...en waar houden we dan die meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Hartenstein lijkt mij ook erg tof!
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Quote Mooiman

Ook ben je ruim een morgen of middag zoet in het museum zelf en zoals Nico zegt zijn er genoeg gelegenheden om een pintje of iets anders te pakken :wink: :) .

Maar om weer even op het onderwerp zelf terug te komen, is het museum weekend(9 en 10 april) misschien ook een optie?.
Gratis toegang en waarschijnlijk zijn er dan ook perimeter wandelingen.[/quote]

Idd, ben het volledig eens met deze twee! Als er nog meer mensen uit het zuiden komen LB NL, kan ik misschien wel een paar mensen meenemen!!!!

Jeroentje
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

hij staat nu toch al in de planning voor 9 April?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

ironmarc schreef:hij staat nu toch al in de planning voor 9 April?
Jah klopt! Bij Jeroen is die Quote niet zo goed gelukt. :P


Dat weekend is er ook weer een nieuwe expositie in het museum. Die zal nog wel blijven staan tot 31 oktober.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

oh das dan mooi megenomen!
Gebruikersavatar
Jan
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:59

Bericht door Jan »

Ik kom ook naar de meeting. Lijkt me wel interresant ja.

Jan
Gebruikersavatar
Hell-Fire
Lid
Berichten: 706
Lid geworden op: 19 aug 2004, 11:35
Locatie: Almere, Nederland

Bericht door Hell-Fire »

Ik zal ook zeker van de partij zijn, lijkt me echt een top dag worden :lol:
"Das gibt`s doch nicht, schnee im september, dass müssen Fallschirmjäger sein."
A German Officer on 17-09-`44

Tommy-Talk.com
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Na veel aandringen 8-) zal ik maar even reageren. Op zich lijkt de meeting/wandeling me erg leuk. Ik weet alleen nog niet 100% zeker of ik kan en ik zou het ook wel leuk vinden wanneer er wat niet-verzamelaars komen. Anders voel ik me weer dom. ;)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

YPPY schreef:Na veel aandringen 8-) zal ik maar even reageren. Op zich lijkt de meeting/wandeling me erg leuk. Ik weet alleen nog niet 100% zeker of ik kan en ik zou het ook wel leuk vinden wanneer er wat niet-verzamelaars komen. Anders voel ik me weer dom. ;)
Ik weet zo niet wie er allemaal niet verzamelen. Maar ik krijg de indruk dat er veel interesse in de meeting. Er zullen dan vast wel meerdere niet verzamelaars komen.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

YPPY schreef:Na veel aandringen 8-) zal ik maar even reageren. Op zich lijkt de meeting/wandeling me erg leuk. Ik weet alleen nog niet 100% zeker of ik kan en ik zou het ook wel leuk vinden wanneer er wat niet-verzamelaars komen. Anders voel ik me weer dom. ;)

Hallo YPPY,

De dagindeling van de meeting is zodanig dat het ook voor niet verzamelaars een zeer interessante en leuke dag gaat worden.
De bedoeling is een leuke dag samen en daarbij het bezoeken van het museum en het maken van een interessante perimeter wandeling.
Lijkt me dus ook meer dan interessant voor niet verzamelaars daar ik er toch even van uit ga dat het meerendeel van de leden zo wie zo geïnteressseert is in de Tweede Wereldoorlog :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Tuurlijk ben ik geinteresseerd in wo2. De verhalen van Stijn (toch?) in het museum vond ik erg interessant. Maar ik zal een voorbeeld geven uit Best.

"Kijk!" "Een vliegtuig!" "Het is groen!" "Daar, wielen!" "En dat is vast de voorkant!"

En verderop: "duidelijk een type ????" "van bouwjaar ????" "werd gebruikt in ????"

Gelukkig laat ik me hierdoor niet tegenhouden, het is echt interessant. Alleen is het voor de echte kenners niet leuk wanneer er steeds iemand bij loopt die alleen maar domme dingen zegt. 8-) Dan is het handig wanneer je die domme dingen kunt zeggen tegen anderen die er ook geen verstand van hebben of gewoon op een terrasje kunt gaan zitten om wespen te bekijken. ;)

Dit is trouwens absoluut geen reden voor me om niet te komen hoor, ik moet alleen die zondag 10 km hardlopen, dus ik moet even gaan bedenken hoeveel rust ik mijn spieren de dag ervoor moet geven. :)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Dan verluister je al die "domme" vragen maar in mijn oor, zodat niemand ze hoort, en probeer ik je op al die "domme" vragen een "serieus" andwoord te geven :wink: :lol: .
Het gaat er die dag voornamelijk om dat we elkaar eens in het echt ontmoeten en er gezamelijk een interessante en vooral erg leuke dag van maken :) .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik heb 't zelfde als YPPY in dit geval, heb namelijk nul verstand van verzamelen. Maar een gezellige meet is natuurlijk zeker interessant, de vorige twee waren in ieder geval geslaagd.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Proos schreef:Ik heb 't zelfde als YPPY in dit geval, heb namelijk nul verstand van verzamelen. Maar een gezellige meet is natuurlijk zeker interessant, de vorige twee waren in ieder geval geslaagd.
En deze maal gaat het nog gezelliger worden, gezellig samen komen is het belangrijkste waarbij interesse in WO2 en verzamelen op een tweede en derde plaats komen.
Binnenkort zullen we in een nieuwe topic de dagindeling bekend maken.
Misschien dat er reeds een topic gestard kan worden omterent het vervoer daar ik via de mail van verschillende mensen heb vernomen dat voor de een vervoer geen probleem is en ook bereid zijn anderen in zijn of haar regio op te pikken, wat voor een ander weer een uitkomst kan zijn daar er natuurlijk ook mensen zijn die aangaven een vervoers "probleem" te verwachten.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik zal ook van de partij zijn, desnoods via auto-stop, maar ik geraak er wel :)
Plaats reactie