...en waar houden we dan die meeting?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
koen
Lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 05 sep 2004, 14:22

Bericht door koen »

waar zullen we elkaar nou ontmoeten??
ben voor nederlandse plaats want het is en blijft een nederlands forum, niet lullig bedoeld beste belgiese mede verzamelaars.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

koen schreef:waar zullen we elkaar nou ontmoeten??
ben voor nederlandse plaats want het is en blijft een nederlands forum, niet lullig bedoeld beste belgiese mede verzamelaars.
Koen de lokatie is al een tijdje bekend. De meeting zal gehouden worden op 9 april bij het Airborne museum in Oosterbeek. In een al andere aangemaakte topic kun je afspraken maken met andere voor het vervoer.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Is dat ne zaterdag?
Starting up again
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Timo schreef:Is dat ne zaterdag?
Ja dat is op een zaterdag.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

ik zal nie kunnen komen aangezien ik naar de wehrmacht awards forum meet ga in Stuttgard 1april :cry: maar ik zal proberen :wink:
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

dat is 8 dagen voor 'onze' meet, wat is het probleem? :?
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Zou jammer zijn als je er niet was sander..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

gaat niet lukken, zijn belangrijke dagen voor mij op school.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Is er al wel een meet afgesproken...?
Junior
sander vw schreef:ik zal nie kunnen komen aangezien ik naar de wehrmacht awards forum meet ga in Stuttgard 1april :cry: maar ik zal proberen :wink:
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

jr. schreef:Is er al wel een meet afgesproken...?
Junior
sander vw schreef:ik zal nie kunnen komen aangezien ik naar de wehrmacht awards forum meet ga in Stuttgard 1april :cry: maar ik zal proberen :wink:
Op dit forum?? Jah al lang! T staat ook nog in Nico's onderschrift..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

jr. schreef:Is er al wel een meet afgesproken...?
Junior
sander vw schreef:ik zal nie kunnen komen aangezien ik naar de wehrmacht awards forum meet ga in Stuttgard 1april :cry: maar ik zal proberen :wink:
Ja er is al een meet afgesproken. Die zal op 9 april bij het Airborne museum gehouden worden. Hoe het programma die dag zal verlopen wordt nog bekend gemaakt. In ieder geval hopen we dat ook jij aanwezig zal zijn op de meeting.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

ik weet nog niet zeker omdat ik ook moet voetballen, wat gaan we nog meer doen dan weet ik hoeveel t me ongeveer kosten gaat
Starting up again
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Timo schreef:ik weet nog niet zeker omdat ik ook moet voetballen, wat gaan we nog meer doen dan weet ik hoeveel t me ongeveer kosten gaat
Het zal niet veel kosten. Het is museum weekend dus de entree van het museum is gratis. Als je met het openbaar veroer komt dan zul je daarvoor moeten betalen. Als je keer wat wilt drinken of eten zul je daar ook voor moeten betalen of je neemt zelf wat mee.
Het enigste waar misschien wat kosten aan verbonden kan zitten is aan de perimeter wandeltocht. Dit zal dan voor een gids zijn van het museum, maar dat zal echt niet meer zijn als een paar euro zijn. Maar hoe we dat doen met de perimeter wandeltocht zijn we nog aan het uitzoeken. Want we zijn nog aan het kijken of we een gids kunnen regelen die alles precies weet te vertellen en anders doen we het waarschijnlijk zelf.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ja blijven we de hele dag in oosterbeek? anders kan ik mss wel wat regelen vanaf 10 uur is het toch of niet
Starting up again
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Om 10:30 uur is het verzamelen buiten voor het Airborne museum. We zullen dan die verdere morgen en middag in Oosterbeek blijven. Aan het eind van het programma kan er onderling natuurlijk nog wat afgesproken worden om Arnhem in gaan of iets dergelijks.
Plaats reactie