Vandaag de krant:

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Vandaag de krant:

Bericht door 779 »

1:
Aanslag op moskee
met molotovcocktail
Onbekenden hebben afgelopen weekeinde geprobeerd met een molotovcocktail brand te stichten bij een moskee in Groningen.

2:
Man gepakt na gooien
van molotovcocktails
De politie heeft in IJsselstein een man aangehouden die verdacht wordt van het gooien van molotovcocktails naar een moskee.

3:
Aanslag op moslimschool
Bij een islamitische school in Eindhoven is vannacht een ontploffing geweest. Daardoor is de ingang van de school ernstig beschadigd. Ruiten van woningen in de omgeving zijn door de ontploffing gesneuveld.

:|
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Vrees dat dit pas het begin is!
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ach , zielig voor de mensen die wel hun best doen om hier te wonen en te leven maar voor degene die zich toch maar crimineel gedragen maakt het me geen aap uit
Starting up again
Gebruikersavatar
timberwolfje
Lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 okt 2004, 15:29
Locatie: zeeland

Bericht door timberwolfje »

Waar gaat dit heen?
en inderdaad.... dit is waarschijnlijk pas het begin :?
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

De overheid riep de imams om het geziek van moslim leden op te lossen. Zij weigerden dit te doen, nu vind ik eigenlijk dat de overheid niet hoeft in te grijpen in deze affaires. Krijgen ze koekje van eigen deeg!
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

779 schreef:De overheid riep de imams om het geziek van moslim leden op te lossen. Zij weigerden dit te doen, nu vind ik eigenlijk dat de overheid niet hoeft in te grijpen in deze affaires. Krijgen ze koekje van eigen deeg!
Zullen we gewoon mensen gaan oproepen voor een Kristallnacht? Misschien morgen, bekijk de datum maar dat zou mooi uitkomen!

Nee, serieus: 'een koekje van eigen deeg' slaat helemaal nergens op. Iedereen die in Nederland verblijft dient beschermd te worden tegen geweld. Ik vind de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze misstanden net zo goed een gevaar voor onze samenleving. Ook dit is extremisme...
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik had al tegen me moeder gezegt. Als hier van die gekke rond lopen dan wordt er een keer zo'n moskee gepakt.

Ik heb helaas gelijk gekregen. Als er niet snel in gegrepen wordt dan krijgen we ook hier opblaasbussen en treinen.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Tsja...het verbaast me weinig....
Maar weet je wat het grappige nou is?
Het enige wat er gebeuren moet is dat we elkaar vergeven.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

benmaf schreef:Tsja...het verbaast me weinig....
Maar weet je wat het grappige nou is?
Het enige wat er gebeuren moet is dat we elkaar vergeven.
Ik geloof niet dat je daarmee aan hoeft te komen bij figuren die eerwraak hoog in het vaandel hebben staan...
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Ja, met zulk soort mensen moet je medelijden hebben vind je niet?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Zulke figuren hoor je dwangverpleging te geven en nooit meer op straat mogen rondlopen. Ziekelijk gewoon.
Vandaag staat er weer in de Stentor dat een één of ander moslim terreurorganisatie aanslagen wil gaan plegen omdat mensen een aantal moskeeen hebben vernield..
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

779 schreef:Zulke figuren hoor je dwangverpleging te geven en nooit meer op straat mogen rondlopen. Ziekelijk gewoon.
Vandaag staat er weer in de Stentor dat een één of ander moslim terreurorganisatie aanslagen wil gaan plegen omdat mensen een aantal moskeeen hebben vernield..
Tsja
Zo werkt het nu eenmaal...
Het bewijst wel een beetje wat ik wilde zeggen in een ander topic in het discussie forum...helaas...
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

779 schreef:De overheid riep de imams om het geziek van moslim leden op te lossen. Zij weigerden dit te doen, nu vind ik eigenlijk dat de overheid niet hoeft in te grijpen in deze affaires. Krijgen ze koekje van eigen deeg!
Kun jij mij vertellen wie er een koekje van eigen deeg krijgen als je een islamitische basisschool aanvalt?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ten eerste is het slecht voor de integratie om een school te bouwen die alleen voor islamieten is. Laatst was op het journaal of netwerk een imam aan het woord over de moord op TvG. Het leek hem niets te interesseren en hij vond juist dat hij dood moest. Daarom koekje van eigen deeg.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

779 schreef:Ten eerste is het slecht voor de integratie om een school te bouwen die alleen voor islamieten is.
Past binnen de godsdienstvrijheid die wij in Nederland kennen. Een gereformeerde school mag ook. Of een Katholieke. Of een openbare.
Laatst was op het journaal of netwerk een imam aan het woord over de moord op TvG. Het leek hem niets te interesseren en hij vond juist dat hij dood moest.
Wat heeft dat met een terreuraanslag op een school te maken?
Daarom koekje van eigen deeg.
Laatst was er de paus die vreselijke uitspraken deed over homofilie. Vind je het daarom ook vanzelfsprekend als pro-homofielen katholieke basisscholen opblazen? Koekje van eigen deeg?
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie