Miserie

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Mara ff serieus: als jij niet wil dat ze iets uitzenden met jou erin dan mogen ze dit wettelijk niet doen ook.
Dat je het weet.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ja ik weet het :wink:
Ze hebben genoeg materiaal om als ze het goed monteren mij ongelofelijk belachelijk te maken, maar veel vangt af van wat zij er mee doen he.

Ik heb een mailtje gestuurd en ik krijg de gemonteerde versie morgen te horen, dan kan ik zelf beslissen als het niet te erg is :P
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dat is mooi opgelost !
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

en heb je al iets gehoord??
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

ironmarc schreef:en heb je al iets gehoord??
Ja, mister Venema heeft het me zonet nog eens laten horen :P
Ach, ik heb het toch maar laten doorgaan, twas wel nog grappig, en ik wil de mensen die mij kennen hun pleziertje nie ontnemen :P
En trouwens, mijn afgang in "Blokken" van Ben Crabbé op TV1 heeft mij er destijds ook alleen maar populairder op gemaakt 8) :lol:

Zondagmiddag dus op Donna tussen 10 en 12, waarschijnlijk meer naar het einde toe vh programma. :roll: :oops:
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Tim schreef:En trouwens, mijn afgang in "Blokken" van Ben Crabbé op TV1 heeft mij er destijds ook alleen maar populairder op gemaakt 8) :lol:
Vertel! Jij was toch niet degene die ooit op de vraag "is het A of B" antwoordde "geen één van allebei", nadat de andere al fout "B" had geantwoord? hilarisch moment :lol:
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

antwerpx schreef:
Tim schreef:En trouwens, mijn afgang in "Blokken" van Ben Crabbé op TV1 heeft mij er destijds ook alleen maar populairder op gemaakt 8) :lol:
Vertel! Jij was toch niet degene die ooit op de vraag "is het A of B" antwoordde "geen één van allebei", nadat de andere al fout "B" had geantwoord? hilarisch moment :lol:
Lol, nee

Ik was diegene die op de vraag "Geef een ander woord voor hoekschop", "penalty" wist te antwoorden 8) kuch... het waren de zenuwen.
Ook heeft Ben mij 3 opmerkingen moeten geven dat ik af mijn microfoontje moest blijven, bij mijn weten een record. Ook nog een opmerking gekregen dat ik zijn knoppen kapot sloeg 8)
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Tim schreef:
antwerpx schreef:
Tim schreef:En trouwens, mijn afgang in "Blokken" van Ben Crabbé op TV1 heeft mij er destijds ook alleen maar populairder op gemaakt 8) :lol:
Vertel! Jij was toch niet degene die ooit op de vraag "is het A of B" antwoordde "geen één van allebei", nadat de andere al fout "B" had geantwoord? hilarisch moment :lol:
Lol, nee

Ik was diegene die op de vraag "Geef een ander woord voor hoekschop", "penalty" wist te antwoorden 8) kuch... het waren de zenuwen.
Ook heeft Ben mij 3 opmerkingen moeten geven dat ik af mijn microfoontje moest blijven, bij mijn weten een record. Ook nog een opmerking gekregen dat ik zijn knoppen kapot sloeg 8)
Wahaha lol was jij dat :P
War is something human...
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Heb je er toevallig geen filmpje van :lol:
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Digitaal niet, en het is nu 6 jaar geleden maar de cassette is nog aan het rondgaan bij vrienden :P
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Ahh dus je lat het toch doorgaan, haha ben benieuwd...
hey dat programma kijk ik af en toe ook! Leuk dat je daar bent geweest man!
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

MP3'tje van maken zou ik zeggen 8)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Op

http://www.donna.be

kun je life meeluisteren...


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Tim schreef:Digitaal niet, en het is nu 6 jaar geleden maar de cassette is nog aan het rondgaan bij vrienden :P
Was jij 12 toen je aan blokken meedeed? :?
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Waarschijnlijk de jeugdserie toen, 'Blokkers'.
Gesloten