het duitse eliminatie gerichte antisemitisme in wo2+daarvoor

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Roel R. schreef:he wiersma, als je je vraag nog eens probeert te formuleren, dan kunnen we er op in gaan?
uhm welke vraag
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

wiersma schreef:
Roel R. schreef:he wiersma, als je je vraag nog eens probeert te formuleren, dan kunnen we er op in gaan?
uhm welke vraag
vraag, stelling,


dat gene wat je in dit topic wou bespreken.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

wiersma schreef:ja maar dan moet ik een toetsenbord kopen voor degene waar ik achter de pc zit en dat vindt ik een beetje onnodig
En daarom zou je er ook gewoon wat meer moeite voor kunnen doen. Door af en toe op te kijken van je toetsenbord bijvoorbeeld. Lees eens na wat je geschreven hebt en neem er dan maar de tijd voor.

Als je van plan bent om een universitaire studie te doen is 't niet verkeerd om hier op dit forum maar eens te gaan oefenen in de correcte schrijfwijze.

Zoals Roel al aangeeft: herformuleer je vraag/opmerking, anders gaat deze dicht.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

waar zijn al die vragen en quotes over het antisemitisme de (eigenlijke reden voor de 1ste en de 2e wo) dat onderdeel van het christelijk geloof dat door de moderne antisemieten zo handig is gemodificeert van "de joden als religieuze groep naar de joden als een ras of volk


bedoel je deze vraag
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Proos schreef:
wiersma schreef:ja maar dan moet ik een toetsenbord kopen voor degene waar ik achter de pc zit en dat vindt ik een beetje onnodig
En daarom zou je er ook gewoon wat meer moeite voor kunnen doen. Door af en toe op te kijken van je toetsenbord bijvoorbeeld. Lees eens na wat je geschreven hebt en neem er dan maar de tijd voor.

Als je van plan bent om een universitaire studie te doen is 't niet verkeerd om hier op dit forum maar eens te gaan oefenen in de correcte schrijfwijze.

Zoals Roel al aangeeft: herformuleer je vraag/opmerking, anders gaat deze dicht.
dit is het internet moet je je daar tegenwoordig al over je typgebrek verantwoorden
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

wiersma schreef:waar zijn al die vragen en quotes over het antisemitisme de (eigenlijke reden voor de 1ste en de 2e wo) dat onderdeel van het christelijk geloof dat door de moderne antisemieten zo handig is gemodificeert van "de joden als religieuze groep naar de joden als een ras of volk


bedoel je deze vraag
ja, stel hem nu eens opnieuw, en probeer het duidelijk op te stellen zodat we weten waar je het over hebt, en we er op in kunnen gaan.
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Roel R. schreef:
wiersma schreef:
Roel R. schreef:he wiersma, als je je vraag nog eens probeert te formuleren, dan kunnen we er op in gaan?
uhm welke vraag
vraag, stelling,


dat gene wat je in dit topic wou bespreken.
het antisemitisme in duitsland in de 19e en 20e eeuw
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

wiersma schreef:dit is het internet moet je je daar tegenwoordig al over je typgebrek verantwoorden
Jij ziet het "internet" als een vrijbrief om zonder aandacht dingen te posten. Ik krijg de indruk dat jij beter kunt schrijven als je gewoon even de tijd neemt. En ja, dat reken ik je aan.

Lees eens de Forumregels, onderdeeltje 10 bij "Waar moet ik op letten als ik een bericht plaats?"
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Roel R. schreef:
wiersma schreef:waar zijn al die vragen en quotes over het antisemitisme de (eigenlijke reden voor de 1ste en de 2e wo) dat onderdeel van het christelijk geloof dat door de moderne antisemieten zo handig is gemodificeert van "de joden als religieuze groep naar de joden als een ras of volk


bedoel je deze vraag
ja, stel hem nu eens opnieuw, en probeer het duidelijk op te stellen zodat we weten waar je het over hebt, en we er op in kunnen gaan.[/quote ok wie heeft er een stelling over het antisemitisme in de tweede wereld oorlog


zo beter
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

wiersma schreef:zo beter
Nee.... :/

Laat duidelijk zien welke tekst van jou is en haal niet alle "Quotes" weg.
wie heeft er een stelling over het antisemitisme in de tweede wereld oorlog
Dit is dus je vraag. Als je 'm gewoon los post zien we meteen wat je te zeggen hebt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Proos schreef:
wiersma schreef:dit is het internet moet je je daar tegenwoordig al over je typgebrek verantwoorden
Jij ziet het "internet" als een vrijbrief om zonder aandacht dingen te posten. Ik krijg de indruk dat jij beter kunt schrijven als je gewoon even de tijd neemt. En ja, dat reken ik je aan.

Lees eens de Forumregels, onderdeeltje 10 bij "Waar moet ik op letten als ik een bericht plaats?"
oh ok dat heb ik daarnet over het hoofd gezien ik zal er beter rekening mee houden
maar houd er dan ook rekening mee dat ik geen komma s punten enz enz kan typen zonder er een half uur naar te moeten zoeken
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Proos schreef:
wiersma schreef:zo beter
Nee.... :/

Laat duidelijk zien welke tekst van jou is en haal niet alle "Quotes" weg.
wie heeft er een stelling over het antisemitisme in de tweede wereld oorlog
Dit is dus je vraag. Als je 'm gewoon los post zien we meteen wat je te zeggen hebt.

ja sorry dat ging per ongeluk
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
wiersma
Lid
Berichten: 77
Lid geworden op: 10 nov 2003, 13:19
Locatie: aarde

Bericht door wiersma »

Wie heeft er een stelling over het antisemitisme in duitsland tijdens de tweede wereld oorlog
history provides you with usefull information for the future
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik niet.
Laatst gewijzigd door Willem ter Haar op 10 nov 2003, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
paulstolk
Lid
Berichten: 711
Lid geworden op: 05 nov 2003, 21:19
Locatie: Ede, gelderland
Contacteer:

Bericht door paulstolk »

Goh wat een interessante discussie zeg.... :(

Kunnen we misschien wat minder over correct taalgebruik praten en wat meer over de onderwerpen zelf? Dit is tenslotte een simpel forum en we maken hier geen hoogdravende roman van.

Kunnen we misschien ook iets minder gebruik maken van de "quote"-toets. Heeft niet altijd functie, vooral als het bericht dat aangehaald wordt gewoon er voor staat

Mijn dank is groot
Gesloten