...en waar houden we dan die meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Jurryt schreef:word het niets?
Geef gerust datumsuggesties :)

Ik denk dat ik best een lijstje opstel van data, dan kunnen we daarna schrappen:
- zondag 30 januari
- zaterdag 5 februari
- zondag 6 februari
- zondag 13 februari
- zaterdag 19 februari
- zondag 20 februari
- zondag 27 februari
(een zondag lijkt mij dus het beste)


Even wat nadelen mbt de locatie-suggesties opsommen:
- '40-'45 museum Schaarsbergen: vorige keer al naartoe geweest
- Betuws oorlogsmuseum: te klein

Als tweede locatie Hartenstein....nog geen nadelen gehoord, dus staat dat al vast?
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

sander vw schreef:gilles, wel een goed idee van jouw maar ik zou het koppelen met een bezoek aan raversijde, een volledig Duiste batrij volledig ingericht met poppen ,radios kannonen, enz... en daarna eens door Oostende wandelen en de legerwinkels bezoeken :wink: (3 militaria shops)

Domein Raversijde is wel pas open vanaf Pasen.....

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

@ Antwerpex: Is een meeting in het voorjaar misschien niet beter? Dan zit het weer ook wat meer mee. Kan je eventueel ook iets buiten doen. Bij het Airborne museum bijvoorbeeld die perimeter wandeltocht?
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik denk dat we het beste NA de Nederlandse exames kunnen doen, dus in de zomervakantie (ergens in juni/juli) Want ik neem aan dat er nog meer 4VMBO'ers op het forum zitten en dus ook exames/tentames hebben.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Nico Roelofs schreef:@ Antwerpex: Is een meeting in het voorjaar misschien niet beter? Dan zit het weer ook wat meer mee. Kan je eventueel ook iets buiten doen. Bij het Airborne museum bijvoorbeeld die perimeter wandeltocht?
Gaat er iets boven een winterwandeling dan? :P

De eerste meet was trouwens ook begin februari en voor een groot deel buiten te doen

nog data:
- Zondag 6 maart
- Zondag 13 maart
- Zondag 20 maart (kan ik niet)
- Zondag 27 maart (kan ik niet)
- Zondag 3 april

(Ik ben niet echt voorstander van bovenstaande data, niet té lang wachten lijkt mij het beste)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:@ Antwerpex: Is een meeting in het voorjaar misschien niet beter? Dan zit het weer ook wat meer mee. Kan je eventueel ook iets buiten doen. Bij het Airborne museum bijvoorbeeld die perimeter wandeltocht?
Inderdaad Nico, ben daar zelf ook een voorstander van.
Ook is er in de periode april/mei natuurlijk van alles te beleven/doen daar dan Nederland de bevrijding viert.
Ook zijn er dan in en rond wageningen, wat ook certraal ligt, evenementen omtrent dit thema.
Ook ligt de Grebbeberg daar dicht bij waar natuurlijk ook het een en ander te zien en doen is.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Mooyman schreef:Ook is er in de periode april/mei natuurlijk van alles te beleven/doen daar dan Nederland de bevrijding viert.
Maar het is (ook voor de Belgen) vrij dicht bij de examens. Overigens zal onze dag al goed gevuld zijn met twee musea, nog herdenkingen erbij wordt misschien wat té gejaagd?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dan kan het denk ik beter na mei. Dan zijn er geen examens meer en dan is er "goed" weer. Het mooiste zou dan nog zijn vlak voordat het hoog seizoen begint dat iedereen op vakantie gaat.
Rond de periode van de bevrijding dan zullen de meesten wel druk zijn met het gaan naar herdenkingen enzo. Ik zelf zou geen meeting willen houden op 5 mei want dan wil ik naar diverse plekken bij mij in de buurt.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Nico Roelofs schreef:Dan kan het denk ik beter na mei. Dan zijn er geen examens meer en dan is er "goed" weer. Het mooiste zou dan nog zijn vlak voordat het hoog seizoen begint dat iedereen op vakantie gaat.
Rond de periode van de bevrijding dan zullen de meesten wel druk zijn met het gaan naar herdenkingen enzo. Ik zelf zou geen meeting willen houden op 5 mei want dan wil ik naar diverse plekken bij mij in de buurt.
Niets let ons zowel in de zomer als in het begin van het jaar een meet te houden, dat is vorig jaar ook goed gelukt.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

antwerpx schreef:
Nico Roelofs schreef:Dan kan het denk ik beter na mei. Dan zijn er geen examens meer en dan is er "goed" weer. Het mooiste zou dan nog zijn vlak voordat het hoog seizoen begint dat iedereen op vakantie gaat.
Rond de periode van de bevrijding dan zullen de meesten wel druk zijn met het gaan naar herdenkingen enzo. Ik zelf zou geen meeting willen houden op 5 mei want dan wil ik naar diverse plekken bij mij in de buurt.
Niets let ons zowel in de zomer als in het begin van het jaar een meet te houden, dat is vorig jaar ook goed gelukt.
Ja dat is natuurlijk ook mogelijk. Als je dan niet bij de eerste meet aanwezig kan zijn is er nog altijd die 2de. Dat lijkt me ook wel wat om 2 meetings te houden. Dan moeten we voor de meet van het begin van het jaar nu toch wel met wat goede dingen komen.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

antwerpx schreef:
Nico Roelofs schreef:Dan kan het denk ik beter na mei. Dan zijn er geen examens meer en dan is er "goed" weer. Het mooiste zou dan nog zijn vlak voordat het hoog seizoen begint dat iedereen op vakantie gaat.
Rond de periode van de bevrijding dan zullen de meesten wel druk zijn met het gaan naar herdenkingen enzo. Ik zelf zou geen meeting willen houden op 5 mei want dan wil ik naar diverse plekken bij mij in de buurt.
Niets let ons zowel in de zomer als in het begin van het jaar een meet te houden, dat is vorig jaar ook goed gelukt.
Naar een meeting in het voorjaar of nog liever zomer daar dan een hele hoop mensen vrij zijn en je niet meer met examens enz zit.
En als je al vroeg een aankondeging doet kan elke geïnteresseerde er vooraf rekening mee houden.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ok, ik open straks wel even een topic om een datum te prikken.

Qua locaties:
Hartenstein en/of perimeterrouten en '40-'45 (Schaarsbergen)?
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

antwerpx schreef:Ok, ik open straks wel even een topic om een datum te prikken.

Qua locaties:
Hartenstein en/of perimeterrouten en '40-'45 (Schaarsbergen)?
Hartenstein lijkt me een serieuze optie daar het een interessant en relatief groot museum is en er verschillende perimeter wandelingen zijn.
Leuk om te combineren lijkt me, ik zal eens uit zoeken wanneer deze perimeter wandelingen er weer zijn.
Ook is Arnhem/Oosterbeek goed via OV bereikbaar.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Mooyman schreef:
antwerpx schreef:Ok, ik open straks wel even een topic om een datum te prikken.

Qua locaties:
Hartenstein en/of perimeterrouten en '40-'45 (Schaarsbergen)?
Hartenstein lijkt me een serieuze optie daar het een interessant en relatief groot museum is en er verschillende perimeter wandelingen zijn.
Leuk om te combineren lijkt me, ik zal eens uit zoeken wanneer deze perimeter wandelingen er weer zijn.
Ook is Arnhem/Oosterbeek goed via OV bereikbaar.
Als die wandeling lang genoeg duurt is er geen nood aan een tweede museum, iemand enig idee van duur?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:
antwerpx schreef:Ok, ik open straks wel even een topic om een datum te prikken.

Qua locaties:
Hartenstein en/of perimeterrouten en '40-'45 (Schaarsbergen)?
Hartenstein lijkt me een serieuze optie daar het een interessant en relatief groot museum is en er verschillende perimeter wandelingen zijn.
Leuk om te combineren lijkt me, ik zal eens uit zoeken wanneer deze perimeter wandelingen er weer zijn.
Ook is Arnhem/Oosterbeek goed via OV bereikbaar.
Ja dat lijkt mij ook een mooie lokatie! Zeker omdat het centraal ligt! Voor mensen die uit het noorden en zuiden komen is dit namelijk wel fijn. Er is in Oosterbeek ook nog wel de gelegenheid om ergens een biertje te pakken na afloop!
Plaats reactie