...en waar houden we dan die meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Hey,
Hartenstein lijkt mij wel geschikt, aangezien ik hier nogal nieuw op het forum ben wil ik wel eens wat mensen ontmoeten...Dus...
Ik kan eigenlijk elk weekend wel behalve met carnaval!

Michiel

PS. oja, ff over het bier, er hoeft niet perse een cafe in de buurt te zijn, we kunnen ook zelf meenemen :wink: :wink:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

101st Michiel schreef:Hey,
Hartenstein lijkt mij wel geschikt, aangezien ik hier nogal nieuw op het forum ben wil ik wel eens wat mensen ontmoeten...Dus...
Ik kan eigenlijk elk weekend wel behalve met carnaval!

Michiel

PS. oja, ff over het bier, er hoeft niet perse een cafe in de buurt te zijn, we kunnen ook zelf meenemen :wink: :wink:

Wettelijk gezien mag je helemaal geen bier!!! :wink: :lol:
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Ik ben van mening dat een hoop WWII geïnteresseerden, waaruit een groot deel van de forum leden natuurlijk bestaat, het museum weekend al van plan waren een dergelijk museum te bezoeken.
Nu behoeven ze alleen het mogelijk te bezoeken museum "aan te passen" om op deze, mogelijk, georganiseerde meeting te kunnen komen.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Frankie schreef:
101st Michiel schreef:Hey,
Hartenstein lijkt mij wel geschikt, aangezien ik hier nogal nieuw op het forum ben wil ik wel eens wat mensen ontmoeten...Dus...
Ik kan eigenlijk elk weekend wel behalve met carnaval!

Michiel

PS. oja, ff over het bier, er hoeft niet perse een cafe in de buurt te zijn, we kunnen ook zelf meenemen :wink: :wink:

Wettelijk gezien mag je helemaal geen bier!!! :wink: :lol:
Maar wie zegt dat het uitstapje wel zo wettelijk wordt :wink:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Kunnen we die meeting niet iets centraler houden?
Arnhem is nog al verweg van de mensen die onderaan in belgie wonen, misschien is Museum "De Bevrijdende Vleugels" in Best een optie?
Ligt een beetje in het midden, is een best mooi museum en ligt in een bosachtig gebied dus voor de mensen die willen gaan wandelen kunnen dan mooi een boswandeling maken

Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Arnhem ligt heel centraal er zijn namenlijk ook heel veel forummembers die uit het noorden komen ;)
Laatst gewijzigd door Miesjel op 04 jan 2005, 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

101st Michiel schreef:Kunnen we die meeting niet iets centraler houden?
Arnhem is nog al verweg van de mensen die onderaan in belgie wonen, misschien is Museum "De Bevrijdende Vleugels" in Best een optie?
Ligt een beetje in het midden, is een best mooi museum en ligt in een bosachtig gebied dus voor de mensen die willen gaan wandelen kunnen dan mooi een boswandeling maken

Michiel
Hallo Michiel,

Hartenstein ligt als mogelijke meetingplek vast daar er op iedere plek wel weer iets aan te merken valt en je zo een oeverlose discussie krijgt.
Collector of uniforms of the enemy
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ach geef die Michiel een blikkie shandy :P

Mooyman, waarom een niet wat onbekende plek die niemand nog haast kent... dat kan je gezamelijk discussieren of de plek wel of niet goed/mooi/historisch etc is :P
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

779 schreef:Ach geef die Michiel een blikkie shandy :P

Mooyman, waarom een niet wat onbekende plek die niemand nog haast kent... dat kan je gezamelijk discussieren of de plek wel of niet goed/mooi/historisch etc is :P
En dan eerst weer discusseren over welke plek dat dan weer moet zijn en of hij wel interessant genoeg is, nee laten we het maar op Hartenstein houden, geloof me dat is interessant genoeg :wink: :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Hartenstein lijkt me inderdaad het beste ja 8)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Mooi, de spreekwoordelijke kogel is dan nu eindelijk door de kerk :wink: .
Gezien de uitslag van de poll, http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=5049 , met betrekking op de mogelijk te houden meeting bied genoeg houvast om nu eens te vragen wie er daadwerkelijk geïnteresseert zijn in een forum meeting bij het Airborne museum Hartestein in Oosterbeek.


http://www.airbornemuseum.org/

De mogelijke meeting staat gepland voor zaterdag 9 april ten tijde van het museum weekend, mooie bijkomstigheid is dat de toegang dan gratis zal zijn.
Maar eerst willen we na gaan wie er allemaal serieus geïnteresseert zijn in deze mogelijk geplande meeting.
Mocht je serieus overwegen om te gaan laat dat dan aub weten aan Peter(Antwerpx), Nico Roelofs of ik zei de gek :) .
Ook mag je het natuurlijk via de nog te openen topic laten weten, maar realiseer dat je geen mogelijke dubbele agenda hebt die dag daar we het nu vroeg genoeg aankondigen.

Bij voorbaat dank,
Collector of uniforms of the enemy
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Bij deze laat ik weten serieus mee te willen, lijkt me erg leuk, gezellig en interessant!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Gaat er nog iemand (die in Limburg woont) naar de meeting, die een lief jongetje van 16 mee wil nemen? :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

ironmarc schreef:Bij deze laat ik weten serieus mee te willen, lijkt me erg leuk, gezellig en interessant!
Same here.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik denk 't wel Darryl, maar we moeten eerst kijken wie er allemaal willen, kunnen op die dag en dan pas naar 't vervoer kijken.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie