Wehrmacht officiers dolk met ASW solingen alcaso inscriptie

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
fernando
Lid
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 nov 2004, 22:34
Locatie: serooskerke

Bericht door fernando »

hallo dutchknife,
deze dolk is van mij maar mocht je zo een set in dezelfde staat nog eens tegen komen voor 300,00 mail me dan want dan heb ik zeker interesse!

killingspree,ik denk dat de waarde van de dolk van jou wel iets lager ligt omdat hij in een wat meer gebruikte staat verkeerd maar dan echt nog wel meer dan 300,00 hoor :lol:
p.s hij is nog te koop mocht er iemand interesse hebben 475,00 incl.verzend kosten en levenslange garantie op orginaliteit op marktplaats staat hij niet veel langer dan een paar uur en hij word verwijderd :cry:

groeten fernando

dutchknive schreef:hoi mooie Wehrmacht dolk, het is trouwens AWS, wat inhoud dat het een late datum is AWS is namelijk de verduitste versie van ACS. Alex Coppel was een Joodse fabrikant, de ondermening werd verduitst, en met dit logo voortgezet probleem is het ruwe oppervlak van de adelaar, persoonlijk zou ik hem max 300 euro bieden.
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Fernando,


waarde 3-350 euro, dealers prijs plus 20 procent, is de verkoopprijs, dus klopt dit toch aardig? 450 euro, dan zit je gewoon redelijk.
of kan ik nu niet rekenen??

maar waarde, en verkoopprijs daar zit wat tussen.
Gebruikersavatar
killingspree
Lid
Berichten: 1659
Lid geworden op: 21 nov 2004, 18:19
Locatie: None

Bericht door killingspree »

hee fernando !
ja ik heb jou foto maar effe geleend omdat ik met mijn camera de inscriptie niet kan foto graferen.
dit zul je wel met een macro camera hebben gedaan neem ik aan !
deze dolk is inderdaad IETS maar niet veel mooier als die van mij !
maar goed ik doe hem nog niet weg maar 300 is me inderdaad te weinig !

zo zie je maar weer
de wereld is klein !

groeten van niels
Plaats reactie