PAYPALL

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Bericht door Jurrie »

Marc 82 Recon schreef:nou ik heb ook nog nooit problemen gehad met paypal vind het een goed ding voor met het buitenland te betalen ivm dingen die je op ebay hebt gekocht
Hoe zit het met jou met die limiet/creditcard/gezeur dan?

Jurrie
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

ik heb geen limiet meer buiten die van de creditcard van mijn ouders dan :)
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Voordeel van een CC is dat de CC maatschappij garant staat voor misbruik van de kaart. zodra je problemen krijgt met misbruik, is er nooit een discussie. als je alleen een bankrekening hebt, moet je maar eens nadenken, wie dan borg staat voor misbruik. 1e hint paypal niet, de 2e hint, je bank ook niet.
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

dutchknive schreef:Voordeel van een CC is dat de CC maatschappij garant staat voor misbruik van de kaart. zodra je problemen krijgt met misbruik, is er nooit een discussie. als je alleen een bankrekening hebt, moet je maar eens nadenken, wie dan borg staat voor misbruik. 1e hint paypal niet, de 2e hint, je bank ook niet.
De Sint?


Nee, ik heb nog nooit problemen gehad met Paypal en heb toch ook al zo'n 100 betalingen gedaan daarmee. Ik zou ook niet weten welke problemen je kunt krijgen hoor, tenzij de verkoper een beetje vaag is maar daar moet je eerder al op letten en niet bieden of kopen.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Paypal is super alleen al om de eenvoud. Niks geen gedoe met IBAN codes en dergelijke. En die 4% die je extra moet betalen stelt niet zoveel voor. Geweldig dat paypal.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Voor de Mozilla Firefox gebruikers onder ons is er een tooltje dat kijkt of je op een spoofed site bent of niet. Geloof dat ze ook een versie voor IE hebben overigens.

http://www.corestreet.com/spoofstick/
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Jelle H. schreef:Paypal is super alleen al om de eenvoud. Niks geen gedoe met IBAN codes en dergelijke. En die 4% die je extra moet betalen stelt niet zoveel voor. Geweldig dat paypal.
Tenzij je IBAN / BIC met de pc gratis kunt verrichten :lol:
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Giel schreef: Tenzij je IBAN / BIC met de pc gratis kunt verrichten :lol:
Precies, ik bankier gewoon ook via internet. Vooral naar Duitsland. IBAN is zo op te zoeken, uit te rekenen of te controleren op http://www.iban-rechner.de
Betalingen doen er dan maximaal een dag over. Paypal gebruik ik alleen voor dingen uit Amerika.
Plaats reactie