Wie is wie op Ebay??

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Heb tot op heden nog geen transactie ondernomen via Ebay, dus helaas geen user name :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
onne
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 okt 2004, 18:13

Bericht door onne »

Nadat een klasgenoot voor de gein m'n naam had veranderd in pisvinger, ben ik nu te vinden onder de naam BODYGUARD1944.
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

42dcavrcnsqmecz
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

42dcavrcnsqmecz
Jaja... :shock:


Ik heb een hele makkelijke id op Ebay, maar die zeg ik niet anders gaan jullie alle leuke dingen voor me neus wegkapen!
:P


Sanderww2
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

ben maar zeker hoor Sandertje :p
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

rifleman90...
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

Verekte Ebay.....woestewolf was mijn naam, maar Ebay stuurde me uit de laan......

Ik kreeg september een rekening van € 2,18 voor advertentiekosten, ik betaalde en dat was dat (wrong!)

In Oktober kreeg ik een aanmaning voor dezelfde rekening....Ik dacht " Huh?..:S", na tig mailtjuhs versturen (wat toch niet helpt) om hun uit te leggen dat het al betaald was besloot ik met me domme kop het bedrag een 2e keer te betalen om van dat gezeik af te zijn.....
Eind november kreeg ik een mail dat het uit handen was gegeven aan een incassoburo en dat alle kosten voor mij waren.....dus die 2e keer betalen had ook geen zin gehad.
Dus ik met mijn kwaaie kop een aangetekende brief versturen naar Ebay (weer 5,75 kwijt) waarin ik in het kort zei dat ik ze een tegenvordering zou sturen en dat ik met het volste vertrouwen in mijn gelijk een rechtzaak tegemoet zie.

......................................2 dagen later kreeg ik een lullig mailtjuh dat ze de fout ondekt hadden en dat mijn account na 4 weken weer werd geactiveerd..
Maar!!!!!!.........nu komt het!! :x dat ik in het vervolg gewoon op tijd diende te betalen!!!!!!!!! :shock:

geen sorry..niks....ik had verdomme de rekening binnen 2 dagen betaald.

maarre.....woestewolf was dus mijn naam..
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Ik heb een Seller's Account op Ebay.com en betaal alle kosten met m'n Visa-kaart.... Nog nooit problemen gehad....

Ik zit wel al op Ebay van voor dat Ebay.be of Ebay.nl bestonden....

Ik weet niet of je nu nog een .com account kunt maken....


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Werkmensch is de naam, ondertussen 244 feedbacks, 100% positief 8)

Enkele interessante veilingen, ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding gisteren op ebay om gratis "nu kopen" objecten aan te bieden :)

http://search.benl.ebay.be/_W0QQgotopag ... propertyZ1

Forummembers die er iets van willen en me een PM sturen ipv via "Nu kopen", krijgen 5% korting :P
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Tank Destroyer schreef:Ik heb een hele makkelijke id op Ebay, maar die zeg ik niet anders gaan jullie alle leuke dingen voor me neus wegkapen!

Dat wordt moeilijk vermits je na meer dan 6 jaar nog geen transacties hebt... :wink:
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Tim schreef:Werkmensch is de naam, ondertussen 244 feedbacks, 100% positief 8)

Enkele interessante veilingen, ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding gisteren op ebay om gratis "nu kopen" objecten aan te bieden :)

http://search.benl.ebay.be/_W0QQgotopag ... propertyZ1

Forummembers die er iets van willen en me een PM sturen ipv via "Nu kopen", krijgen 5% korting :P
waar blijft dat collaboratiespul :)
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

gilles schreef:Waar blijft dat collaboratiespul :)
Der Adler, édition française ? :W
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

jacob schreef:Verekte Ebay.....woestewolf was mijn naam, maar Ebay stuurde me uit de laan......

Ik kreeg september een rekening van € 2,18 voor advertentiekosten, ik betaalde en dat was dat (wrong!)

In Oktober kreeg ik een aanmaning voor dezelfde rekening....Ik dacht " Huh?..:S", na tig mailtjuhs versturen (wat toch niet helpt) om hun uit te leggen dat het al betaald was besloot ik met me domme kop het bedrag een 2e keer te betalen om van dat gezeik af te zijn.....
Eind november kreeg ik een mail dat het uit handen was gegeven aan een incassoburo en dat alle kosten voor mij waren.....dus die 2e keer betalen had ook geen zin gehad.
Dus ik met mijn kwaaie kop een aangetekende brief versturen naar Ebay (weer 5,75 kwijt) waarin ik in het kort zei dat ik ze een tegenvordering zou sturen en dat ik met het volste vertrouwen in mijn gelijk een rechtzaak tegemoet zie.

......................................2 dagen later kreeg ik een lullig mailtjuh dat ze de fout ondekt hadden en dat mijn account na 4 weken weer werd geactiveerd..
Maar!!!!!!.........nu komt het!! :x dat ik in het vervolg gewoon op tijd diende te betalen!!!!!!!!! :shock:

geen sorry..niks....ik had verdomme de rekening binnen 2 dagen betaald.

maarre.....woestewolf was dus mijn naam..
Je bent nu dan alleen nog het woeste gedeelte van de wolf Jacob :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

johan willaert schreef:

Dat wordt moeilijk vermits je na meer dan 6 jaar nog geen transacties hebt... :wink:
:?

Leg eens uit? Ik snap niet wat je bedoeld...

Sander
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Tank Destroyer schreef:Leg eens uit? Ik snap niet wat je bedoelt...
Ik ging ervan uit dat jij dit bent....
http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.d ... =Sandertje

Indien niet, dan had ik het verkeerd voor....

Johan
29th Let's Go!!!!!
Plaats reactie