Meeting

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.

Meeting?

Ja leuk!, waar en wanneer?
30
79%
Nee, hoeft voor mij niet
8
21%
 
Totaal aantal stemmen: 38

Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Wat is het doel van de meeting.
Wil je mensen van het forum leren kennen of wil je een reden hebben om naar een museum of een evenement te gaan.

In mijn ogen organiseer je een meeting om de mensen achter de namen op het forum eens te ontmoeten. Dan zou ik niet zo'n behoefte hebben aan een meeting tijdens een evenement, maar zou ik bij voorkeur ergens een plek uitkiezen waar je rustig kan zitten en met forumleden praten. Voor museumbezoek en evenementenbezoek heb ik geen meeting nodig.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ik zie dat er al aardig op wat reacties zijn, waaronder een groot aantal positieve.
Het lijkt me dan ook raadzaam dat twee of drie mensen zich bezig gaan houden met mogelijke data's en plaatsen zodat je geen wildgroei aan mogelijke suggesties krijgt.
Natuurlijk zal er rekening gehouden moeten worden dat er zowel uit België en Noord Nederland belangstellenden zullen komen.
Er dient dan ook gezocht te worden naar een plek die zo'n beetje centraal licht tussen het Noorden van Nederland en het zuiden van België.
Misschien is het raadzaam om eerst eens te peilen of er genoeg animo is en zo ja is die serieus en waar komen die mensen vandaan?.
Dan pas is het mogelijk een geschikte locatie te zoeken en vinden.
Meestal is het zo dat er natuurlijk veel mensen in eerste instantie enthousiast reageren en er toch later achter komen niet te gaan om wat voor reden dan ook.
Om dat te voorkomen kan men de bereidheid nu al vast een beetje af tasten.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ik wil even benadrukken dat het natuurlijk organisatorisch onmogelijk is een serieuze en goede meeting op de zeer korte termijn te organiseren.
Mijn gedachten gingen uit naar een meeting ergens in het voorjaar zodat er genoeg tijd is iets dergelijks goed genoeg te kunnen organiseren.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Het beste is misschien tijdens de voorjaarsvakantie ofzow... alhoewel, daar verschillen de data natuurlijk ook nog tussen (noord-midden-zuid).
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Als ik op de dag zelf niet hoef te werken, en de locatie per OV te bereiken is, ben ik zeker van de partij.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik zal ook zeker me best doen om er bij te kunnen zijn. Lijkt me leuk om iedereen in het echt te ontmoeten.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

tja, moet denk k int weekend zijn. voorjaarsvakantie kan ik iig niet, maar dat zien we later wel.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Yorick
Lid
Berichten: 648
Lid geworden op: 28 jan 2004, 18:49
Locatie: Doorwerth, vlakbij Arnhem

Bericht door Yorick »

Ik zal weer proberen er bij te zijn: altijd leuk om oude en nieuwe gezichten te zien.
"Arnhem bridge. And hold it!"
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Ik zal er niet bij zijn, ik heb het al druk zat met organiseren van 2 meetings per jaar voor een ander forum/organisatie
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Wanneer ik nu niet weeeer als enige tussen de mannen rond moet lopen, wil ik er wel over nadenken. :P
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

YPPY schreef:Wanneer ik nu niet weeeer als enige tussen de mannen rond moet lopen, wil ik er wel over nadenken. :P
ja das ook wat ..je bent schijnbaar uniek?, hoeveel vrouwen zijn er eigenlijk actief op dit forum?
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

ach des te meer keus heb je YPPY
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Narcolepticus schreef:ach des te meer keus heb je YPPY
Wat bedoel je daar mee? :bonk:
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

YPPY schreef:
Narcolepticus schreef:ach des te meer keus heb je YPPY
Wat bedoel je daar mee? :bonk:
niets speciaals :)
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Narcolepticus schreef:
niets speciaals :)
Dan is het goed, is was al bang dat ik m'n vriendje moest waarschuwen om me te beschermen. 8)
Plaats reactie