Onze eigen militaire kwaliteit

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Een kans tegen Onze Zuider-buren???

Peiling eindigde op 05 mei 2005, 02:09

ja (tuurlijk maken we die patat-vreters in)
25
71%
nee (ben liever te lui)
10
29%
 
Totaal aantal stemmen: 35

Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

bah..

k kijk niet neer op mensen en ik kijk niet op naar mensen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Is dat dus een 'Ja' Gilles???
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Maar hoeveel militaire heeft het Nederlands leger nou eigenlijk? en de Belgen?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Wij hebben zo'n 10.500.000 soldaten, inclusief zelfmoordterroristen en kamikazes. De lijken gebruiken we dan weer om ons luchtafweergeschut mee op te vullen... :bonk:
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Weten de Belgen nu al hoe ze een bakje Blue band open moeten maken??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

jambers!!!!!!! :lol: :lol:

Dit hier is marianne ze is 23 jaar en werkt in de prostitutie
Ze heeft 34 kinderen waarvan 18 ouder dan haar zelf
om deze kinderen te onderhouden moet ze elke dag de straat
op om met mannen de liefde te bedrijven voor geld.


eddy wallie

Dans mi amore.... Under the sky.... Dans mi amore
Kom en dans met mij.... verder weet hij de tekst zelf
niet eens is.

Verder is belgie 1 grote moskee
Het is daar nog erger dan hier

Antwerpen is ook al zon stad :?
we zaten er laatst in de mac donald (school uitstap naar dat grote museum daar was ook een coole expositie over v-bommen maar daar mochten we niet heen wat we toch hebben gedaan)

maar we zaten in de macdonalds komt er zon kerel naar ons toe met een briefje waarop staat alstublieft versta mij ik kan niet praten en ik heb het recht niet om te werken ik heb 2 kinderen blablablablabablabla geef mij geld. maar Het bleek dat ik die kerel tevoren ergens met een andere kerel(ook zon kansloos bagger figuur) had zien staan praten en nadat ze afgesproken hadden waar ze gingen bedelen gingen ze uitelkaar.
ik gaf hem niets en zei dat hij de boel ergens anders maar moest gaan oplichten en toen werd hij nog boos ook en bleek dat hij wel kon praten
HET WAS EEN MEDISCH WONDER
IK KAN MENSEN GENEZEN RAAK MIJ AAN!!!!

met mij winnen we wel
hoewel ik nog steeds voor de anschluss ben :lol: :wink:
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Numb schreef:Wij hebben zo'n 10.500.000 soldaten, inclusief zelfmoordterroristen en kamikazes. De lijken gebruiken we dan weer om ons luchtafweergeschut mee op te vullen... :bonk:
Ai, dan krijgen we het nog moeilijk! _/-\o- Maar we hakken jullie in de pan!! :P
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Vlaanderen verweert u!!!!! Laten wij dit ons zomaar maar gezegd!!! :P
Gelukkig logeert bin laden bij ons..... hij kan het jullie nog vet moelijk maken :lol:
War is something human...
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Wij Nederlands vallen gewoon vanuit de zee aan :)

Rick
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Ach de restanten van de Atlantik Wall helpen ons wel :)
En hoe gaan wij ons verweren? We zijn al vanaf onze geboorte getraind in de oorlog, we leven al jaren lang op rantsoenen van slechts Frieten, Bier en Chocolade.

Onze militaire kracht, we hebben een inmens (islamitisch) buitenlands vrijwilligerleger!
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Ik kan me in de verste verte niet herrineren waar er eventueel een stuk atlantikkwal overblijft ( behalve Raversijde dan) :roll:
Maar dat van die rantsoenen is waar ja :P
War is something human...
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Er gebeurd helemaal nikskenie!

Zo gauw als de Hollanders naar het zuiden oprukken, dan blazen de Brabanders de bruggen op.

Als de Belgen naar het Noorden oprukken, dan bevrijden wij België van de Vlaamse dwingelandij.

Dan zal het oude Hertogdom Brabant weer in alle luister en glorie van weleer oprijzen, en zullen wij drinken en smullen tot wij erbij neervallen.

Weg met de Vlamingen en Hollanders!

Edel Brabant, Were di! Broevaaaah! Harroooooh!

Uit gouden korenaren,
schiep God de Kempenaren,
en uit het kaf....
Daarom is de wereld zo maf.
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Skylighter schreef:Wij Nederlands vallen gewoon vanuit de zee aan :)

Rick
Haha...
De vorige keer bij Nieuwpoort was anders ook maar net kantje boord. ;)

En Van Speijk is ook alleen maar een nationale held geworden dankzij de Brabantse sigaar die hij rookte...

"Dan liever de lucht in!" Kaboem!!!!

Wat een oen hè? ;)
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

Mag ik die jongens die denken dat ze de beste straaljagerpiloten hebben er effe op wijzen dat ze hier serieus fout in zijn aangezien het belgische 31st Tiger sqaudron bijna alle internationale competities wint op gebied van fighter/bombar warfare. Dat de Amerikaanse Seals hun petje afdoen tegen de Belgische Para's die voor niks terugdeinzen zelfs niet het roosteren van mensen boven een heet vuurtje om ze daarna uit te pissen.

Mag ik u erop wijzen dat u door het Belgische leger hier een beetje te liggen afkraken dat u mij hierdoor persoon beledigd aangezien ik zelf dit uniform heb gedragen. En rond Augustus terug onder de wapens ga bij het Belgische leger.

Als jullie jezelf dan toch zo godalmachtig vinden waarom kunnen jullie dan niet eens een fatsoenlijk premier kiezen. met jullie gehaktbal ellende of beter bekend als harry potter ellende.

Ik denk dat jullie nog serieus zouden kunnen verschieten van het Belgische leger dat mss maar een goei 40.000 manschappen telt in actieve dienst.

Jullie zijn gewoon slaafjes van Amerika en durven niet nee te zeggen wanneer ome bush iet zegt.

dus ofwel gaan we hier mee stoppen andere landen te beledigen of mag het men met mij persoonlijk is komen uitvechten

ben dat bekritiseer van Belgie een beetje beu jullie zijn niet oppermachtig hoor stelletje kaasvretende lamlendige ****
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

niet al te serieus nemen, ik neem aan dat iedereen hier respect voor elkaar heeft en voor de afkomst van diegene...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten