft ook geen toevoegende waarde. Of drinkt u ook geen bier?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ik ben 15 en blow heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe

laatstye keer is ook al weer 3 maanden geleden.
K vind het opzich wel relaxt maar k heb liever een biertje dan een joint n vriend van me is er behoorlijk ''verslaafd'' aan geweest hij kon eerst niet meer slapen zonder wiet gelukkig is dat nu minder dus daarom genruik ik niet tot amper
Starting up again
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Guido schreef:Dat is bier ook. Dat heeft ook geen toevoegende waarde. Of drinkt u ook geen bier?
Er is niets dat de smaak van (goed) bier kan evenaren, dus in mijn ogen heeft het een zéér grote toegevoegde waarde :)
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

antwerpx schreef:
Guido schreef:Dat is bier ook. Dat heeft ook geen toevoegende waarde. Of drinkt u ook geen bier?
Er is niets dat de smaak van (goed) bier kan evenaren, dus in mijn ogen heeft het een zéér grote toegevoegde waarde :)
haha nou ja het gevoel na wat heisen van wat andere genotsmiddelen vind ik ook een erg prettig gevoel.. hoewel een goed biertje er ook goed in gaat daar niet van!
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Ach, ik moet er niets van hebben :)

Ik zorg ervoor dat ik ervan uit de buurt blijft. Als ik er verder geen last van heb, mogen anderen het best gebruiken maar niet bij mij in de buurt aub :)


Jurrie
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Brianlinden schreef:Ik slik pillen

ALS IK HOOFTPIJN HEB :D:D:D:D:D:D
Ook jij bedankt voor je nuttige bijdrage in deze thread.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

hoofdpijn...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten